Mikä eläin olisit?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mikä eläin kuvaa sinua parhaiten / mikä mieluiten olisit?

Sivut

Kommentit (61)

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Muu, mikä: kummallinen kameleontti.

Ensinnäkin, tahtoo semmoiset silmät (ja aivot) millä voi katsoa yhtaikaa eri suuntiin! Sitten tahtoo tarttumahännän! Sitten tahtoo kyvyn vaihtaa väriä!

Tai ehkä sittenkin sitä olis tunteileva tursas... Värinvaihtokyky, tarttumaraajoja 8 kpl, ja silmät jotka toimii niinkuin ihmisen, eli ainakin erottaa värejä ja liikettä.

Tai ehkä hybridi molemmista.

(Ai mitenniin outo?)

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

salai
Seuraa 
Viestejä7095
Liittynyt17.3.2005

Tuli mieleen Lapinlahden lintujen "Paarma".

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

Villi susi ois hyvä, kun pääsee toteuttamaan kulkijan viettiään, eikä tartteis pelätä muita elukoita.
voisi pelotella ihmisiä täyden kuun aikaan ulvomalla yllättävissä paikoissa , kun näkisi ihmisiä kävelemässä sauvoineen illan tullen. Naureskelisin niiden kauhulle, kun ne kusis housuun.
Toisaalta olisi kiva lentää - lentäisin Etelä-Amerikkaan andeille ja kuuntelisin tangoa Buenos Airesissa.

Ja sitten minä heräsin...

Vierailija

Muu: Oisin albatrossi ja vapaana lentää liihottaisin. Kaukaa ylhäältä katselisin pientä maailmaa.

Tai sitten delfiini. Delfiinit on niin kiehtovia nokkelia otuksia. Ja vapautta olisi sekin. Ympäri valtameriä voisi uida ja sukellella ja kaikuluotailla.

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005
Mummo
Hattivatti
Olisin sähköinen ja viettäisin turmioelämää

Mummo

Onko hattivatti eläin? Kyllä minä lasken ne mieluummin olennoiksi. Kyllä siitä turmioelämästä täytyy olla muutakin iloa kuin vain toisten keittiöpuutarhojen turmelu.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija

On hattivatti eläin, noin laajassa mielessä.

Olisinkin poikkeava hattis, sillä puutarhanhoito on sydäntäni lähellä enkä halua turmella toisten kasvitarhoja. No muutaman tyypin ehkä...

Mutta haluaisin lipua salaperäisissä maailmoissa, olla sähköinen ja hämärämaineinen

Ja se turmioelämä, mitä niiden huhutaan harrastavan. Sitä olisi joskus hauska elää.

Tänään kävelin oikein urakalla punaisia päin Stadin keskustassa ja esitin Papalle lepakoiden kaartelua tyhjän Fredrikinkadun ajoradalla. Siis aivan selvin päin.

Olen ilmeisesti pudonnut pienenä johonkin taikaliemipataan Obelixin tavoin Sieltä en ikävä kyllä saanut huippuvoimia, mutta kyvyn sekoilla aivan ilman viinaa.

Mutta todellinen Turmioelämä on varmaan jotain salaperäisempää, kohtalokkaampaa..

Mummo
"I have a Dream"

Vierailija

Selkeästi kissa. Välillä vaadin huomiota kuin pikkulapsi, mutta useimmiten minkäänlainen seura ei saa kiinnosta.
Sitäpaitsi kaikki kiiltävä ja liikkuva saa herkeämättömän huomioni hetkellisesti! Toisin sanoen, impulsiivisuus on minun juttuni. Kuten myös mukavuudenhalu.
(Ja ehdottomasti laiskottelun himo).

Vierailija

Olen vain villi ihminen.

Villi ihminen ei ole eläinten kesyttäjä, koska ihminen on tyhmä ja pelkuri, jos hän ei uskalla elää villieläinten keskuudessa, kuten villien ihmisten keskuudessa.

Villi-ihminen ei myöskään tarvitse rahaa, kuten kesy-ihmiset vaativat sitä.

Paha ei ole luonnollista, vaan se on kirjanoppineiden propagandaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat