Vihollinen hyökkää kaikilla rintamilla

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Homoseksuaalit ovat aloittaaneet oikean vyörytyksen saadakseen kaikki maailman miehet homoseksualismin kannattajiksi.

Vietin eilen sunnuntaipäivää palvoen Jeesusta ja lukien Raamattua ikkunasta pihalla käyskenteleville syntisille.

Puhelin soi, vastasin ja toivotin hyvää Jeesuksen pyhää. Puhelimesta kuului kun housuja avattiin, sitten rivakkaa masturbointia ja siemennesteen ruiskutusta luuriin. Olin kauhusta jäykkänä, luurista kuului käheä miehen ääni joka sanoi "kiitos rakas". Olin vajota koomaan. Hoipuin tajuttomuuden rajoilla ikkunaan haukkaamaan raitista ilmaa.

Heti kun työnsin pääni ulos, huomasin miten nahka-asuiset miehet lennättivät minua kohti lähes 5 metristä leijaa. Leijaan oli kiinnitetty Stud ja Cock homolehtien keskiaukeamia missä alastomat miesvartalot loistivat kilpaa auringon kanssa. Vedin äkkiä oven kiinni ja pakenin kellariin rakentamaani pommisuojaan.

Pommisuojassa kytkin radiovastaanottimen päälle, niinkuin hätäohjeissa käsketään. Kauhukseni sain kuulla, että joka kanavalla lähetetään pelkästään suoraa gaygaalaa Gay Gambriinista, juontajana toimi itse päähomopoika, eli Monsiuer Mosse. En uskaltanut sulkea radiota, koska hätäapuohjeissa kiellettään radion sulkeminen ennenkuin viranomaiset ovat antaneet luvan. Näin altistuin vakavasti homoseksuaaliselle yllyttämiselle. Epäilen että hätäohjeetkin ovat homoseksuaalien juonen osa.

Tänään nousin pelosta vapisten pommisuojasta, soittokierros uskoville ystävilleni kertoi, että muutkin uskovat olivat joutuneet samanlaisen homoseksuellin häirinnän kohteeksi.

Kommentit (3)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä23104
Liittynyt16.3.2005

Katsos vain, onpa se ikävää. Jumalasi tarjoaa asiakkailleen selkeästi huonot edut. Kyllä valistuneen kuluttajan pitäisi vaatia tuossa tilanteessa jumalaltaan edes hieman salamoita ja tulikiveä ahdistelijalauman niskaan. Sitä se valtionmonopoli teettää - tälläkin alalla asiakasta kyllä riistetään, mutta palvelut eivät pelaa.

Mutta minäpä voin neuvoa ilmaisen tavan välttyä homojen ahdistelulta. Hylkää uskontosi ja ala ateistiksi, niin huolesi ovat ohi. Esimerkiski minua eivät ole ilkeät homot milloinkaan ahdistelleet.

Uusimmat

Suosituimmat