Naisen logiikkaa

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Huomautin tyttöystävääni siitä, että hänelle on tullut hiukan ylipainoa. Sanoin, että sinulla on suunnilleen 1-2 kiloa ylipainoa, pitäisiköhän sinun alkaa pikkuhiljaa laihduttamaan. Tyttöystäväni tiuskaisi minulle, ettei hänellä ole ylipainoa, eikä kukaan muu ole aikaisemmin moista väittänyt. Kaiken vakuudeksi hän meni kysymään asiaa kaikkein lihavimmalta naisystävältään, jolla on ainakin 20 kiloa ylipainoa. No, vastaus oli ilmeinen, eihän tuollaisen ison naisen mielestä 1-2 kiloa ylipainoa ole ylipainoa ollenkaan. Joten tyttöystäväni tuli ilmoittamaan minulle, ettei hänen naisystävänsäkkään mielestä hänellä ole ylipainoa ja että minä mukamas olisin väärässä asian suhteen.

En ymmärrä tuota naisen logiikkaa, miksi tyttöystäväni ei voinut mennä kysymään asiasta hänen laihoilta kavereiltaan, vaan miksi hän meni kysymään sitä kaikkein lihavimmalta kaveriltaan?

Sivut

Kommentit (187)

Vierailija

Sinulla on vielä paljon, paljon opittavaa naisista, grasshopper. Paitsi tietenkin jos haluat eräänä aamuna herätä vajaampana kuin mitä menit sänkyyn... jos se nyt on mahdollista.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18361
Liittynyt16.3.2005

Parahin Gideon,

Nyt olet sitten käyttäytynyt nätisti sanottuna moukkamaisesti rakkaintasi kohtaan. Hyi, sinua.

Asiahan hoidetaan oikeasti niin, että pyydetään sitä hellua useammin lenkkikaveriksi tai muuhun liikunnalliseen rientoon. Ystävätär ilahtuu, kun kaipaat hänen seuraansa ja sinä saat hoikemman ystävättären.

Ja jos jostain syystä (?) sinun seurasi ei kelpaa liikunnallisiin rientoihin, niin onpa sinulla enemmän mitä rakastaa.

Parhain terveisin
Joulumuori

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija

Niin, jopa minä, 16-vuotias lukiolainen tajuan ettei tuollaista pidä mennä sanomaan, ainakaan suoraan. Päivastaiseen suuntaan vihjailu on järkevämpää vaikkei todenmukaista olisikaan.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Gideon toimi juuri niin kuin pitääkin toimia jos toisella havaitsee ylipainoa.

Mutta on 1-2 kiloa vielä paljon, niin sen on eri juttu.

Osoittaa minusta suurta välittämistä lähimmäisiä kohtaan tuo gideonin toiminta.

Jatka samaan malliin, asioita pitää pystyä puhumaan jos niistä ei ole puhuttu.

Vierailija
Inkeri
Joskus tuntuu, että miehen logiikka on se, joka pettää...

Tietääkseni kirkko on eräässä tärkeässä ”pullassaan” jo kauan sitten lyönyt kiinni, että naisellakin on sielu!

o_turunen
Seuraa 
Viestejä8006
Liittynyt16.3.2005

Kertokaapa minulle hölmölle huomauttelijalle, että missä ylipainoluokassa
naiselle voi huomauttaa ylipainosta? 1 kg? 10kg? 100 kg? 1000 kg?

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi.

Vierailija
o_turunen
Kertokaapa minulle hölmölle huomauttelijalle, että missä ylipainoluokassa
naiselle voi huomauttaa ylipainosta? 1 kg? 10kg? 100 kg? 1000 kg?

Ylimääräisestä tonnista voisi varmaan huomauttaa, jos on tarpeeksi rohkeutta. Itse en huomauttaisi minkään suuruisesta ylipainosta. Todennäköisesti ylipainoinen tietää olevansa ylipainoinen ilman huomauttamistakin.

Vierailija

Ensin voi toki huomauttaa muutamasta ylimääräisestä kilosta, niiden kadottua voikin sitten huomauttaa, josko olisi hiukan hoikanpuoleinen tämä naisystävä, alkaa pian muistuttamaan ihan kehitysmaaihmistä.
Ja taas saa tyttöystävä liikuntaa ja tapaa tasapuolisesti myös laihoja ystäviään, epätietoisuutensa merkeissä.
Ja taas muutaman kilon saatuan takaisin, voikin vihjaista puristamalla takapuolesta hellästi, että kas.. on taas päässyt kertymään.
Tätä voikin sitten jatkaa ihan loputtomiin.
Tosin voihan olla, että huomaa jonain kauniina päivänä olevansa sinkku

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Johnny Too Bad
Kertokaapa minulle, arvon keskustelijat, mikä merkitys tällä nk. ylipainolla on?

Ylipainolla on sellaista psylogista vaikutusta, eli silmiin ei ole nainen mielyttävä jos se on 1-2kg lihavampi kuin ennen.

Taitaa tai on ollut muuten ihan timmissä kunnossa ja sitten on ruvennut maha roikkuun, se kaikista ole kovin kivaa katsoa.

Vierailija
Johnny Too Bad
Kertokaapa minulle, arvon keskustelijat, mikä merkitys tällä nk. ylipainolla on?

Miehet joutuu pissaamaan istualtaan, eikä seksi onnistu kaikissa asennoissa.
Naisen varpaankynnet leikkaa ja lakkaa joku muu, kuin hän itse.
Tässä Gideonin tapauksessa olettaisin ongelman olevan muualla, kuin tässä nk. ylipainossa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat