Naispedofiilit

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Moro

Kuinka nämä eroavat miespedofiileistä?

Löytyykö paljon tilastoja jostain?

Olen huomannut että pedofiiliaa pidetään vain miesten oireena.

Mutta kuitenkin on kumpiakin sukupuolia asialla.

Sivut

Kommentit (19)

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä25141
Liittynyt13.5.2005

Naisen ja miehen seksuaalikäyttäytyminen on hieman erilaista tai seksuaaliset kiintymykset kohdistuvat hieman erilaisiin asioihin. Pähkinän kuoressa ajateltuna ja yksinkertaistettuna mies haluaa polkea saman tein kun taas nainen lämpenee romantiikasta. Romantiikan oppii vain harjoittelemalla polkemisen osaa eläin kuin eläin. Toki poikkeuksia varmasti löytyy.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Vierailija

En tunne tilastoja, mutta muutama vuosi sitten ihan täällä Suomessa naisopettaja "käytti hyväkseen" muutamaa vähän alle 15v miespuolista oppilastaan. Pojat eivät panneet lähiopetusta pahakseen ja pedofiilitar sai pienen tuomion. Lievä tuomio johtui selvästi tekijän ja uhrien sukupuolesta. Muutenkin naispedofiilellä lienee paljon helpommat oltavat. Uhreina olleet pojat (isineen) eivät varmasti ole yhtä hanakasti vaatimassa oikeutta kuin tyttöjen ollessa kysessä.

Seuraa 
Viestejä25141
Liittynyt13.5.2005

Vielä hieman lisää ajatuksia... Evolutiivisessa mielessä ajateltuna laji tai yksilö, joka lisääntyy nopeammin ja/tai lisääntyy vaikka hieman hitaammin mutta geenipooli huomioonottaen paremmalla laadulla pärjää suuremmalla todennäköisyydellä pitempään kuin muut. Lajin ja/tai yksilön ominaisuudet suhteessa ympäristöön määräävät sen mikä ominaisuus säilyy ja mikä taasen ei säily.

Naaras on yleinsä se, joka viettää elämästään paljon enemmän aikaa jälkeläisen kantamiseen kuin uros, eikä näin voi omia geenejään laittaa liikenteeseen yhtä paljon. Voisi kuvitella, että naaraille on laatu huomattavasti tärkeämpää kuin uroksille.

Toisin sanoen olen antanut itseni ymmärtää ilmi tulleet pedofilia tapaukset tästä näkökulmasta, sikäli kun kovin miesvoittoisia ovat uutisoinnit olleet.

Mitens työ tiede-palstan asiantuntijat olette tästä mieltä?

Ps. Ei, sitä en missään nimessä tarkoita (moraaliopit sikseen). Mielestäni tällaiset asiat ovat järkyttäviä, enkä voi hyväksyä.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18361
Liittynyt16.3.2005

olipas teksti niin pessimistinen, että heips ja editoin pois.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä23122
Liittynyt16.3.2005

En nyt tiedä, onko vähän alle 15 vuotiaiden kanssa pelehtiminen varsinaista pedofiliaa, vaikka se eettisesti paheksuttavaa ja kriminalisoitua onkin. Sen ikäiset ovat kuitenkin biologisesti aikuisia. Pedofiliassa vietit kohdistuvat lapsiin, joilla ei ole lisääntymisikäisen ihmisen sukupuolisia tunnusmerkkejä.

Luulisin, että naispedofiilejä on suhteessa miehiin enemmän kuin julkisuuteen tulee ilmi, mutta naisille on miehiä helpompaa tukahduttaa omat sukupuoliset halunsa. Miehet ajattelevat liian usein tilaisuuden tullen, että tätä en mokaa vaikka se jäisi viimeiseksi teokseni.

Nuo vietit ovat lisääntymistä varten tehtyjä, vaikka pedofiileillä ne suuntautuvatkin poikkeavasti. Tilaisuuden riskillä käyttävä mies voi hyvinkin saada perimänsä jatkoon, vaikka alfauros löisikin häneltä kallon halki tavatessaan puuhastelemasta naaraansa parissa. Naisen pitää pitää itsensä hengissä vielä 15 vuotta hedelmöitymisen jälkeen saadakseen jälkeläisensä elinkelpoiseksi. Silloin kannattaa hieman varmistella.

