Muistakaa naiset ja miehet tosiasia

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Kuin naiset juovat alkoholia niillä rupee kasvamaan parta ja viikset. kasvot miehistyvät.

Kuin miehet juovat alkoholia niillä rupeaa kasvamaan tissit ja kasvot muuttuvat naismaiseksi.

Varsinki homofobiasta kärsivät miehen on syytä olla varuillaan jos ottaa toistuvia raskaita humalatiloja. Voi kasvaa itse murhan teko mahdollisuu.

Alkoholin käyttö kasvattaa sukupuolihormoonejen eritystä.

Miehellä naishormoonia ja naisella mieshormoonia.

näin linja-autossa naisen jolla kasvoi parta, toki voi varmasti parta kasvaa muustakin syystä kuin alkoholista. Mutta tämä nainen käytää runsaasti myös alkoholia. muutenkin näytti mieheltä koko yksilö, mutta oli kuitenkin nainen.

Sivut

Kommentit (35)

Vaari
Seuraa 
Viestejä3297
Liittynyt22.3.2005

Olen outo. Olen lukenut sinun viestejäsi tärinäsössö. Olen päätellyt, että olet häiriintynyt trolli. Olen myöntynyt siihen että olen väärässä ja olen päättänyt olla pitkäpiimäinen sinun suhteesi. Olen ollutkin. Helvetinpitkäkaikkea.

Sanot, että olemme erilaisia ja etten vain ymmärrä pyrkimyksiäsi. Mutta miksi niitä on näin paljon? Onko mieleesi koskaan tullut vaihtoehtoa jossa pitäydyt seuraamaan ajatuksella jo aloitettuja keskusteluja ja kommentoit asiantuntevasti kohtiin jotka ovat sinua lähellä. Useimmat toimivat niin. Enimmäkseen.

Siirräpä tämä tapasi aloittaa jokaisesta mielleyhtymästä uusi keskustelu internetin kasvojasi peittävän naamion taakse. Mitä ajattelisit ihmisestä, joka kerää huomiota kadulla huutelemalla mitä milloinkin mieleen sattuu pökeltämään?

On tietenkin hauskaa että saamme uusia keskustelunaiheita. Onhan. Sinusta se ainakin on hauskaa. Mutta voisitko keskittyä hetkeksi ympäristöösi. Kuuntele mitä kadulla tapahtuu, mistä siellä jutellaan. Anna arvo niille joita kohtaat. Kommentoi ja kysy jotain mikä seuraamasi keskustelun perusteella on heille tärkeää. Ota kontaktia muihinkin kuin omiin ajatuksiisi.

Älä tyrkytä itseäsi kymmenellä uudella aiheella päivässä meille tavallisille ihmisille. Emme me kykene täyttämään sinussa sitä mikä sinussa on jäänyt täyttymättä. Me emme ole ole sitä varten täällä, eikä tämä palsta ole sinua varten.

Tai anna osoitteesi ja sovitaan tapaaminen, niin jutellaan kahdenkesken ongelmistasi. Olen tehnyt sitä muidenkin kanssa. Omistanikin.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija

Merkillistä... minä juon runsaasti alkoholia. En ole havainnut piirteideni muuttuvan naisellisiksi. Ei kasva tisut. Parta (punainen) rehottaa kyllä. Ja hiukset. Aivot saattavat olla jo liuenneet, luulenpa että aivojani kiertää enää yksi ura niinkuin pesäpallossa.
Mutta ei mitään: Naama kurttuun ja aivot sileeks!
(Hmm.. tuon voisi laittaa motoksi...)

Vierailija
tiäremiäs
toki voipi olla mahdollista että, ei kaikilla ole tälläisiä taipumuksia.

Tuohan on mainio kotisivu, kivi ja kaikki! Se kengu olin minä. Iski kauhea jano ja loikin lähikauppaan Kivi sylissäni etten loikkaa yksintein kiertoradalle...

Vierailija

Testosteronitaso laskee miehillä väliaikaisesti juopottelun yhteydessä.
Naisten hormonitoiminnasta ei ole tietoa tässä yhteydessä.

Vierailija

Alkoholi nostaa naisilla testosteronitasoa. Luin juuri viikonloppuna, mutta en nyt löydä mikä lehti oli kyseessä. Pinossa on 10 luettua lehteä.

