Uskovaisten riehuminen kuriin

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Täällä alkaa taas olemaan enemmän hengellistä toimintaa kuin uskovaisten telttakokouksissa,uskonnoista voi tietysti keskustella mutta kuuluvatko aiheet mielestäsi vapaasanaosastoon vai voiko niitä työntää
kaikkiin mahdollisiin tiedekeskusteluihin ja häiritä viattomien ateistien
mielenrauhaa?

Sivut

Kommentit (198)

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Minkään asian julistaminen ei kuulu keskustelufoorumille. Julistaminen ei ole keskustelua.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Sepi
Seuraa 
Viestejä3231
Liittynyt16.3.2005

Awebin kanssa samaa mieltä julistamisesta. Palstalla on erinomaisia ja mielenkiintoisia keskustelijoita myös uskontoaiheissa, ja olisi vahinko, jos heidät hätistettäisiin pois.

Vierailija

Uskonnoista voi kyllä keskustella esim. Historia, kulttuurit ja yhteiskunta -alueen alla. Tai miksei myös vaikkapa Psykologia, aivot ja aistit-alueella. Mutta aiheen mukaista keskustelua tietenkin.

Julistamista ei tarvita, ei edes Vapaa sana -osastolla.

Vierailija

Löysin juuri vaihtolavalta Ylivainion kasetin. Annan sen hyvään kotiin, joka tajuaa sen todellisen arvon.

PS.
Kirjoitan juuri lopullista yhteenvetoa viikon tiedekeskusteluista kotisivuni etusivuksi, ja otan samalla lisää mahtavia kivikuvia. Päivitän sen vasta ehkäpä huomenna, jos saan sen erään kuvan onnistumaan.

Tietysti, jos jollakulla on antaa hyvä digikamera, jonka patterit kestävät yli puolituntia, niin se olisi suureksi avuksi tieteen tekijöille, kun lahjoitat sen tänne.

Vierailija
kati sinenmaa
Löysin juuri vaihtolavalta Ylivainion kasetin. Annan sen hyvään kotiin, joka tajuaa sen todellisen arvon.

PS.
Kirjoitan juuri lopullista yhteenvetoa viikon tiedekeskusteluista kotisivuni etusivuksi, ja otan samalla lisää mahtavia kivikuvia. Päivitän sen vasta ehkäpä huomenna, jos saan sen erään kuvan onnistumaan.

Tietysti, jos jollakulla on antaa hyvä digikamera, jonka patterit kestävät yli puolituntia, niin se olisi suureksi avuksi tieteen tekijöille, kun lahjoitat sen tänne.

Se joka on heittänyt kasetin pois tiesi sen todellisen arvon,muutenhan se ei olisi löytynyt roskalavalta.
Voisitko lopettaa julistamistoiminnan ainakin tekniikka ja energia,tähtitiede ja avaruus,fysiikka,kemia ja matematiikka ja lääketiedeosastoissa.
Jos sinulla on pakottava tarve toistaa että tietoisuus on energiaa niin tee se mielummin jossain muualla kuin tiedefoorumissa ja varsinkin edellämainituissa osastoissa.
Sinä teet tämän foorumin mielenkiinnottomaksi ja häädät typerillä julistamisjutuillasi järkevät keskustelijat.
Näin foorumin taso laskee oleellisesti joka tekee siitä vielä vähemmän
kiinnostavamman.
Jos ei muutosta tule niin kerron mitä mieltä olen sinusta vaikka saisin
porttikiellon koska se ei haittaa jos häiriköintisi ei lopu.

Vierailija

Nythän on niin, että täällä olijoilla ei ole kellään pätevyyttä arvioida sen työn tieteellistä arvoa, jota olen tuottanut. Tarkkojen laskujeni mukaan vasta 13,7 vuoden kuluttua tiede pystyy arvostaan minua ja töitäni. Voi tietysti olla, että tieteen havainnoiman metauniversumin säde kasvaa täsä välillä, joten se valitettavasti merkitsee tiedemiesten myöhästymistä kati sinenmaan totuuden tunnustuspäivästä, joka sitn on siirtyvä yhtä kauas tulevaisuuteen kuin tieteen metagalaksin valovuodet vähennettynä miljardilla

PS.
Löysin sen Ylivainion kasetin mukana myöskin lajän fysiikan ja matematiikan oppikirjoja, joten annan nekin pois, jos joku hyvä ihminen tulee hakemaan sen Ylivainion kasetin.

