ufotutkijat

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Mitä mieltä te olette ufotutkijoista, tekevätkö he tärkeää työtä?

Minä olen kerran kysynyt heiltä apua, ja olen saanut hyvän vastauksen pulmaan.

Olen lukenut kaikki uforaporttikirjat, paitsi tätä uusinta nro 11.

Kirjassa numero 9 on todiste ufosta. Se juttu jossa Lentävälautanen tarttuu auton kattoon kiinni ja seuraa autoa useita kilometrejä.

tämä tapaus sattui 2000 tai 2001. Auton matkustajat arvelevat että laite olisi ollut jotain ihmisten teknologiaa.

Kommentit (6)

salai
Seuraa 
Viestejä7095
Liittynyt17.3.2005
tiäremies
Kirjassa numero 9 on todiste ufosta.

No tulipa selvyys siihenkin asiaan. Ei tarvitse enää epäillä.

Onkohan tuolla muutakin kuin satunnainen yhteys elokuvaan "Plan 9 from Outer Space" ( Edward D. Wood Jr. 1959), jota on usein pidetty huonoimpana koskaan tehtynä elokuvana.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

salai
Seuraa 
Viestejä7095
Liittynyt17.3.2005

Tarkoitin vain sitä, että onpa hyvä että tuohonkin kiistaan on tullut selvyys. Ufoja on olemassa, koska kirjassa numero 9 on todiste siitä. Kun on noin tuorekin havainto, vuodelta 2000 tai 2001.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
tiäremiäs
Mitä mieltä te olette ufotutkijoista, tekevätkö he tärkeää työtä?

Kirjassa numero 9 on todiste ufosta. Se juttu jossa Lentävälautanen tarttuu auton kattoon kiinni ja seuraa autoa useita kilometrejä.

tämä tapaus sattui 2000 tai 2001. Auton matkustajat arvelevat että laite olisi ollut jotain ihmisten teknologiaa.

Ufotutkijat tekevät periaatteessa tärkeää työtä. Harmi vain, että he eivät ole onnistuneet selittämään ilmiötä/ilmiöitä ja olemme mielestäni edelleen samassa tilanteessa kuin 50 vuotta sitten. Havaintoraportteja tosin saadaan jatkuvasti lisää.

Mitä tämä mainitsemasi ufotapaus todistikaan?
Oletatko muuten näin: ufo=lentävä lautanen= vieraan sivilisaation lentolaite?

Vierailija

Kyllä tekeveät tärkeää tutkimustyötä. Asiasta kuin asiasta ei saada selvää ellei sitä tutkita. Minulle on ihan sama, jos joku ei usko että UFO-ilmiö on todellinen ilmiö. Ilmiön tutkimisen tärkeyden voisi asettaa samalle linjalle kuin avaruuden tutkimisen. En pitäisi yhtään huonona asiana, että ufologia olisi yliopistossa vapaaehtoisena kurssina. Tai ehkä sen voisi sisällyyttää meterologi opintoihin tai jotain.

Harmi vain että puolet tällä rintamalla eivät ole täyspäisiä tutkijoita, vaan levittävät tahalleen disinformaatiota esim: David Icke. Siinä on mies joka saa minulta huuhaa palkinnon. Stanton Friedman on yksi kuuluisimmista ja fiksuimmista ufologeista mielestäni.

Uusimmat

Suosituimmat