Vierailija

Miten alkoholi vaikuttaa naisessa

Alkoholi nostaa naisen veren miessukuhormoni- eli testosteronipitoisuutta keskimäärin 65 prosenttia. E-pillerit voimistavat alkoholin vaikutusta hormonitasapainoon entisestään. Niitä käyttävillä naisilla testosteroni kohoaa noin 270 prosenttia.
Lääketieteen tohtori Taisto Sarkola tutki alkoholin ja naisten hormonitasapainon yhteyksiä väitöskirjassaan.
”Varsinkin nuorten naisten alkoholin käyttö on lisääntynyt. Samalla lapsettomuusongelmat yleistyvät. On tärkeää tutkia voisivatko alkoholin aiheuttamat hormonimuutokset osaltaan selittää lapsettomuutta”, Sarkola sanoo.
Tutkimuksessa selvitettiin nimenomaan kohtuullisen alkoholin nauttimisen vaikutusta hormonitasapainoon.
Testosteronin määrä nousee saman verran, joipa sitten yhden vai viisi lasillista viiniä. Määrä kyllä vaikuttaa siihen, kuinka kauan miessukuhormoniarvot ovat korkealla, sillä arvot ovat koholla niin kauan kuin elimistössä on alkoholia. Alkoholi estää miessukuhormonien normaalin poistumisen naisen maksassa. Kun alkoholi on poistunut, pääsee testosteronikin poistumaan normaalisti.
Testosteronin vaikutuksia naisen terveyteen ja käyttäytymiseen tutkitaan parhaillaan dosentti Peter Erikssonin tutkimusryhmässä Kansanterveyslaitoksella.

On arveltu, että normaalia suurempi testosteronin määrä voisi aiheuttaa naisilla aggressiivista käyttäytymistä ja seksuaalisen halukkuuden voimistumista.

Sarkolan väitöskirjatutkimuksen osallistui 183 naista, joiden hormonipitoisuuksien muutoksia seurattiin alkoholin nauttimisen jälkeen valvotuissa ja kontrolloiduissa oloissa.

Lähde Fitness Oliskos se MD kyseinen lehti..

Vierailija
Harmiton

Sarkolan väitöskirjatutkimuksen osallistui 183 naista, joiden hormonipitoisuuksien muutoksia seurattiin alkoholin nauttimisen jälkeen valvotuissa ja kontrolloiduissa oloissa.

Ei ole tuo lehti pinossa, kaksi Kunto Plussaa kylläkin ja pari Hyvä Terveys-lehteä. Joissakin niissä, joskin on voinut olla myös Kauneus ja Terveys, sekin on siinä samassa nipussa.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
MD
Harmiton

Ei ole tuo lehti pinossa, kaksi Kunto Plussaa kylläkin ja pari Hyvä Terveys-lehteä. Joissakin niissä, joskin on voinut olla myös Kauneus ja Terveys, sekin on siinä samassa nipussa.

Se on siinä Hyvässä Terveydessä, tämä koko juttu.

Vierailija

Olipa mielenkiintoinen avaus. Juopolle naiselle partakone joululahjaksi Aja millä haluat, mutta Braunilla loput, joo.

Näyttää sitä, että joillakin naisilla alkaa kasvamaan parta iän myötä ilman alkoholiakin. Ja yhdellä amerikkalaisella naisella, joka esiteltiin Helsingin Sanomien kuukausiliitteessä muutama vuosi sitten (Joku voisi muistaa tarkemmin) jonkun Amerikanmatkan tehneen matkakertomuksessa, kasvoi oikein komea kaulaparta (Ainakin 10 senttinen). Oli muuten tosi ylpeä siitä

Alkoholistimiehellä kasvavat tissit Hehheh ja maha. Olo ei oo silti paha. Vai onko, onko hänest tuloss missi?

Anteeksi nyt ihan kauheasti teille juopot. Tas-arvon nimissähän parrasta, tisseistä ja suuresta pyöreästä mahasta ei saa puhua ääneen.

Vierailija

No tuo edellinen oli nyt ihan sopimaton ja aiheeton kommentti. Mee kasvamaan ja opettele itteekki käyttämään alkoholia. -sanon? -itselleni!

Viinahan on "viisasten" juoma.

