Kosminen kanava

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

On kirjoitettu ja järjellä todistettavissa, ettei saa pelätä ajatuksien polkuja, vaan on rohkeasti kuljettava koko ajatus alusta loppuun asti.

Koska siis Urantia-Kirjassa kerrotaan, miten elämälle sopivat tähdet ovat kosmisissa kanavissa, joiden ansiosta ne voivat elää tuhansia miljardeja vuosia, niin siksi tästä on helppoa huomata, että ne kanavat voidaan löytää.

Viedään vaan neutriinoilmaisin auringon kosmiselle radalla, tai sitä kohtisuoraan, niin siitä kohtaan pitäisi erottua selvä ja voimakas ultimatonivirtaus.
Siltä kohtaan pitäisi myös löytyä heikentyneen gravitaation kenttä, koska ultimatonien energiavirtaus on siinä kohtaan niin voimakas, että se heikentää linearista gravitaatiota.

Huomataan siis, että Urantia-Kirjassa on selviä ennusteita, joita voidaan tutkia tieteellisin menetelmin, jos vain on rohkeutta ajatella.

Sivut

Kommentit (22)

salai
Seuraa 
Viestejä7095
Liittynyt17.3.2005

Kuitenkin näitä kokeita tehdessä pitäisi AINA käyttää paksuinta foliohattua. Myös itse Urantia-kirjaa lukiessa pitäisi toimia samoin kuin auringonpimennystä katsellessa, eli käyttää hitsaajanlaseja!

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

Aivan juuri näin.
Kun siis Urantian tiedemiehet vievät neutriinoilmaisimia auringon kosmiselle radalle, niin juuri sillä kohtaan pitää käyttää suurinta mahdollista suojausta, jos uskoo universumin olevan vain aineellinen, koska universumi on ystävällinen vain niiden mielestä, jotka kasvavat hengessä ja totuudessa.

Universumi on vihollinen ja luonto on vihamielinen niiden mielestä, jotka eivät tunne aikansa totuuksia.

salai
Seuraa 
Viestejä7095
Liittynyt17.3.2005

Yksi heistä oli unohtanut hitsaajanlasit Urantiaa lukiessaan.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Lentotaidoton
Seuraa 
Viestejä4706
Liittynyt26.3.2005

"Kun siis Urantian tiedemiehet vievät neutriinoilmaisimia auringon kosmiselle radalle, niin juuri sillä kohtaan pitää käyttää suurinta mahdollista suojausta, jos uskoo universumin olevan vain aineellinen, koska universumi on ystävällinen vain niiden mielestä, jotka kasvavat hengessä ja totuudessa. "

Huolimatta siitä onko neutriinoilla lepomassaa vai ei, niin ovatko neutriinotkinko "henkeä"? Jos uskoo neutriinojen olevan "ainetta" on syytä suojautua, jos "henkeä", niin sitten vain avosylin ilman foliohattuja?

Neutroni
Seuraa 
Viestejä23104
Liittynyt16.3.2005
Lentotaidoton

Huolimatta siitä onko neutriinoilla lepomassaa vai ei, niin ovatko neutriinotkinko "henkeä"? Jos uskoo neutriinojen olevan "ainetta" on syytä suojautua, jos "henkeä", niin sitten vain avosylin ilman foliohattuja?

Siinä vaiheessa kun neutriinot käyvät tosissaan päälle, kannattaa hatut tehdä hieman vahvemmasta tavarasta kuin Pirkka-alumiinifoliosta. Neutriinot kun ovat pirullisen läpitunkevia hiukkasia. Oikea ainevahvuus löytyy epäilemättä Urantiakirjasta. Kannattaa varautua siihen, että ainevahvuutta tarvitaan niin paljon, että pieni niskalihastreeni ennen suojakypärän hankkimista on paikallaan.

Luulisi tuon Katin, joka näyttää olevan vielä HSTA:kin korkeammalla energiatasolla urantiauskossa, toimivat tälle varoittava esimerkkinä mikä kohtalo liikaa Urantiaa lukemalla on edessä. Tuntuu ufoörkkien korkeammista sfääreistä annettu kosminen viesti olevan hieman liian kovaa kamaa vaatimattomille maanpinnantallaajille.

Vierailija
kati sinenmaa
On kirjoitettu ja järjellä todistettavissa, ettei saa pelätä ajatuksien polkuja, vaan on rohkeasti kuljettava koko ajatus alusta loppuun asti.

Koska siis Urantia-Kirjassa kerrotaan, miten elämälle sopivat tähdet ovat kosmisissa kanavissa, joiden ansiosta ne voivat elää tuhansia miljardeja vuosia, niin siksi tästä on helppoa huomata, että ne kanavat voidaan löytää.

