tässä ongelma teille...

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

aluksi kirjoita mitä kello on..(näkyy tietokoneesi oikeassa alanurkassa)

Ja sitten itse urakkaan...

1.3*3=

2. pii* 4=

3. 0.5*0.5=

4. -5*(-6)

5. 10*10

6. 12*12

7. a) kaava miten pallon pinta-ala lasketaan?

b)tilavuus?

8. lopuksi aika koska lopetit..jotta nähdään kuinka kauan sinulla kesti tehdä tämä koe..

tämä ei ole vitsi...tarkoituksena on nähdä kuinka moni on oikeasti nörtti..

Kommentit (9)

Vierailija

>aluksi kirjoita mitä kello on..(näkyy tietokoneesi oikeassa alanurkassa)

18.59

> Ja sitten itse urakkaan...

>1.3*3=

3.9

>2. pii* 4=

12.52

>3. 0.5*0.5=

0.25

>4. -5*(-6)

30

>5. 10*10

100

>6. 12*12

144

>7. a) kaava miten pallon pinta-ala lasketaan?

olisko 4pii*säde

> b)tilavuus?

pii toiseen*2säde

>8. lopuksi aika koska lopetit..jotta nähdään kuinka kauan sinulla kesti >tehdä tämä koe..

19.02

Neutroni
Seuraa 
Viestejä23104
Liittynyt16.3.2005

13.55

9
12.5660
.25
30
100
144
4*pi*r*r
4/3*pi*r*r*r

13.55

46 s. Piissä laskin 4*3.1415, joten pyöristys heittää viiimeisessä desimaalissa. Olenko nörtti?

Vierailija

Kai olet...mutta tässä oli tarkoituksena se että: koe täytyy lukea aina ensin kokonaan ja aloittamaan helpoimmasta eli tässä tapauksessa kellon ajat...Eli kellon aikojen pitäisi olla suunnilleen samat alussa ja lopussa...

Vierailija

Meni muutamassa sekunnissa muuten, vaan en enää muista, se opetettiin jo yli 45 vuotta sitten, mikä on pallon pinta-alan kaava.

Kävisikö nörtin tunnusmerkiksi paremmin, kuin on muut asiat ympäristössään jättänyt hoitamatta.Siivoaminen niin ja näin, astiat pesty viimeksi vuosia sitten, navetta jo sorunut, lehmiä siinä ei ollut yli 30 vuoteen, sauna sortuu kohta myös, joten enpä ole kylpönytkään kuin muistaakseni vuosi sitten viimeksi, puutarhakin hoitamatta, peruinaa ei ole ole pantu eikä itämässä, peltosarat muutama kasvavat metsiää tai ei mitään. Kelpaako nörtiksi?

Laskukokeestasi en oikein ymärrä, osaako nörtti lakea vai ei. Kokemus lähinnä palstalalta, että nörtti ei osaa laskea, eikä edes viitsi. Eli siis minä kyllä tällä olen ehdototmasti paljon terävämpi ja työskenetelevämpi kuin nörtit.

Vierailija

Noh otin aivan tarkoituksella mahdollisemman helppoja tehtäviä.. ja samase minkä tason tehtäviä tuossa olisi ollut kun tehtävien tarkoitus kuluttaa aikaa ja saada näin eri kellon aika ylös että alas..syy onkin tuossa edellisessä viestissä...

BTW. pallon pinta-alan kaava on 4*pii*r*r
ja tilavuus on 4*pii*r*r*r/3

Uusimmat

Suosituimmat