Vierailija

Miehiin nyt yleensäkin kohdistuu enemmän ennakkoluuloja kun on kysymys joko seksuaalisesta tai väkivaltaisesta käyttäytymisestä. Ymmärtääkseni naiset esimerkiksi pahoinpitelevät lapsiaan siinä missä miehetkin, mutta jostain syystä nainen kuitenkin on se, jolle lapset aina päätyvät jos pahoinpitelyä epäillään.

Niin ja naurettaviahan nuo jutut ovat, joissa 25 vuotias "kieroutunut pedofiili" kahlitaan vankikoppinsa nurkkaan pariksi vuodeksi kun festareilla humalassa tuli "käytettyä hyväksi" 15.5 vuotiasta "viatonta uhria".

Vierailija

"Niin ja naurettaviahan nuo jutut ovat, joissa 25 vuotias "kieroutunut pedofiili" kahlitaan vankikoppinsa nurkkaan pariksi vuodeksi kun festareilla humalassa tuli "käytettyä hyväksi" 15.5 vuotiasta "viatonta uhria"."

EN mä oo kuullu että oltas 2 vuodeksi tollasesta vangittu. Timpe tuomittiin vaan 1.5 vuodeksi vaikka sillä oli niitä varmaan 5 ketä se käytti hyväksi.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Nikolazz
Miehiin nyt yleensäkin kohdistuu enemmän ennakkoluuloja kun on kysymys joko seksuaalisesta tai väkivaltaisesta käyttäytymisestä. Ymmärtääkseni naiset esimerkiksi pahoinpitelevät lapsiaan siinä missä miehetkin, mutta jostain syystä nainen kuitenkin on se, jolle lapset aina päätyvät jos pahoinpitelyä epäillään.

Niin ja naurettaviahan nuo jutut ovat, joissa 25 vuotias "kieroutunut pedofiili" kahlitaan vankikoppinsa nurkkaan pariksi vuodeksi kun festareilla humalassa tuli "käytettyä hyväksi" 15.5 vuotiasta "viatonta uhria".

Naiset todellakin käyttää enemmän väkivaltaa lapsiin.

Minuakin on lapsena äiti lyönyt enemmän kuin isä. Isä ei ole minua kurittanut. Yleensä kuin minun äitini hermostui niin hän kävi käsiksi repi hiuksita tai tuuppi tai ravisteli. Tälläisiä muistikuvia on minulle jäänyt.

isä ei ole kovin montaa kertaa minua kurittanut fyysisesti.

Monesti viellä nykyäänki kuin välillä josku ärsytä äitiäni, niin hän voi käyttäytyä uhkaavasti.

Vierailija

Minuakin on lapsena äiti lyönyt enemmän kuin isä. Isä ei ole minua kurittanut. Yleensä kuin minun äitini hermostui niin hän kävi käsiksi repi hiuksita tai tuuppi tai ravisteli. Tälläisiä muistikuvia on minulle jäänyt.

Naisethan ehkä keskimäärin eivät ole yhtä tasaisia luonteeltaan kuin miehet ja välillä kun käpy palaa, niin astiat lentävät ja kakaroiden on syytä pysyä pois tieltä. Tosin väkivaltainen äiti ei yleensä fyysisen koon ja voiman puolesta pysty enää teini-ikään ehtineitä lapsiaan kurittamaan (ainakaan poikalapsia). Siinä mielessä väkivaltainen isä on yleensä lapsen kannalta huonompi asia, vaikkakin usein äidillä saattaa olla lapsiin niin voimakas psykologinen ote, että fyysisesti vahvempikin lapsi alistuu väkivallalle.