Viedään vaan neutriinoilmaisin auringon kosmiselle radalla, tai sitä kohtisuoraan, niin siitä kohtaan pitäisi erottua selvä ja voimakas ultimatonivirtaus.
Siltä kohtaan pitäisi myös löytyä heikentyneen gravitaation kenttä, koska ultimatonien energiavirtaus on siinä kohtaan niin voimakas, että se heikentää linearista gravitaatiota.

Huomataan siis, että Urantia-Kirjassa on selviä ennusteita, joita voidaan tutkia tieteellisin menetelmin, jos vain on rohkeutta ajatella.

Heti toisen kappaleen lähteenä ilmeine käännösvirhe. Amerikkalainen miljardi vastaa euroopplaista miljoonaa, biljoona miljardia.

Ilmaisemat jo ajat sitten ovat otdenneet Auringon päästöt. Ensinjnälin säteilyä eli fotoneja eli valottajia. Hiukkaset protoneja, helium-ytimiä ja elektroneja.

On siinä meillä varsinaisia asinatuntijoita. Ja siihen Arla julistamaan, ttä seuraa demokratiasta tieteessä. Tuo sekopaäisyys johtuu demokratian puutteesta, kun tieto ei ole kansaan kulkenut, on estetty kulkemasta.

Sepi
Seuraa 
Viestejä3231
Liittynyt16.3.2005
ArKos itse
Heti toisen kappaleen lähteenä ilmeine käännösvirhe. Amerikkalainen miljardi vastaa euroopplaista miljoonaa, biljoona miljardia.

Miljoona on miljoona amerikkalaisillekin (million). Meidän miljardiamme amerikkalaiset sanovat biljoonaksi (billion).

Vierailija
Sepi
ArKos itse

Miljoona on miljoona amerikkalaisillekin (million). Meidän miljardiamme amerikkalaiset sanovat biljoonaksi (billion).

Sepi on täysin oikeassa ja selväsanainen tässä miljardiasiassa, päinvastoin kuin Kati ja ArKos, jotka ovat molemmat sekopäitä. ArKos lisäksi munaa itsensä täysin "korjaamalla" toisen keskustelijan virheen omalla vielä karkeammallaan.

Vierailija
Neutroni:
Luulisi tuon Katin, joka näyttää olevan vielä HSTA:kin korkeammalla energiatasolla urantiauskossa, toimivat tälle varoittava esimerkkinä mikä kohtalo liikaa Urantiaa lukemalla on edessä. Tuntuu ufoörkkien korkeammista sfääreistä annettu kosminen viesti olevan hieman liian kovaa kamaa vaatimattomille maanpinnantallaajille.

Sehän nyt on täysin selvää jokaiselle, joka on näkevä minun työni.

Vain äärimmäisen henkevä olento pystyy rakentamaan kivilinnan, koska aineellisuudessa oleva henkisyys ei koskaan ole pilvilinnojen rakentelua ja halua välttää elämän (kivien) kovuus. Vain kaikkein reaalisemmat ihmiset pystyvät rakentamaan kovasta aineesta jotakin. Pumpulia vaativat vain vauvat ja jumalattomat.

Jopa patjatkin ovat vain ajattelemattomien miesten propagandaa. Rehellinen ihminen ei tarvitse patjaa, koska rehellisyyden nimissä on sanottava, että ihmisen selkä on suoraselkäisen Luojan luomus, eikä mikään mainosmiehen kikka. Jumala ei nuku patjalla.

Minun tekoni ovat minä nurinpäin käännettynä, kuten kaikkeus on Jumala nurin päin. Ihmisen on mahdotonta tehdä kuin vain sitä, jollainen Hän on sisältä. Minä teen kovia tekoja, koska kukaan ei ole minua kovempi sellaisia kohtaan, jotka luulevat, että elämä on annettu heille pelkäksi terassibaariksi. Haluan vain jo etukäteen kertoa, että teidän on täysin turhaa tulla minun luokseni vaatimaanm minulta ymmärrystä typerille teoillenne, kuten jumalattomalle tieteelle, tai henkeville, aineellisuuspakoiselle uskonnoille.

Kun siis tulette näkemään tekoni, niin silloin te itse näette, miten typerää ja lapsellista se on väittää niitä tekoja jonkun hurahtaneen teoiksi. Itse olette hurahtaneita jumalattomuuteen ja aineettomaan henkisyyteen.

Vierailija
kati sinenmaa
Neutroni:

Sehän nyt on täysin selvää jokaiselle, joka on näkevä minun työni.

Vain äärimmäisen henkevä olento pystyy rakentamaan kivilinnan, koska aineellisuudessa oleva henkisyys ei koskaan ole pilvilinnojen rakentelua ja halua välttää elämän (kivien) kovuus. Vain kaikkein reaalisemmat ihmiset pystyvät rakentamaan kovasta aineesta jotakin. Pumpulia vaativat vain vauvat ja jumalattomat.