Mutta sen sanon ilkikurisuuttani vielä, että pysykää loitolla niistä juoppojen pulloista ja pitkäripasista. KaappiHuuru-ukkoja ja huuru-mimmejä on jo tarpeeksi.

Fiinipiirit ollevat seurustelupiirejä. Onko viini yhteinen pikku pahe niinkuin tupakointinsa aloittavilla teineillä, kun isän ja äidin toiveita ja käskyjä vastaan aletaan nurkan takana sauhutella kaveriporukoissa jne. Vai onko se kultturelli ilmaus jostakin? Vai onko se rituaalinen "uskontunnustus", että ollaan henkisesti ja "hengellisesti" samalla aaltopituudella ja samaa porukkaa. Vai onko siinä jokin pikantti kultturelli sivistyksen tasoilamus, että osataan ja tunnetaan maailman viinejä ja osataan luoda tunnelmaa käyttämällä sitä tyylikkäästi ja oikein tiettyjen etikettien ja kattausten suhteen? Tarkoitettu nostattamaan tunnelmaa ja rentouttamaan fiiliksiä.

Viini voi olla ilmeisesti joiltakin osin tosin myös terveysjuoma. En tiedä. En todellakaan tiedä. Mutta en ole vielä nähnyt, että alkoholi olisi pitkän päälle ollut kenellekkään onneksi ja menestykseksi.

Jos menneisyyteen verrataan, niin kun noin 20 vuotta sitten kulutettiin Suomessa 100% alkoholia asukasta kohden noin 6 litraa vuodessa, niin nykyisin on ylitetty muistaakseni jo 10 litran raja. Tästä voisi vetää lineaarisen johtopäätöksen, että suomalaiset juovat 20 vuoden päästä
"hatusta vedettynä varmana mututietona" noin 15 litraa absoluuttista alkoholia vuodessa asukasta kohden.

Kannattaa ostaa lapsillesi ja lapsenlapsillesi pirtua pari kolme rekallista varastoosi, että jos vaikka tämä riemujuoma loppuisi maailmasta, niin saadaan heillekin elämän onni, viisaus ja kultturelli sivistys kuitenkin varmistetuksi. Niin ja perheonni ja hyvinvointi. Saavat sitten juoda kuin olisivat "Jäämeren pohjaventtiilejä"!?

Vierailija

Kannattaa tutustua projektiin
Tytöt, naiset ja alkoholi.
Olen itse ollut ammatin puolesta tekemisissä ks. projektin kanssa ja muutenkin ammatin haittoja on tuo alkoholin vaikutusten tunteminen...
http://www.myllyhoito.fi/tna/

Alkoholi nostaa testosteronitasoa huimasti varsinkin naisilla, joka selittää useinkin naisten väkivaltaista käytöstä runsaan alkoholinkäytön yhteydessä.

Kohtuullinenkin alkoholin käyttö horjuttaa naisten hormonitasapainoa. Alkoholin käyttö laskee progesteroni- ja estrogeenitasoa ja nostaa testosteronin eli miessukuhormonin tasoa. Testosteronitason nousu on keskimäärin 65 % alkoholiannoksesta riippumatta ja voimakkainta kuukautiskierron kaskivaiheessa. E-pillereitä käyttävillä naisilla testosteronipitoisuus nousu on peräti 270%. Hormonitasapainon häiriöt ilmenevät kuukautishäiriöinä, hedelmättömyytenä, ennenaikaisina vaihdevuosia sekä rintasyöpä- ja osteoporoosiriskin lisääntymisenä. Testosteronitason nousu saattaa liittyä myös naisten lisääntyneeseen väkivalta- ja seksikäyttäytymiseen.
http://www.myllyhoito.fi/tna/

http://www.paihdelinkki.fi/

Viina on todella viisasten juoma, jos käyttö tuntuu karkaavan käsistä kannattaa vakavasti miettiä mihin tilanne voi johtaa. Apua saa ja sitä on helposti saatavilla, mutta jokaisen alkoholin käyttäjän tulee ensiksi itse miettiä omaa tilannettaan ja sitä missä tilanteessa haluaa olla tulevaisuudessaan.

Tässä vielä AUDIT, juomatapa- sekä riskitestit, niille jotka haluavat tarkastella omaa alkohlinkäyttöään kriittisesti. Se antaa suuntaa päätösten tekemiseen.
http://www.paihdelinkki.fi/testit/index.html

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat