Parinvalinta: vaaleat <> tummat

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

En oikein tiedä mihin tämän laittaisi, ei löytynyt oikeaa *ihmissuhde* osastoa, joten tähän se nyt tulkoon.

Eli, oon nuori, tumma, kaikin puolin naisia miellyttävä kaveri.
Kysymys on 50-50 henk.koht./tieteellinen ja kuuluu:
Miksi en saa vaaleita naisia kiinnostumaan minusta?

Tarvitaan varmaankin paljon taustatietoa jotta voitaisiin antaa tieteelliseltä kannalta vastaus, mm. itsestäni sekä kaikista entisistä naisistani, niistä jotka ovat kiinnostuneet minusta, haastatella heitä, kysyä mieltymyksistä jne jne...

Omasta mielestäni tilanne on tällainen:
Olen tapaillut erittäin hyvännäköisiä, kauniita, älykkäitä, urheilullisia, hauskoja naisia. Kaikki "sattumaltako" tummia (hiukset, silmät) ?

Mitä useampia näistä ominaisuuksista naisella on:
-luonnonvaaleat hiukset
-siniset silmät
-hoikka urheilullinen vartalo
-älykkyyttä ja huumorintajua
sitä vaikeampaa minun on saada hänet kiinnostumaan minusta.
Itse olen tummahiuksinen ja vihresilmäinen.

Joku lukija varmaan miettii jo mitä ihmeen seksifantasian analyysi täällä on menossa... ei aivan.
Olen erittäin kiinnostunut saamaan vilpitöntä tieteellistä tietoa siihen kysymykseen, miksi en kelpaa "heille", vaikka kelpaan kaikille muille, jotka eivät siis poikkea muulta kuin silmien ja hiusten väriltään edellä mainituista.

Onko luonnon vaaleilla joku vaisto hakeutua samankaltaisten vaaleahiuksisten sinisilmäisten miesten pariin ?

Jos identtisillä kaksosilla toisella olisi tummat, toisella luonnonvaaleat hiukset, mahkuni saada naiset kiinnostumaan olisivat tumman suhteen 80% ja vaalean 30%. Miksi ?...

PS. Ei tämä miestä syö, olen kyllä saanut kaadettua kyseisiä naisia tarpeeksi, vaan ihmettelen kun he ovat niin vaikeita.
Johtuukohan se siitä, että he tietävät olevansa haluttua, ja käyttäytyvät sen takia kuin heillä olisi suurin mahdollinen valinnanvara miesten suhteen ?

Kyllä maailmassa on sitten monen monta ihmeellistä asiaa

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Hauska!

Alitajuisesti etsimme vapailla markkinoilla ollessamme sopivaa suvunjatkajaa. Jopa siis silloin, kun ajattelemme leikittelevämme yhden illan. Kumppanin valintaan vaikuttanee tämä alitajuinen valinta siitä huolimatta, ettei raskaus tahi vakiintuminen ole tarkoituksena.

Ehkäpä taustalla on merkillinen yhteensattuma. Tummat ulkomaiset miehet ovat käsittääkseni ainakin jossain määrin vaaleiden mieleen... Tai ainakin niiden, jotka vaalentavat itse hiuksensa, tullakseen tummien mieleisiksi. Täysin luonnon vaalealle tumma voi olla liian dominoiva tahi temperamenttinen. Pohjoismaalainen arjalainen vaaleushan on "pilalla", kun siihen sekoitetaan tummia sävyjä.

Tumma mies saattaisi siis olla kaunis katsoa, mutta ei mukava omana. Sellainenhan ei edes pala auringossa
Ehkä markkinoiden vanhentuessa toiveet luonnonvaaleasta kumppanista täyttyvät, kun suvunjatkamis kysymys on jo täytettynä.

Vierailija

Tjaah, itse en ole kyllä huomannut mitään tollasta, toisaalta on vaaleat hiukset ja siniset silmät, niin en voi kuin sanoa omasta puolesta että ainakaan tollaista valikoituvuutta ei ole tullut toiste päin vastaan. Eli joskus kauan sitten seurustelin ruskeahiuksisen ja vihreäsilmäisen naisen kanssa jonkin aikaa...