Jopa patjatkin ovat vain ajattelemattomien miesten propagandaa. Rehellinen ihminen ei tarvitse patjaa, koska rehellisyyden nimissä on sanottava, että ihmisen selkä on suoraselkäisen Luojan luomus, eikä mikään mainosmiehen kikka. Jumala ei nuku patjalla.

Minun tekoni ovat minä nurinpäin käännettynä, kuten kaikkeus on Jumala nurin päin. Ihmisen on mahdotonta tehdä kuin vain sitä, jollainen Hän on sisältä. Minä teen kovia tekoja, koska kukaan ei ole minua kovempi sellaisia kohtaan, jotka luulevat, että elämä on annettu heille pelkäksi terassibaariksi. Haluan vain jo etukäteen kertoa, että teidän on täysin turhaa tulla minun luokseni vaatimaanm minulta ymmärrystä typerille teoillenne, kuten jumalattomalle tieteelle, tai henkeville, aineellisuuspakoiselle uskonnoille.

Kun siis tulette näkemään tekoni, niin silloin te itse näette, miten typerää ja lapsellista se on väittää niitä tekoja jonkun hurahtaneen teoiksi. Itse olette hurahtaneita jumalattomuuteen ja aineettomaan henkisyyteen.

Katolisille paavi on Jn korkein edustaja maan päällä. Oparin uskovaisille
hän on papitar Kati Sinenmaa. Yritän miettiä, eroaako uskonollinen kiihottuminen ja hurmostila mitenkään seksuaalisesta, ja miten. Samaahan havaitaan myös rock- ym. musiikin konserteissa.

Rakentavat reaaliset ihmiset. No. rakennusalan duunarit tietysti, ja mestarit ja insinööritkin. Jo kivikauden pyramidien rakentamisen Kiviset
ja Soraiset.

Oparin papitar Kati kohtaa rakennusalan Tarzanin.

Muuten, esiinnyitkö vakavissasi vai kerroitko vitsiä?

Vierailija
Deoxyribonucleic
Kovasti se Kati kuitenkin 'jumalattoman tieteen' kehittämällä tietokoneella kirjoittelee nettiin.

Vaan kenties silloinkin henki päällä.

Vierailija

Nyt nyt... Järjellä pitäisi helposti pystyä erottamaan tieteelliset havainnot niiden tulkinnoista.

Tiedemiehet katsovat, että tulkinnat ovat tärkeämpiä yhteiskunnan jumalattomuuden kannalta kuin pelkät puhtaat havainnot; tiedemiesten mukaan kaikkeus on täysin jumalaton, koska tiede on havainnut taivaalta uusia asioita!

Voi hemmetti, miten lapsellisia noi tiedemiehet ovat heti, kun he alkavat selittämään havaintoja jumalattomuususkomuksissaan. Tiedemiesten ainoa päämäärä ei ole havaintojen tekeminen, vaan jumalattomuuden todistelu havainnoilla, koska tiedemiehet rakastavat sitä, kun ihmiskunta sotii kaikki kaikkia vastaan ja lapset ja nuoret masentuvat ja oireilevat ja tappavat ja murhaavat, koska vielä tuo ei ole yltänyt tieteen pyhiin temppeleihin, koska tiedemiehet maksavat verovaroilla vartijijoille, että jumalattomat ihmiset pysyisivät mahdollisimman visusti erossa tieteen kalliista laitteista...

Huomatkaa!

Miksi kummassa tiedemiehet eivät huoli jumalattomía ihmisiä temppeleihinsa tappamaan ja tuhoamaan, jos kerta tiedemiehet rakastavat jumalattomuutta jumalattomasti?

Tiedemiesten mukaan kaikkeus on jumalaton, koska tietokone on älykkäämpi kuin luojansa, tai ainakin siksi, että ihminen voi kuvietlla jonkun olevan itseään älykkäämpi; siis Jumalan kuvitteleminen on tiedemiesten mukaan absoluuttinen todiste jumalattomuudesta!

Jatketaan!

[list:7k4tgr7c]Kun tiedemiehet kuvittelevat itseään ihmpun verran älykkäämmän olion, joka on siten kiistaton todiste Luojattomasta kaikkeudesta, niin aivan varmasti sitten tuollainen tiedemiesten luoma huippuälykäs olio kuvittelisi samaa, että on olemassa häntä älykkäämpi olio, joten tietysti ihminen ei voi olla Hänen Luojansa![/list:u:7k4tgr7c]

Huomataan triviaalisti, että ihmisen luoma huippuälykäs olio on oikeassa, ettei ihminen voi olla suurenmoisen älyn Luoja, koska huippuälykäs olio heti huomaisi tiedemiesten ajattelussa erittäin vakavia puutteita.

Jätän muille kotiläksyksi havaita itse tiedemiesten vakavat älylliset ja henkiset puutteet.

ohje:
Läksyjen palautukset tulee antaa ilman kommentteja, jotta minun ei tarvitse läksyjen korjailun lisäksi koko ajan korjailla kommentteja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat