Voiko seota, kun viettää koko päivän keskustelupalstalla?

Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Voi. Varsinkin jos se on työpäivä.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Sivut

Kommentit (19)

bosoni
Seuraa 
Viestejä2704
Liittynyt16.3.2005
Aweb

Ei taida olla kovin kiireellistä työtä?

Jos sorruin (taas) virheeseen, niin tukka varmaan vain oli silmillä, kuten kuva osoittaa...

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
bosoni
Aweb

Ei taida olla kovin kiireellistä työtä?

Välillä ei kuule hengittämään ehdi. Sitten on taas tämmöisiä paskapäiviä kun ei tapahdu mitään.

asdf
Seuraa 
Viestejä10411
Liittynyt16.3.2005
Aweb
Sitten on taas tämmöisiä paskapäiviä kun ei tapahdu mitään.

No mitä siellä toimistossa homehdut? Rupee ryyppään!

Vierailija

Minä notkun täällä lähes kaikki työpäivät, mutta siihen se jääkin. En tunnista vielä hulluuden oireita itsestäni. Välillä kyllä keljutti, mutta kun palstan pahimmat peräpukamat operoitiin pois, on syke taas kohdallaan ja verenpaine erinomainen.

Onko kukaan tutkinut, paljonko internet syö tehokasta toimistotyöaikaa? Veikkaan että aika helvetin paljon.

asdf
Seuraa 
Viestejä10411
Liittynyt16.3.2005
A. Ankka
Onko kukaan tutkinut, paljonko internet syö tehokasta toimistotyöaikaa? Veikkaan että aika helvetin paljon.

On varmaankin joku tutkinut, mutta voin omalta kohdaltani vastata, että tehokasta työaikaa netissä häärääminen ei minulta vie. Notkun täällä vain, kun on luppoaikaa. Esim. palavari alkamassa kymmenen minuutin päästä, eikä ole järkevää aloittaa mitään uutta siinä ajassa, eikä ole vaikkapa puheluita soitettavana yms.

Törmään kyllä viikottain ihmisiin, jotka täysin häpeilemättä notkuvat netissä ja hoitavat yksityisasioitaan työaikana, niin että oikeat työt seisovat sen takia. Harvinaisen ärsyttävää tällainen toiminta on silloin, kun pitäisi tehdä yhteistyötä elämäntapasurffaajan kanssa, jolloin omatkin työt seisovat sen takia, että joku tilittää tuntemuksiaan keskustelupalstoille. Sitten heiltä saa kuulla kommentteja tyyliin "...ai mä unohdin pyytää ne tarjoukset kun mä katoin yhtä juttua netistä. Hei jos mä pyydän ne nyt ja sanon, et on tosi kiire, niin ne varmaan lähettää ne jo huomenna, eiks ne ehdi vielä sillonkin?"

Vierailija

Mulla on sellanen duuni että sillon ku deadline lähenee niin ei ehdi mutta muuten n. 70% päivistä joutuu koko päivän keksimään jotain omaa tekemistä. Kannattaa ruveta taittajaks.

Vierailija

ja voihan sitä seota vaikka vaan sillä hetkellä kun on selaimessa palsta auki.

eli ei välttämättä palstasta johtuen siis.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Piti käydä tuulettumassa auringonpaisteessa, kävely jokirannassa piristi ja nyt pää toimii taas. Äsken näytti pahalta...

Joo. Ei minunkaan työt ole pahemmin kärsineet täällä notkumisesta. Työtaktiikkani on, että teen jonkin homman valmiiksi tai johonkin tiettyyn vaiheeseen, ja sitten käyn pölähtämässä täällä. Tavallaan se pitää ajatukset virkeinä ja siitä on työlle etuakin, varsinkin jos on jotain kuolettavan tylsiä rutiinihommia menossa.

Suurinta tuskaa tuottavat suorat näköyhteydet näyttööni. Siksi joudun kirjoittamaan kaiken mitä kirjoitan jossain muissa ohjelmissa ja sutjakasti kopioimaan ne tänne. Näyttää siis kuin tekisin töitä, mutta... Ovelaa. Ja helevetin ahistavaa.

Nyt tilanne on helppo, kun joka iikka toimistossa on tehnyt, kuten minullekin tässä ehdotettiin, eli ne on luultavimmin ryyppäämässä. Ainakaan ne eivät ole täällä. Mutta minä olen ja sekoan.

Pakko myöntää, että välillä olen paremmin selvillä siitä, mitä täällä tapahtuu kuin siitä, mitä työpaikalla tapahtuu, mutta olen nokkela kaveri ja keksin kootut selitykset jos huomio herpaantuu.

Kertaakaan ei ole vielä tapahtunut sitä, että jotain olisi unohtunut tai jäänyt tekemättä palstan takia, mutta sitä odotellessa...

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Perkele. Nyt riitti. Hyvää viikonloppua kaikille. Seotkaa rauhassa ilman mua!

Vierailija

Löysin ketjun joka on lähellä tämän hetkistä mielentilaani. Omalla kohdallani ei tosin kyse ole pelkästään yhdestä päivästä vaan parista viikosta. Joululoman aikana ei ollut muuta tekemistä kuin roikkua netissä. Nyt tuntuu siltä, että on vaikeaa rytmittää päiväänsä enää ilman tätä foorumia. Yritin lukea kirjaa, mutta vähän ajan päästä huomasin olevani ruudun edessä. Sama juttu tapahtui katsellessani elokuvaa. Kävin välillä vessassa, huomasin matkalla tietokoneen näytön, ja kuinka ollakaan leffa jäi katsomatta. Normaalisti olen sentään tietoisesti päättänyt asiasta. Pitäisi varmaan rikkoa riippuvuus vähäksi aikaa.

Vierailija

Voiko seota, kun viettää koko päivän keskustelupalstalla?

En luule niin. Itse en ole työaikanani täällä, siis aamupäivisin juuri nyt. Ei ole silloin aikaa, työni ei ole varsinaisesti läheskään aina mitään konttorityötä. Liikkeellä aika usein ihmisten ilmoilla, jotta ei siinä foorumia ehdi ajattelemaan.

Muuten, vapaaaikoina tulee aivan liikaa roikuttua täällä. Tämä on sitten varmaan sitä riippuvaisuutta.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Echi
Löysin ketjun joka on lähellä tämän hetkistä mielentilaani. Omalla kohdallani ei tosin kyse ole pelkästään yhdestä päivästä vaan parista viikosta. Joululoman aikana ei ollut muuta tekemistä kuin roikkua netissä. Nyt tuntuu siltä, että on vaikeaa rytmittää päiväänsä enää ilman tätä foorumia. Yritin lukea kirjaa, mutta vähän ajan päästä huomasin olevani ruudun edessä. Sama juttu tapahtui katsellessani elokuvaa. Kävin välillä vessassa, huomasin matkalla tietokoneen näytön, ja kuinka ollakaan leffa jäi katsomatta. Normaalisti olen sentään tietoisesti päättänyt asiasta. Pitäisi varmaan rikkoa riippuvuus vähäksi aikaa.

Minulla alkaa olla kyse jo parista vuodesta. Olen rytmittänyt työnteon niin, että aina kun saan jonkin työvaiheen valmiiksi, painelen heti palstalle. Ja jos ei ole varsinaisia kiireellisiä hommia, roikun täällä tauotta. Onneksi ei ole kotona nettiä. Eikö? Ompas. Pari tuntia sitten se kytkettiin. Se on menoa sitten...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat