tiede-lehden tilaus

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Minä tilaan tiedelehteä, entä te?

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

voit poistaa ylimääräiset (omat) viestit painamalla siinä viestin kohdalla muokkaa-napin viereistä ruksia. Ei tule sitten näitä toistoja sotkemaan asioita.

Vierailija

Se tuli monta vuotta tietotekniikan liiton jäsenyyden kautta mutta kun erosin siitä vuoden alussa niin tilaus loppui siihen. Tekisi mieli tilata pelkkä lehti mutta kun sekin on niin kallis. Eli en tilaa enää jos sen ei hinta laske.

Edit: Vaimo toi tullessaan heti tämän kirjoitettuani viimeisen Tiedelehden irtonumeron ja sen välissä sattui olemaan tarjouskupunki jolla lehden saa -50% alennuksella. Eli se on nyt taas tilattuna. Ainakin vuodeksi eteenpäin.

Tähdet ja avaruus tulee minulle myös kun "Scifi" tarinat ovat lähinnä sydäntä näissä tiede jutuissa.

Vierailija

Tilaan. Meille taisi tulla Tiede 2000 jo 80-luvulla ja nyt aikuisena olen jatkanut tilausta. Välillä oli taukoa.

tietäjä
Minä tilaan tieteen lisäksi tieteen kuvalehteä ja tähdet ja avaruus-lehteä.

Tieteen kuvalehteä? Oho -lehdestä tuli kanssa hyvä tarjous. Samaa tasoa.

Wolf
Seuraa 
Viestejä820
Liittynyt29.5.2005

Minä olen tilaaja jo numerosta 1 /1981 alkaen katkeamattomasti, vaikka välillä asuinkin Baltian maissa ihmettelemässä vapautunutta Baltiaa.....

Mutta siis Tiedelehti. Kaikki Tieteet ovat hyllyssä ja kansioissa ja järjestyksessä ja luettevissa ja käytettävissä ja...

Joskus yritin lukea Tieteen Kuvalehteä, mutta se ei oikein toiminut. Miksikö? Ehkä se vaan ei ole minua varten.

Tiedekirjat ovat kyllä makuuni

Navigare necesse est, vivere non necesse (Cicero)

Vierailija

Kaksi lehteä on jo tullut, samalla minusta tuli päivyrikellon onnellinen omistaja. Siihen saa herätyksen ja siitä näkee monen vieraan maan suurkaupungin tämänhetkisen ajan. Nimeltään tämä toiminto on maailmankello. Olenkin pannut merkille, että ulkomailla usein nukutaan samaan aikaan, kun meillä valvotaan. Ainakin Honolulussa nukkuvat keskellä Suomen kauneista päivää. Outoa sakkia.

Lehden sisällöstä en sano vielä mitään, kun ei ole oikein perspektiiviä; pitää katsoa, mitä seuraavat numerot tuovat tullessaan.

Vierailija

Saavutettuani nyt täydellistymisen itsetyytyväisyyden nirvanan siteeraan omaa, aiempaa kirjoitustani aiheesta:

"Minulle Tiede-lehti on tullut ilmestymisestään lähtien, joten se on vaikuttanut koko perheemme tiedekäsitykseen.

Tiede on yleisaikakauslehti kaikesta tieteen piiriin kuuluvasta. Omalta erikoisalaltani saan yllinkyllin tietoa muutenkin. Tiede on kurkistus siihen, mitä kaikkea inhimillinen uteliaisuus ja tiedonhalu voi muillekin kuin vain ammattilaisille tuottaa.

Omat lapseni ovat tottuneet tappelemaan lehdestä vanhempiensa kanssa. Vuorotellen jokainen on paljastunut raukkamaiseksi salakuljettajaksi tai kähvelletyn tavaran kätkijäksi. Jokainen lapsistani on halunnut vuorollaan rauhassa lukea lehden ensimmäisenä, vaikka se olisi sitten pitänyt muilta perheenjäseniltä piilottaa.

Kaikki lapset ovat oman erikoisalansa löytäneet, harva tosin Tiede-lehden kautta. Vaan siitäpä on koitunut ihan yllättävää lisäarvoa jokaisen elämään.

Se järjestelmäsysteemianalyytikko on menettänyt sydämensä arkeologiaan ja antiikin historiaan. Loma-aikansa ja -rahansa käyttää arkeologisilla kaivauksilla konttaamiseen ja intoilee Roomalaisista tiilileimoista.

Insnortti tietää paljon Ameriikan alkuperäiskansoista ja konkistadoreista ja tuleva lääkäri on innokas kaukoidän kulttuurien, kielen ja historian harrastaja.

Harrastelijaa tarkoittava sana, amatööri, palautuu latinan sanaan amate, rakastaa.

Parhaimmillaan Tiede-lehti kasvattaa lukijoitaan rakastamaan ja ihailemaan tieteellistä tutkimusta ja sen harjoittajia, teki itse leipätyönsä millä alalla tahansa."

Vierailija
Mummo
Saavutettuani nyt täydellistymisen itsetyytyväisyyden nirvanan siteeraan omaa, aiempaa kirjoitustani aiheesta:

Mummo, tykkään huumoristasi!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat