Suomen laki vs. Jumalan laki

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Onko Suomen laki todellakin laitettu Jumalan lain yläpuolelle? Tämä ikävä vaikutelma minulle jäi kun menin erääseen seksiliikkeeseen jossa tiesin olevan ns. katselukoppeja.

Olin saanut vinkin että katselukopeissa harrastetaan itsesaastutusta, ts. vedetään käteen. Mukaani olin varannut nahkakantisen Raamatun, kasettimagnetofonin ja kristillisiä lauluja sisältävän ylistyskasetin.

Menin seksiliikkeen tiskille ja kysyin tietä katselukoppiin, olin hyvin naamioitunut joten jumalaton ei tunnistanut minua. Kun kuulin missä katselukoppi sijaitsee, ryntäsin sinne ja aloin hakkaamaan ovea, kytkin kasettimagnetofonin päälle ja väänsin äänenvoimakkuuden huippuunsa. Mankasta kuului väkevää ylistystä ja itse luin Raamattua kovaan ääneen. Katselukopin ovi avautui ja kaljamahainen mies kurkisti ovesta siitin kädessään. Näin että televisiossa pyöri Horny Gayboys Holiday IV. Aloitin miehen siunaamisen ja paholaisen pois manaamisen. Yritin manata impotenssin henkeä miehen erektoituneeseen siittimeen. Mies veti oven kiinni ja väänsi television täysille. Kaunis ylistysmusiikki peittyi homopoikien ähkintään.

Myyjä juoksi paikalle ja telkesi minut WC:hen, muutaman minuutin päästä tulivat poliisit. Kerroin että heidän tulisi pidättää katselukopin mies homoseksuaaliseen suhteeseen yllyttämisestä. Poliisit laittoivat minulle käsiraudat ja pahoinpitelivät pampuillaan kasettinauhurini. Sain yli 10 € sakkoa!

Kyllä ihmetyttää, Raamatun laki kieltää onanian, homoseksin ja muut pahuudet ja siunaa julistamisen, Suomen laki taasen kieltää julistamisen ja siunaa homoilun.

Kommentit (11)

Vierailija
Suomen laki taasen kieltää julistamisen ja siunaa homoilun.

Olisikohan sillä mitään tekemistä asian kanssa, että suomen laki takaa myös ihmisille vapauden tietyissä rajoissa katsella videoilta mitä haluaa ja olla kuuntelematta julistamista jos niin haluaa.

Homot eivät tietääkseni ole suomessa koskaan hyökänneet paikkoihin, missä tietävät heteroiden kohtaavan ja ruvenneen saarnaamaan siitä, kuinka kaikkien pitäisi ryhtyä homoiksi. Ei sekään homorukka, jota turhaan kiusasit, mitenkään varmaan ollut sinua pakottamassa homoseksuaaliseen kanssakäymiseen, päin vastoin, itsehän sanoit hänen olevan katselukopissa, mikä ei kyllä minkään käsityksen mukaan ole julkista.

Sinuna hieman tutkailisin ajatuksia ja katsoisin peiliin. Se, että ajattelee asioita niin kuin sinä kirjoituksesi perusteella on hieman käsittämätöntä, mutta huolestuttavaa se on siinä vaiheessa, kun se saavuttaa kuvailemasi toiminnan muodon.

Vierailija

Tämä tarina kuuluisi tuonne vitsit-osastolle. Kiitoksia hyvistä nauruista!

IMHO, en usko tuon tapahtuneen oikeasti.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Joo, minuakin huvitti niin, että kävin lukemassa nuo Mikko L:n muutikin jutut. Siellä riittää samanlaisia taruja.

Lierikki Riikonen

Vierailija

Suomen laki vastaan rakkauden laki ... lakikirjat eivät perustu kaiken alleen peittävään "Jeesuksen/Jumalan" rakkauden lakiin. Lakikirjat perustuvat pelkoon, mutta sitä ei rakkaudessa ole.

Vierailija
qaz
Suomen laki vastaan rakkauden laki ... lakikirjat eivät perustu kaiken alleen peittävään "Jeesuksen/Jumalan" rakkauden lakiin. Lakikirjat perustuvat pelkoon, mutta sitä ei rakkaudessa ole.

qaz taitaa olla lystikkään uusi nimimerkki tai kopio.

Vierailija

Millekään uskonnolle ei tule antaa erikoisasemaa. Jumalia ja uskoja on niin paljon, olisis syrjintää vaatia kaikkia noudattamaan yhtä.
Maassa maan tavalla mutta suvaitsemattomuutta ei tarvitse suvaita.

Joka tapauksessa, kiitos nauruista.

Uusimmat

Suosituimmat