On se vaan hienoa, miten tiede on voinut kasvattaa kaikkeuden kokoa, vaikka tieteellä on ollut kaikkina aikoina lopullinen totuus kaikkeuden koolle.

Vierailija

Tieteessä ei olekaan sellaista asiaa kuin lopullinen totuus. Jopa sinun, Kati, luulisi ymmärtävän sen, jos olet opiskellut tiedettä.

Vierailija
kati sinenmaa
Nythän on niin, että täällä olijoilla ei ole kellään pätevyyttä arvioida sen työn tieteellistä arvoa, jota olen tuottanut. .

Nythän on niin että sinulla ei ole pätevyyttä arvioida meidän pätevyyttä.

Vierailija
Wizard;
Tieteessä ei olekaan sellaista asiaa kuin lopullinen totuus. Jopa sinun, Kati, luulisi ymmärtävän sen, jos olet opiskellut tiedettä.

Ahaa! Siis Big Bang ei olekaan lopullinen totuus.

Hyvä tietää, koska sinä päivänä, kun tiede tunnustaa kati sinenmaan totuuden tieteeksi, nin silloin huomataan, etä kati sinenmaa tiesi jo tänään, ettei Big Bang ole tiedettä.

PS.
En ole koskaan opiskellut tiedettä, koska sitä ei voi opiskella. Opiskelin kyllä fysiikkaa, matmatiikkaa ja astronomiaa, mutta en voi opiskella tiedettä, koska tiede on ateistien mukaan enakkoasenne, jota ei tarvitse todistaa tieteellisksi totuudeksi, koska ateistien mukaan se pätee ilman muuta.

Mutta, tästä asiasta lisää sitten, kun päivitän kotisivuni etusivun, ja joka on oleva tiedettä vasta 13.7 vuoden kuluttua, kun tiede alkaa viettämään sinenmaan päiviä tieteen päivien sijasta.

[list:2esthaq6]PS.
Mikä olet arvoltasi ateismissa? Oletko ateismin pappi, teologi vaiko vain tavallinen riviuskova, vaiko lähetyssaarnaaja?
[/list:u:2esthaq6]

Vierailija

Tiede on mielestäni "puolueetonta", uskonnollisesti neutraalia. Sen paremmin ateismin tai jonkin teismin tuputtaminen ei kuulu tieteen olemukseen.

Itseäni ärsyttää itse asiassa enemmän "ateistien" jyrkät ja hyökkäävät kannat. Olen kiinnostunut eri uskonnoista ja seuraan mielelläni asiallisia, tietopitoisia uskontokeskusteluja.

En osallistu, enkä ota mitään kantaa, koska en tunne riittävästi aihealuetta.

Teologia on tiede, jota opetetaan yliopistossa ja josta voi tehdä tutkimustyötä, ateismi ei tietääkseni ole, jos pitää kärjistää.

Vierailija
kati sinenmaa
Hyvä tietää, koska sinä päivänä, kun tiede tunnustaa kati sinenmaan totuuden tieteeksi, nin silloin huomataan, etä kati sinenmaa tiesi jo tänään, ettei Big Bang ole tiedettä.

PS.Mikä olet arvoltasi ateismissa? Oletko ateismin pappi, teologi vaiko vain tavallinen riviuskova, vaiko lähetyssaarnaaja?

Sinun "totuutesi" ei ainakaan palstalla esittämässäsi muodossa ole tiedettä, joten tuskin...

Olen agnostinen ateisti, en uskovainen. Ja itse taidat olla ylipappi.

Vierailija

Ilmoitan vaan, että tämä on 200. viestini tähän nykyiseen forumiin.

