Pintaverenkiertoa parantavia aineita?

Seuraa 
Viestejä281
Liittynyt17.3.2005

Työskentelen pakkasvarastossa, ja joudun viettämään pitkiä aikoja -25c lämpötilassa. Asianmukaisen suojavaatetuksenkin kanssa sormet ja varpaat tuppaavat paleltumaan nopeasti, niin että työskentely on suorastaan kivuliasta. Pyrin liikuttelemaan sormiani ja käpristelemään varpaitani verenkierron parantamiseksi, mutta ei se oikein auta koska suurimman osan ajasta joudun pitelemään käsissäni jotakin.
Olisiko mitään lääke- tmv. ainetta tai yhdistelmää olemassa, jota käyttämällä pintaverenkiertoa voisi aktivoida huomattavasti? Yhtä hyvin kuin alkoholilla? Ei viitsisi taskumattia alkaa kuitenkaan mukana kantaa ja hörppiä jossakin kulman takana
Mahdolliset lievät terveysriskit (vrt. esimerkin alkoholi) ovat nyt sivuseikka, sillä työkeikka ei kestä enää kovin pitkää aikaa, mutta siksi ajaksi tarvitsen työmotivaation pitämiseksi jotakin.

Klassista elimistön lämpenemistä lisäävää termogenistä, yleensä laihdutustarkoituksiin käytettyä efedriini-kofeiini-asetyylisalisyylihappo -komboa en haluaisi käyttää, koska efedriinin ja kofeiinin yhteiskäyttö aiheuttaa minulle jo verrattain matalilla annoksilla samanlaisia sivuvaikutuksia kuin liian monta kuppia kahvia.

Alennuskoodi ensitilaajille @ iherb.com: RIX283

Kommentit (11)

Vierailija

Ylläoleva linkki ei vissiin ole koskaan toiminutkaan.. no, asiaan.

Pintaverenkiertoa parantavia aineita? Kertokaa ihmeessä mitkä aineet parantavat pintaverenkiertoa. Minulla on huono pintaverenkierto, menee varpaat ja sormet helposti tunnottomiks.

Vierailija

Kokeile samaa keinoa kuin minä pompi julmetusti ympäriinsä, samalla kunto kohenee. Asun tällä hetkellä mummolassa jossa ei toimi sähkölämmitys, välillä tulee harrastettua tällä tavoin kehonlämmitystä.

Vierailija
Echi
Kokeile sanaa keinoa kuin minä pompi julmetusti ympäriinsä, samalla kunto kohenee. Asun tällä hetkellä mummolassa jossa ei toimi sähkölämmitys, välillä tulee harrastettua tällä tavoin kehonlämmitystä.

No kyllähän se liikunta auttaa, mutta ei sitä kokoajan voi liikkua.. Onko jotakin lääkettä pintaverenkierron parantamiseksi? Muistelen jonkun muistin parantamislääkkeen parantavan myös ääreisverenkiertoa, koska se parantaa muistia parantamalla aivojen verenkiertoa.. mutten muista sen mineä minulla on kyllä todella huono muisti, joten se olis minulle sopiva lääke. epäilen sen vaan olevan aika kallista..

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Tuo hakemasi ääreisverenkiertoa parantava rohdos (ei lääke) on gingko biloba, ja sitä saa terveys- ja luontaistuotekaupoista ja apteekista. Se on tehty neidonhiuspuusta. Suomessa myytävä gingko biloba on kuulemma aika mietoa verrattuna ulkomailla myytävään.

Vierailija
Ding Ding
Tuo hakemasi ääreisverenkiertoa parantava rohdos (ei lääke) on gingko biloba, ja sitä saa terveys- ja luontaistuotekaupoista ja apteekista. Se on tehty neidonhiuspuusta. Suomessa myytävä gingko biloba on kuulemma aika mietoa verrattuna ulkomailla myytävään.

Kiitos tiedosta. Rahastavat miedoilla rohdoilla . En kuitenkaan tarkoittanut tuota rohdosta, vaan ihan lääkettä. z:lla se muistaakseni alkoi, en ole kyllä varma.. Tietääkö kukaan sitä? Onko kukaan käyttänyt sitä?

Vierailija

No voihan se mieto rohdos olla ihan riittäväkin jos kerran voivaan auttaa.
En kyllä tiedä onko tuohon joku täsmälääkekkin kehitetty mutta luomuna vois jopa tulla halvemmaksi...

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005
aleksialeksi
Kiitos tiedosta. Rahastavat miedoilla rohdoilla .

Tuo johtuu todennäköisemmin siitä, että Suomen viranomaiset yrittävät suojella meitä vahvoilta rohdoksilta. Moni vahva rohdosvalmiste on kielletty täällä ainakin isoina pitoisuuksina, tai sitten se on vain reseptikamaa jota ei saa myydä luontaistuotekaupoissa.

Vierailija
Ding Ding
aleksialeksi
Kiitos tiedosta. Rahastavat miedoilla rohdoilla .

Tuo johtuu todennäköisemmin siitä, että Suomen viranomaiset yrittävät suojella meitä vahvoilta rohdoksilta. Moni vahva rohdosvalmiste on kielletty täällä ainakin isoina pitoisuuksina, tai sitten se on vain reseptikamaa jota ei saa myydä luontaistuotekaupoissa.

Ai, hyvä sitten.

pepe+
Seuraa 
Viestejä251
Liittynyt16.3.2005
aleksialeksi
Pintaverenkiertoa parantavia aineita? Kertokaa ihmeessä mitkä aineet parantavat pintaverenkiertoa. Minulla on huono pintaverenkierto, menee varpaat ja sormet helposti tunnottomiks.

Alkoholihan on pintaverikiertoa lisäävä aine. Tilanteessa jossa hypotermía voi uhata sitä ei saa käyttää, koska keho siirtää silloin tarvittavan vähäisen lämmön sisäelimistä pinnalle, jolloin kyllä tuntuu että nyt keho lämpenee vaikka keho kokonaisuudessaan jäähtyy. Vaarana on tärkeiden elimien lämmön lasku.

Jos ja kun on olemassa vastaavasti vaikuttavia aineita, niin luulisi että niitäkin kannattaisi varoa samasta syystä.

yst. pn

Uusimmat

Suosituimmat