Missä ArKos?

Seuraa 
Viestejä3232
Liittynyt16.3.2005

Tuskin koskaan ArKos on pysytellyt näin kauan poissa palstalta. Anna joku elonmerkki itsestäsi, ArKos, please!

Sivut

Kommentit (70)

Vierailija
JJ
Ja toivottavasti ei rekisteröidy ikinä.

Käyttäjälistalta löytyy kyllä ArKos. Tiedä sitten onko aito vai varastettu...

Vierailija

Kyllähän ArKos oli ikäänkuin vanhan palstan suola. Vaikka hänen fysiikan tietonsa eivät ehkä ihan tätä päivää edustaneetkaan, niin lähihistoriasta sitävastoin löytyi. Ja kun hänen kirjoitustyylinsä useinkin oli pakinanomaista tekstiä, se oli tosi mukava luettavaa, etenkin nuo hänen välistä verisetkin yhteenotot laitostieteilijöiden kanssa. Eli kyllä minäkin toivon ArKosin tervetulleeksi tälle uudelle palstalle.

Vierailija

Kyllä Arkos mukana kuvioissa on. Tavalla tai toisella.

Seuraako tilannetta sivusta vai onko keskusteluissa mukana joillakin muilla nimimerkeillä.

Kuka esim. on nykyinen Kosh?

;):)

Vierailija

muistan, kuinka mä aikoinani lähdin siltä vanhalta kunnon palstalta, enkä täysin mahdollisesti jopa piruuttani puhunut lähdöstäni kellekään yhtään mitään... ja vaikka mä en seurannutkaan palstaa sivustakaan, mulle aina aika-ajoin kerrottiin, kuinka silloin ihmiset itkivät ja huusivat ja pyysivät, että tulisin takaisin...mutta mä en tullut...

Vierailija

minä en kyllä usko, että kukaan olisi sinua poissa täältä käskenny pysytteleen... mutta mun kohdallani siinä kävi hyvinkin pitkälti niin, että tulin takaisin myöhemin...hyvin paljon myöhemmin: mä annoin ennen poistumistani nostattamani kuohunnan toki laantua melko täysin ennen reinkarnaatiotani, jonka taitavasti ajoitin nimenomaisesti hetkeen, jolloin muinaiset pahimmat vihamiehistöni alkoivat olla täysin varmoja siittä, että "se" tosiaankaan aio enään palata... tässä vihamiehistöasiassa onpi toki kaksi puoliskoa, mutta periaatteessahan se meni niin, että mä en varsinaisestikaan kenellekään vihoitellut kuin joskus satunnaisesti ja pääasiallisesti silloinkin epähuomiossa, koska krapula-aamuina varsinkin sitä ihminen syttyypi niin herkästi, jolloin sille ei tartte paljon sanoa, kun onpi täysi rähinä päällä... täytyy kyllä näin jälkikäteen ajateltuna sanoa, että paluunihan oli kuin olikin kovastipaljon odotettu, vaikka henkilökohtaisesti suhtauduinkin siihen erittäinkin skeptisesti, sillä siittä paluustani lähtien tekstejäni todistettavasti käänneltiin useille eri kielille ja murteille...saavutus, johon lisäkseni elävistä merkittävistäkään kirjailijoista ei monikaan ole elinaikoinansa tahi sen jälkeenään yltänyt...

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005

Tässä pahimpiin vieroitusoireisiin hiukan ArKos-generaattoria:

Vuoden 1941 lopulla täällä käytellytkin, sen siitä yksinkertaisesti kvantit
irronneet Einstein mainitaan analyytikoksi. Einstein. Niinkuin en ole koskaan
ol niitä tyrkytettiin vasta sodan jälkeen hän voi elää suuruutensa loisteessa,
vaikka tärkeimmät hallitusnimet oli Mannereimin käskyä odoteltaessa olevan
reaalivakionne, jolla ei ole mitään merkityksettömiä lukuarvoja. Ja koska
ei omaa merkitystä. - Niin, millään sen tiedän, kun on iso mies, ihan merkitystä.
Me puolestaan kaivannut. Einsteinin osuus maailamansodan ajan politiikkaa.
Minäkin olen havaintomaailmassa olevien sota ja varojen evääminen. Vaan kohdallani
viestittämiseen aineeton ja aine yleensäkin energian muoto. Omasta puolestani
olen aina jopa suhtautui hyväksyvästi Stalinin toimet. Suomen sotaharjouitusten
tehtävä oli myös ristiriidassa. Olihan ihme, että höperä Hindenburg olikin
hyvä mies, ihan muistan itse sen siitä jiohdettiin Js. Kylläpäs te kypäräpäistä
väkeä kuin ArKos. Tuo on jo Suomessa, uutta aikakautta ja fasisti Suomi kesti, suomalaisia. He kuuluu. Ja kyllä huomaamaan
myös siitä, että ei tiedä muita moisen väittely hieman toisilleen ristiriidassa.
Kuten fotoni. Minä olen päässyt huipulleni vasta puolestani olen aina jopa
laitostieteeseen, se, että asiaa energian eli kvanttina. Tätä periaatetta
on myös vakiokypäräpäiden huippujoukkoon, tai siihen kumiäijään, joka on
juuri kvanttifysiikka ja kvanttina. Tätä ristiriidassa. Saattaa olla, että
myös siitä, että demkokraatisen mahdollisesti rautatieyhtiön sähköttäjä.
Sanotaan, te kansanviholliset. Myös Auringon jouleja ja watit. Suurriistäjän
ahneus ja täytettävä rahapussi on pohjaton. Hesari repäisi viime vuosna käyty
väittelystä nimenomaan ovat eri asia. Niitä minä en samaista itsenäni Einstein.
Niin, millään sen käsittäväksi. Eli jättäen sen unelman toteutetaan rekisteröintiä
ei tule jouleina, ihan merkityksetöntä, kansanviholliset. Myös Auringonnousun
mailla odottavat haltuunsa sekä omat että varkaat ottivat kuvitella.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005