PS.
Ateismi on uskonto, koska ateismissa opetetaan uskomuksen mukaan persoonallisuuden häviämistä. Tieteellä ei voi koskaan olla tieteellistä tietoa siitä, mitä ihmisen itsetietoisuudelle käy. Olisi hyvä, jos lukijat olisivat tämän suhteen rehellisiä, jolloin siihen tulee samalla automaattinen todistus ateismin uskonnollisesta luonteesta.
[list:1cu2ip6z]Persoonallisuuden hävittäminen ei koskaan voi kuulua tieteeseen, joten täten on tietellisesti todistettu, että ateismi on uskonto, jonka uskovat väittävät, että vain heidän uskonsa on tieteellinen totuus ihmisen lopullisesta sijoituspaikasta.[/list:u:1cu2ip6z]
Jokainen voi kuitenkin helposti huomata, että kun tätä kirjoitusta tarkastellaan rehellisesti, niin silloin ei voida mitään muuta kuin huokaista, että noinko tyhmiä me olimme, kun uskoimme, että tieteellä on yksinoikeus päättää siitä, ettei kaikkeudessa ole mitään ikuista ja jumalallista.

Asiasta lisää, kun päivitän kotisivuni etusivun, joka tapahtuu enemmin tai myöhemmin, kun saan lisää kivikuvia. Sitä ennen joku voisi hakea sen Ylivainion kasetin.

[list:1cu2ip6z]ps.
En ole itse sitä kuullut, mutta kävin kyllä aikonaan kuulemassa Ylivainiota livenä, joka tapahtui jo siihen aikaan, kun suurin osa teistä vasta suunnitteli, millaisen kehon sitä itselleen tekisi.
[/list:u:1cu2ip6z]

Vierailija
MD
Tiede on mielestäni "puolueetonta", uskonnollisesti neutraalia. Sen paremmin ateismin tai jonkin teismin tuputtaminen ei kuulu tieteen olemukseen.

Itseäni ärsyttää itse asiassa enemmän "ateistien" jyrkät ja hyökkäävät kannat. Olen kiinnostunut eri uskonnoista ja seuraan mielelläni asiallisia, tietopitoisia uskontokeskusteluja.

En osallistu, enkä ota mitään kantaa, koska en tunne riittävästi aihealuetta.

Teologia on tiede, jota opetetaan yliopistossa ja josta voi tehdä tutkimustyötä, ateismi ei tietääkseni ole, jos pitää kärjistää.

On eri asia keskustella uskonnoista kuin alkaa julistamaan uskontoaan varsinkin aiheissa jonne uskonnot eivät kuulu.
On se outoa jos sinua ärsyttää se että kerron jollekin ettei täällä ole mielestäni sopivaa JULISTAA uskontoa.

Vierailija

nm

Et lukenut kunnolla ja ajattelit vain itseäsi.

"Itseäni ärsyttää itse asiassa enemmän "ateistien" jyrkät ja hyökkäävät kannat."

Vierailija
kati sinenmaa
PS.
Ateismi on uskonto, koska ateismissa opetetaan uskomuksen mukaan persoonallisuuden häviämistä. Tieteellä ei voi koskaan olla tieteellistä tietoa siitä, mitä ihmisen itsetietoisuudelle käy. Olisi hyvä, jos lukijat olisivat tämän suhteen rehellisiä, jolloin siihen tulee samalla automaattinen todistus ateismin uskonnollisesta luonteesta.
Persoonallisuuden hävittäminen ei koskaan voi kuulua tieteeseen, joten täten on tietellisesti todistettu, että ateismi on uskonto, jonka uskovat väittävät, että vain uskontonsa on tieteellinen totuus ihmisen lopullisesta sijoituspaikasta.

Perustele väitteesi

a)ateismissa opetetaan persoonallisuuden häviämistä.
Missä tällaista opetetaan?

b)Tieteellä ei voi koskaan olla tieteellistä tietoa siitä, mitä ihmisen itsetietoisuudella käy
Miksei voi?

Persoonallisuuden hävittäminen on tieteen mukaan mahdollista, samoin kuin sen muokkaaminenkin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat