neutroni

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kuinka paljon on neutronin massa ja kuinka se määritellään?

Kommentit (10)

derz
Seuraa 
Viestejä2431
Liittynyt11.4.2005

MAOLista luntaten: 939,56563 MegaelektroniVolttia / c^2 = n. 1,675 * 10^-27 kg

Kai se on kvanttimekaniikasta ja hiukkaskiihdyttimissä tehdyistä havainnoista johdettu

∞ = ω^(1/Ω)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä23104
Liittynyt16.3.2005
nuclear

Siinä 85 kg:n paikkeilla. Se on mitattu normaalilla kylpyhuonevaa'alla.

Sorry, oli pakko. Joku näköjään vastasikin jo asiallisesti.

Vierailija
nuclear

Neutroni kuulostaa minusta ylipainoiselta tytöltä, jolla on selviä paino-ongelmia. Voi olla kuitenkin, että hän on ylipainoinen akkamainen poika. Veikkaisin hänen ylipainonsa olevan yli 10 kilon luokkaa.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä23104
Liittynyt16.3.2005
Gideon

Neutroni kuulostaa minusta ylipainoiselta tytöltä, jolla on selviä paino-ongelmia. Voi olla kuitenkin, että hän on ylipainoinen akkamainen poika. Veikkaisin hänen ylipainonsa olevan yli 10 kilon luokkaa.

Kas vain, näkemys se on tuokin.

Ota puolet tuosta ylipainoarviostasi pois, niin pääset lähemmäs totuutta. Ongelmia moinen ylipaino ei ole aiheuttanut eikä paino ole pariin vuoteen lisääntynyt, joten älä suotta minun painosta huolehdi.

Vierailija
Neutroni
Gideon

Kas vain, näkemys se on tuokin.

Ota puolet tuosta ylipainoarviostasi pois, niin pääset lähemmäs totuutta. Ongelmia moinen ylipaino ei ole aiheuttanut eikä paino ole pariin vuoteen lisääntynyt, joten älä suotta minun painosta huolehdi.

Ei sinun tarvitse hävetä sitä, että olet läski, ole positiivinenläski

Lentotaidoton
Seuraa 
Viestejä4705
Liittynyt26.3.2005

Olen käsittänyt asian näin:

Neutroni on 85 kiloa puhdasta terästä (ei läskin häivääkään). Ja jälki on sen mukaista. Tulokset ovat mahtavia. Olemme muut vain kateellisia. Hyvä neutroni. Protoni hajoaa yhtenäisteorieoiden mukaan noin 10^34 vuodessa mutta ytimeen sidottu neutroni ei koskaan (ydin itse toki saattaa mennä alta pois, mutta se on ytimen vika).

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005

Minä sen sijaan olen Maan standardien ja muoti-ihanteiden mukaan yli kolmattasataa teikäläistä kilogrammaa läski eli lihava. Mutta ei se mitään; vorlonilaisittain, koska olemme lähinnä energia-olioita, vaa-an näyttämä on aina vaapaan tahtomme säädettävissä. Eikä runsasta energia/massaamme edes pysty teikäläisittäin alkeellisin sm-säteily-silmäaistimin havaitsemaan enempää kuin tahdomme teidän näkevän.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Lentotaidoton
Seuraa 
Viestejä4705
Liittynyt26.3.2005
Kosh
Minä sen sijaan olen Maan standardien ja muoti-ihanteiden mukaan yli kolmattasataa teikäläistä kilogrammaa läski eli lihava. Mutta ei se mitään; vorlonilaisittain, koska olemme lähinnä energia-olioita, vaa-an näyttämä on aina vaapaan tahtomme säädettävissä. Eikä runsasta energia/massaamme edes pysty teikäläisittäin alkeellisin sm-säteily-silmäaistimin havaitsemaan enempää kuin tahdomme teidän näkevän.

Minulle kyllä riittää kolmatta sataa kiloa energia-oliota, jos se on universaalisti totta. Vau, että voisi olla jopa enemmän. On organismi lähellä. Siis ei vain minun alkeellisten sm-reseptoreitteni mukaan, vaan jopa vorlonilaisen tosi-energia-muoto-tieto -vaakojen tahtoehdollisten mittausten kvanttirajoitteisten kilojen (tai vaihtoehdollisesti nyyttonmetrien) mukaan laskien. Tuli housuihin.

Uusimmat

Suosituimmat