Epäonnen viimeminuutit...

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Miksi perjantai kolmastoista on epäonnenpäivä? Onko asiassa todenperää ja mistä se johtuu?

Kommentit (4)

Heksu
Seuraa 
Viestejä5462
Liittynyt16.3.2005

Kyseisenä päivänä sattuu paljon onnettomuuksia, koska kolmetoista on epäonnen luku. Harva kuitenkaan tietää tai on pannut merkille, että tiistai 27. päivä aiheuttaa kiusallisen voimakkaita ilmavaivoja. Syykin on samankaltainen.

Vierailija
Aapo
Miksi perjantai kolmastoista on epäonnenpäivä? Onko asiassa todenperää ja mistä se johtuu?

En sanoisi epäonnenpäiväksi. 11 vuotta sitten perjantai 13. mentiin yksiin nykyisen vaimon kanssa ja ihan yhtä onnekkaalta tuntuu myös tämä perjantai toukokuun 13. päivä edelleen. Sitä paitsi perjantai 13. on aina minun tilipäivä, onnekasta tai ei..

salai
Seuraa 
Viestejä7095
Liittynyt17.3.2005

Heksulle:

Minä luulin että se oli parittomina ja niiden jälkeisinä päivinä, kun nuo ilmavaivat vaivaavat, mulla ainakin.

Jos on syntynyt 29.2 vanhenee vain neljäsosan siitä mitä normaaleina päivinä syntynyt?

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Uusimmat

Suosituimmat