Vierailija

Voiko olla, että itse suhtaudut jotenkin kummallisella tavalla vaaleisiin naisiin, ja suhtautumisesi on naisten aistittavissa? Ovatko kaikki perheenjäsenesi tummia? Kirjoituksestasi henkii, että kauniit vaaleat naiset ovat sinulle puolijumalattaria, joten ehkä se auttaisi iskuyrityksissä, että yrittäisit kohdella heitä ihan vaan ihmisinä etkä tuijottaisi niin paljon tukan väriä... (hymiö)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä23122
Liittynyt16.3.2005
Ruskolehmä
tiäremiäs
Miehen kannattaa valita puoliso naikkosen ominaishajun perusteella. silloin voi saada terveitä jälkeläisiä.

Minulla on tästä ihan toisenlainen näkemys: nainen on se, joka valitsee puolison, vaikka mies kosisikin. Korjatkaa, jos olen väärässä.

Kyllä menestyvään suhteeseen pitää molempien valita toisensa ja myös tiedostaa se, että puoliso on oma valinta eikä mikään mystinen ja täydellinen "ainoa oikea". Tietysti naiset pääsevät useammin tekemään valintoja, koska miehet ovat näissä asioissa aloitteellisempia, mutta ei sellainenkaan suhde yleensä kauaa toimi jossa naisasioissa menestymätön mies ottaa kenet tahansa sattuu saamaan.

Tilapäissuhteissa asia lienee 90 prosenttisesti niin että mies tekee aloitteen, jonka nainen hyväksyy tai hylkää. Mutta en pitäisi sitä "puolison" valitsemisena.

Vierailija

Ei se ole varmaan ihan sattumaa, että mies yleensä kosii, ja nainen on se, jolla on oikeus purkaa kihlaus. eli näin traditionaaliselta kannalta tarkastellen nainen valitsee puolison.

Vierailija

minä ainakin olen itse vaaleahiuksinen ja olen aina ollut enemmän kiinnostunut tummahiuksisista miehistä, mutta yhtä poikeutta lukuunottamatta olen aina seurustellut vaaleahiuksisten kanssa. mistä lie sitten johtuukin..

Vierailija

Elementillä näyttää olevan oikea elämää suurempi ongelma

Itse tummatukkaisena ja ruskeasilmäisenä en ole edes kiinnostunut blondeista jostain alitajuisesta, tiedostomattomasta syystä. Blondit näyttää jotenkin niin kesyiltä kaikessa elovenaisuudessaan. Ja tämä siis puhtaasti tieteellisesti argumentoiden.

Sitä jäin ihmettelemään, että miksi Elementille on värillä yleensä väliä? Ei ole koiraa karvoihin katsominen! Mitä ilmeisemmin hän näyttää etsivän tilapäissuhteita, joten luulisi yön pimeydessä olevan merkityksetöntä onko nainen tummaverikkö, blondi, brunette, punapää vain kenties peruukkipää?

Lisään vielä kun ihana vaimoni tuli viereen, että kauneutta arvostavana miehenä naisia kesäkadulla katson, mutta en koske.

Vierailija
elemenz
En oikein tiedä mihin tämän laittaisi, ei löytynyt oikeaa *ihmissuhde* osastoa, joten tähän se nyt tulkoon.

Eli, oon nuori, tumma, kaikin puolin naisia miellyttävä kaveri.
Kysymys on 50-50 henk.koht./tieteellinen ja kuuluu:
Miksi en saa vaaleita naisia kiinnostumaan minusta?

Tarvitaan varmaankin paljon taustatietoa jotta voitaisiin antaa tieteelliseltä kannalta vastaus, mm. itsestäni sekä kaikista entisistä naisistani, niistä jotka ovat kiinnostuneet minusta, haastatella heitä, kysyä mieltymyksistä jne jne...

Omasta mielestäni tilanne on tällainen:
Olen tapaillut erittäin hyvännäköisiä, kauniita, älykkäitä, urheilullisia, hauskoja naisia. Kaikki "sattumaltako" tummia (hiukset, silmät) ?

Mitä useampia näistä ominaisuuksista naisella on:
-luonnonvaaleat hiukset
-siniset silmät
-hoikka urheilullinen vartalo
-älykkyyttä ja huumorintajua
sitä vaikeampaa minun on saada hänet kiinnostumaan minusta.
Itse olen tummahiuksinen ja vihresilmäinen.

Joku lukija varmaan miettii jo mitä ihmeen seksifantasian analyysi täällä on menossa... ei aivan.
Olen erittäin kiinnostunut saamaan vilpitöntä tieteellistä tietoa siihen kysymykseen, miksi en kelpaa "heille", vaikka kelpaan kaikille muille, jotka eivät siis poikkea muulta kuin silmien ja hiusten väriltään edellä mainituista.

Onko luonnon vaaleilla joku vaisto hakeutua samankaltaisten vaaleahiuksisten sinisilmäisten miesten pariin ?

Jos identtisillä kaksosilla toisella olisi tummat, toisella luonnonvaaleat hiukset, mahkuni saada naiset kiinnostumaan olisivat tumman suhteen 80% ja vaalean 30%. Miksi ?...

PS. Ei tämä miestä syö, olen kyllä saanut kaadettua kyseisiä naisia tarpeeksi, vaan ihmettelen kun he ovat niin vaikeita.
Johtuukohan se siitä, että he tietävät olevansa haluttua, ja käyttäytyvät sen takia kuin heillä olisi suurin mahdollinen valinnanvara miesten suhteen ?

Kyllä maailmassa on sitten monen monta ihmeellistä asiaa

No, katsos blonditkin on naisia.
Ja naiset on herkkiä-joskus silleen liiankin.
esim. Ne voi kuvitella, että sä pidät niitä tyhminä ja kun nokkela keskustelusi vain nostaa heidän epävarmuuttansa, voi olla että he kuvittelevat seksin jälkeen sinun sanovan kavereillesi: "Vasta siellä porealtaassa mä sain niinkun jotain liikkuun sen gimman päässä!!!"
Röhöröhöröhö.
Viskiä ja sikarinkatkua.
Strippareita ja Lexuksia.

Sen sijaan, että pyrit osoittamaan olevasi se tottakai peruskelvollinen "mukava mies", jonka eleet viittovat osallistumaan "johonkin toudella mukavaan-myös hieman eri sävyssä sivummalla" ja kun hiljaiset tauot laskevat hänelle eteen kysymyksen "etkö sinäkin" voi toisinaan iskeä turhauma erilaisuudesta pidemmän linjan suhteen jo ulkonäön tasolla.
Harmillista että naisten keskinäistäkin asenneilmastoa leimaa mahdollisuus "käyttämisestä".
Kontrasteja tytöt ei kestä vielä hirveän hyvin.

Jos edellisen sijaan keskittyisit olemaan maailmaan pelkkänä toimettomana tuhkamunaisena kuhnurina jäävä dionyysinen "Härkä-Mies" joka sukeltaa maailman hänelle sallimiin vaginoihin kuin nääntyvä keitaaseen, ainoana elämälleen tarkoituksia antavana voimana mahdollisuus tuottaa orgasmeja, moninkertaisia vain naisen ruumiinrakenteelle mahdollisia reaktioita joiden huipulle ei avaruuskaan löydä rajoja, voi tilanne olla pian toinen...

Nimim. "asenteesta kiinni"

Vierailija

nim.Harmiton:
Minulla on tummat hiukset, vaalea iho.
En ole "tumma" niinkuin Michael Jack...eikun..., Bill Cosby.

Kiitos kaikille vastauksista !

Vierailija

Jotensakkin taitaa olla niin, että miehet etsivät naisissa "äitiään" ja naiset etsivät "isäänsä" taikka toisinpäin
Yleensä naiset taitavat pitää pitkistä miehistä ja miehistä pitkä nainen tuntuu "pelottavalta"

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat