Mikä lensi?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Klo 0:40 meni jokin kovalla kohinalla Espoon taivaalla (kuten suihkuhävittäjä) mutta se kesti vain muutaman sekunnin ja lakkasi kuin seinän? Kuuliko / näkikö kukaan mitään....

-Hebo

Ps. En mä nyt NIIN montaa olutta vielä ole ottanut

Kommentit (7)

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18361
Liittynyt16.3.2005

Mie oon aina kannattanut hyvä seuraa juomien kanssa - olisi nytkin ollu todistajia havainnollesi

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija
DedMoroz
Mie oon aina kannattanut hyvä seuraa juomien kanssa - olisi nytkin ollu todistajia havainnollesi
ja toisekseen olisin säästynyt hulluksi epäilyiltä

Edit: tai sanotaanko nyt että se olisi ollut helpompi jakaa jonkun kanssa...

Vierailija

Outoa. Olen itse nelihenkisen perheeni kanssa todistanut samantyylisen ilmiön.

Katselin siis perheen parissa iltasella telkkaria, kun huomasin sivusilmällä valoa ikkunasta. Hyppäsin ikkunan äärelle ja pyysin muutkin katsomaan. Kaikki näkivät tasaista vauhtia liikkuvan esineen etenevän "outoa" vauhtia. Siinä oli noin 8 punaista valonlähdettä ja se lensi hieman yli puiden (mäntyjä) korkeudella.

Yhtäkkiä sen valot sammuivat ja kyseinen esine katosi. Se oli suurinpiirtein helikopterin kokoinen, mutta ei pitänyt lainkaan ääntä, vaikka ikkunamme oli auki.

Vieläkään en ole keksinyt, että mikä se oli. Ihmettelen, kun rivitaloasunnon muut asukit eivät ole siitä maininneet mitään. Tosin emme mekään niille, joten on mahdollista, että he huomasivat saman.

Ehdotuksia? Mikä se olisi voinut olla?

Vierailija
tupakka
varmaan lentokone joka sammutti valot jolloin sitä ei erottanut pimeässä(pimeässä?)

Jospa se oli lentävä kameleontti, joka sammutti lentovalot ja sulautui sitten taustaansa...?

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005
Kalevi
Jospa se oli lentävä kameleontti, joka sammutti lentovalot ja sulautui sitten taustaansa...?

Vooi, isona musta tulee semmoinen...

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Uusimmat

Suosituimmat