Seuraa 
Viestejä25141
Liittynyt13.5.2005
Nikolazz
tiäremiäs
Naiset todellakin käyttää enemmän väkivaltaa lapsiin. Minuakin on lapsena äiti lyönyt enemmän kuin isä. Isä ei ole minua kurittanut. Yleensä kuin minun äitini hermostui niin hän kävi käsiksi repi hiuksita tai tuuppi tai ravisteli. Tälläisiä muistikuvia on minulle jäänyt.
Naisethan ehkä keskimäärin eivät ole yhtä tasaisia luonteeltaan kuin miehet ja välillä kun käpy palaa, niin astiat lentävät ja kakaroiden on syytä pysyä pois tieltä.

Nyt kysyisin kuitenkin sitä, että onko tämä nimenomaan naisille ominaista käyttäytymistä?

Ps. Jotenkin tuntuu, että tämä keskustelu on sittenkin trolli...

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Nikolazz
tiäremiäs
Naiset todellakin käyttää enemmän väkivaltaa lapsiin. Minuakin on lapsena äiti lyönyt enemmän kuin isä. Isä ei ole minua kurittanut. Yleensä kuin minun äitini hermostui niin hän kävi käsiksi repi hiuksita tai tuuppi tai ravisteli. Tälläisiä muistikuvia on minulle jäänyt.
Naisethan ehkä keskimäärin eivät ole yhtä tasaisia luonteeltaan kuin miehet ja välillä kun käpy palaa, niin astiat lentävät ja kakaroiden on syytä pysyä pois tieltä.

Nyt kysyisin kuitenkin sitä, että onko tämä nimenomaan naisille ominaista käyttäytymistä?

Miksi tämä keskustelu olisi trolli? Ei tämä ole mikään trolli.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Nikolazz

Naisethan ehkä keskimäärin eivät ole yhtä tasaisia luonteeltaan kuin miehet ja välillä kun käpy palaa, niin astiat lentävät ja kakaroiden on syytä pysyä pois tieltä. Tosin väkivaltainen äiti ei yleensä fyysisen koon ja voiman puolesta pysty enää teini-ikään ehtineitä lapsiaan kurittamaan (ainakaan poikalapsia). Siinä mielessä väkivaltainen isä on yleensä lapsen kannalta huonompi asia, vaikkakin usein äidillä saattaa olla lapsiin niin voimakas psykologinen ote, että fyysisesti vahvempikin lapsi alistuu väkivallalle.

Samanlailla se naisen lyönti, voi vaurioittaa päähän osuessa vaikka olisi aikuinen mies. Myös Esim. tuo lautasen heittokin kyllä halkaisee pään ja muutenkin vaurioittaa jos sen heittää nainen. Sillä ei ole mitään merkitystä kuinka voimalla heittää. Vaan se jos sitä voimaa on tarpeeksi niin se vaurioittaa.

Tää on Fysikkaa eikä sukupuoli kysymys. Muista se!

Vaari
Seuraa 
Viestejä3297
Liittynyt22.3.2005

Tiärämässy on palstan aktiivisin ja eniten ruokittu trolli tällä hetkellä. Minäkin, vaikka lupasin jo etten puutu sen perseveroiviin perversioihin, vastaan taas.

Mutta kun ps. kysyt, ja kun luulen että hukkaat aikaasi jatkossa jos puutut tiäräpiärun perseveroiviin perversioihin, ja kun tiedän että sinulla on painavaa asiaa oikeisiinkin keskusteluihin, niin vastaan tämän maailman viimeisen kerran.

Ei maksa vaivaa. Muidenkaan. Suosittelen jättämään sen yksin omaan paljastavaan kärsimykseensä.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Vaari

Tiärämässy on palstan aktiivisin ja eniten ruokittu trolli tällä hetkellä. Minäkin, vaikka lupasin jo etten puutu sen perseveroiviin perversioihin, vastaan taas.

Mutta kun ps. kysyt, ja kun luulen että hukkaat aikaasi jatkossa jos puutut tiäräpiärun perseveroiviin perversioihin, ja kun tiedän että sinulla on painavaa asiaa oikeisiinkin keskusteluihin, niin vastaan tämän maailman viimeisen kerran.

Ei maksa vaivaa. Muidenkaan. Suosittelen jättämään sen yksin omaan paljastavaan kärsimykseensä.

Eikö vaarin mielestä ole naispedofiilejä, onko nainen aina hyvä ja miäs paha??

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat