Sunnuntai aukioloajat eivät tue raamattua

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mitä tarkoittaa kaupan oven avonaisuus sunnuntaipäivänä, kysyy nimimerkki Laho-Olavi. Nimimerkille ja kaikille muillekkin tiedoksi, se on saatanallisuutta! Tein tutkimusta eräänä sunnuntaina Säästötunkio nimisessä liikkeessä. Kauhukseni tamppoonihyllyllä kävi mahdoton kuhina, kun viikonlopun irstailleet homot ja yksinhuoltaja ämmät hakivat imupumpulia irstasnesteistä valuviin haurereikiinsä. Lehtihyllyllä moni koppalakkimies selvästi vilkuili Kalle siitinkuvaston välissä olevaa gayliitettä, samalla kourien pubis siitinremmillä valheellisesti turvotettuaan himopuikkoaan. Talouspapereita hamusivat monen runkkarin siemennesteen kellastuttamat kädet, jotkut onaniaan haurahtuneet yh äiditkin ostivat papereita pyyhkiäkseen ajelemattomia ja pesemättömiä sekä märkiä sianemättimiään. Lisäkseni ei liikkessä ollut muita kunnon ihmisiä kuin vajaamielis teijo, jonka olin värvännyt homottelemaan ja huorittelemaan syntisiä. Kyllä saisi sunnuntaiaukiolon lopettaa, ennenkuin syntivelka kasvaa ja ankara Jumala valvoo sanansa toteuttamista ravistelemalla syntiviekkaiden tomumajoja!

Kommentit (7)

Vierailija

Voi minua syntistä.
Tänään en töiden takia kauppaan ehdi, mutta en näköjään saa mennä sinne huomennakaan. Täytyy kai sanoa heiveröiselle mummolleni että paastoaa tässä pari päivää. Maanantai-iltana tuon sitten ruokaa. Tulee sentään vettä hanasta.

No niin, asiaan. Eikö meidän hihhulimme ymmärrä että kaikki eivät välttämättä ehdi arkena kauppaan. Minulla oli koeviikko, kiirettä piti. On pakko käydä sunnuntaina.
Tai nämä sinun mielestäsi huoraavat yksinhuoltajaäidit. Päivät töissä, illat kotihommia, milloin kauppaan?
Tai mökkiläiset. Kaappi on tyhjä kun sunnuntaina mökiltä palaa.
Tai yllättävä sunnuntaipäivän leivontainspiraatio, joita minulle usein tulee. Ei niitä leivoksia pelkästä vehnäjauhosta tehdä.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä27426
Liittynyt30.4.2005
elba
Voi minua syntistä.
Tänään en töiden takia kauppaan ehdi, mutta en näköjään saa mennä sinne huomennakaan.

Mikset käynyt eilen? Oma moka.

Support Soldiers Of Odin Ry Tampere: "Jos tilanne että meitä vastaan hyökätään niin me piiritetään ja hyökätään ensin." :D:D

Vierailija
CE-hyväksytty
elba
Voi minua syntistä.
Tänään en töiden takia kauppaan ehdi, mutta en näköjään saa mennä sinne huomennakaan.

Mikset käynyt eilen? Oma moka.

Painuin heti kokeiden palautusten jälkeen nukkumaan. Viikon unisaldo oli yhteensä kymmenen tuntia joten olisin varmaan nukahtanut kauppaan, tai sekoillut jotenkin ostosteni kanssa, oli siis turvallisempaa jättää menemättä.

Vierailija

Kyllähän se on niin, että kauppa on temppelini ja pitää olla auki sunnuntaina kuten temppelin tuleekin.

Sieltä olen voinappina taipaleeni aloittanut ja sinne palaan tuhkalannoitettuina perunoina.

Uusimmat

Suosituimmat