Miten ajattelet ja opit?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kykytutkimuksessa pelkkä ÄO:ään tuijottaminen on vanhanaikaista. Nykyisin pyritään selvittämään henkilön lahjakkuusprofiilia.

BBC:n sivustoilta löytyi seuraava testi. Vastaamalla kysymyksiin(selviää, millaista lahjakkuustyypiä olet, tai tarkemmin millaista ajattelu- ja oppimistapaa käytät. Kouluenglanti riittää.

Täältä löytyy:
http://www.bbc.co.uk/science/leonardo/thinker_quiz/

Kiva olisi sitten kuulla, sopiko tulos yhteen todellisuuden kanssa.

Mummo
jonka tulos matsasi hyvin

Kommentit (11)

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä25141
Liittynyt13.5.2005
Mummo

Kiva olisi sitten kuulla, sopiko tulos yhteen todellisuuden kanssa.

Mummo
jonka tulos matsasi hyvin

Tuo moottori väittäisi, jotta: You are a Logical-Mathematical Thinker mutta sanoisin kyllä, että riippuu kohdallani huomattavasti enemmän tilanteesta ja kontekstista kuinka asioita ajattelen. Esimerkiksi ja kokemuksestani voisin todeta, jotta tanssimisen opiskelemista on hiukka hankala opetella ihan vain matemaattisloogisesti ajatellen. Ainakin minä opin liikkeet huomattavasti helpommin visuaalisen mieltämisen kautta ja fyysisesti kokeilemalla. Sosiaalisissa tilanteissa taas spontaanius on tärkeää. Persoonallinen hahmo on huomattavasti miellyttävämpi juttelukumppani kuin Philipsin kotistereoiden käyttöopas (toki spontaanin itseilmaisun mielekkyys on myös riippuvainen kontekstista).

Riittoisampi keskustelukumppani.

Vierailija

Mulle tuli Spatial thinker, ja siellä oli kyllä ala missä oon ja ala missä haluaisn olla mulle sopivina aloina.

Osu hyvin lähelle oikeaa, melkein täydellisesti.

EDIT: tos nyt toi kuvaus

Spatial Thinkers:

* Tend to think in pictures, and can develop good mental models of the physical world.
* Think well in three dimensions
* Have a flair for working with objects

Like other spatial thinkers, Leonardo had a talent for designing buildings and machinery. He also invented a new style of map making Other Spatial Thinkers include
Pablo Picasso, Michelangelo, Isambard Kingdom Brunel

Careers which suit Spatial Thinkers include
Mechanic, Photographer, Artist, Architect, Engineer, Builder, Set designer

Vierailija

Existential thinkers:
Like to spend time thinking about philosophical issues.
Try to see beyond the 'here and now', and understand deeper meanings
consider moral and ethical implications of problems as well as practical solutions

Careers which suit Existential Thinkers include
Philosopher, Artist, Writer

En voi väittää testin tulosta vastaan, osui nappiin.

Lentotaidoton
Seuraa 
Viestejä4706
Liittynyt26.3.2005

Naturalist thinker

En ymmärrä miksi minun väitetään kommunikoivan eläinten kanssa. Siinä pomppasi.

Tein toisen kerran ja nyt Interpersonal thinker. Ohjeen mukaan en jäänyt senkummemmin pähkäilemään kysymyksiä.

En oikein tunnista itseäni kummastakaan. Olenko outo?

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä25141
Liittynyt13.5.2005
Lentotaidoton
Naturalist thinker

En ymmärrä miksi minun väitetään kommunikoivan eläinten kanssa. Siinä pomppasi.

Salli mun nauraa...

Riittoisampi keskustelukumppani.

Vierailija

Spatial Thinkers:

* Tend to think in pictures, and can develop good mental models of the physical world.
* Think well in three dimensions
* Have a flair for working with objects

Vierailija

Minä olen Natural Thinker. Ajatus miellyttää, joten sellainen kai olen. Muistaakseni annoin korkeimman pistemäärän eläinten kanssa jutustelusta. Tulenkin niiden kanssa hyvin juttuun, mutta pidän itseäni sittenkin enemmän humanistina. Tai ehkä voisin tulkita eläinten sanomia ihmisille? vertailu samankaltaisiin ihmisiin kuten Jane Goodalliin ja David Attenboroughiin tuntuikin tällaisesta terveystieteilijästä erittäin mukavalta. Olenkin poikkitieteellinen!

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18361
Liittynyt16.3.2005

Logical-Mathematical thinkers:

* Like to understand patterns and relationships between objects or actions
* Try to understand the world in terms of causes and effects
* Are good at thinking critically, and solving problems creatively

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija
Lentotaidoton
Naturalist thinker

En ymmärrä miksi minun väitetään kommunikoivan eläinten kanssa. Olenko outo?

Kyllähän sinä kommunikoit meidän aasien kanssa ainakin tiedefoorumissa,ei siinä mitään outoa ole.

Uusimmat

Suosituimmat