Laitetaanpa vielä toinen sample:

Vuoden 1941 lopulla Suomi ja myös Niels Bohr. - Suomalainen fyysikkojen enemmistö,
vaikka mitään Tony Halmeen Peruassuomalaisia, rikkaita., säätyläisiä ja palvelusväkeä,
kypäräpäiden, siis saksalaiskansallisten, yhteisen fasistisen fysiikan käsitykseeni
erinäisiä kohtia, kun olen havaintomaailmanaika lupaa, ja onko se kuin Palle-kadetti,
vakiokypäräpääväelle mahdollisimman sopimatonta jättää tämä säädytönkin foorumi
kunnivieraiden ja hyvien kypäräpäämme ym. lahkolaisten aineeseen. Ja tältä
kannalta, eikä yirttäneet laskea mitään merkitystä. - Niin, mitättömiksikin
teitä sanotaan, että Auringosta ei tule jouleja ja wattitehoa, vaan merkitystä,
kun fasistipaskiaisia vastaan kaupat fasistisen hyökkäyksen aattona. Unelmaa
sisältyi myös Bakun valtaus, mutta kyllä olut kelpaa. Arlalle huomautan,
että höperä Hindenburg olikin hyvä mies, kun päästi fasistisen Fysiikan päivät.
Suomen marsalakan auto poikeuksellkisesti hän myös sai todeta, ettei voinuit
sitä voittaa eikä nujertaa. Asian voi sanoa merkitystä, se on vakio vain
muuten lösysin Maan avaruuteen, tottahan toki voidaan ottaa myös Auringon
energiasta tai tulematta lisää. Tätä periaatetta on vastapuolen pommikoneista.
Einstein mainitaan suunnnitelleen Saksan tarpeisiin hyrräkompassin ja lentokoneen.
Minäkin olen jounut suunnitelemaan avaruuteen, ja sieltä se taas palailee,
esittäjää kuin ArKos. Tuo on jo oikein mallitapaus Arlan kehnosta muistista.
- Mutta näin jälleen aineeseen, se, että höperä Hindenburg olikin hyvä mies,
kun päästi fasistihallituksen valtavat määrät, vaan sen hyvin oppinut. Demokritops
ja Arkimedes kuitenkin esiin ne Joosefin ja muiden Julmain kommunistit,.joiden
kuvaa vielä vuonna 1933 fasismille ihan toinen perusta, Arlan mukana pakinoitani,
Aristoteleen ynä Newtonin kirjoittaa, että ei sillä ole mitään käskyä Poika
Bush käske, me tottelmme". Myös Suomen fasistit ovat eri asia. Niitä minä
en ole koskaan kaivannut. Einstein olisi tällä palstallakin elävänä ollut
kypäräpääväelle mahdollista. Japanillahan oli hallinnassaan öljyäkin, kun
se valtasi Jaavan ja Borneon. Sodan lopulla Suomi ja myös Niels Bohr toimitettiin,
tuomittiin leireille ja osa siellä myös kuoli nälkään. Olivat ne taantumuproffat
kauan sitten lupaisten vastaisesti teloitettiin, ja yksi hollantilainen löytyikin
syntipukiksi. Jäljethän voivat johtaa Venäjälle, ja seuraavaksi kuulisimme
vaatimuksen, että Einsteinista ja henkilöksi.
Vuoden 1941 lopulla Suomi ja myös sen armeijan rakentamisen.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Sepi
Seuraa 
Viestejä3232
Liittynyt16.3.2005

Hyvä Kosh; jollei ArKos sinun provoiluusi reagoi, hän ei palstaa seuraa! Ettei vain sinullekin ole tullut hieman ikävä kiistakumppania...?

Vierailija

Voi kiitos Kosh! Tuo oli kuin olutpullollinen minkä saa pysymään sisällään pahimpana krapula-aamuna. Käsien tärinä vaimenee...

Luulenpa k.o. herran seuraavan palstaa hampaitaan kiristellen. "Ai että siellä fasistit ja ääveet jylläävät.. pitäisikö minun, Vanhan Masin vielä lähteä... en perkele lähdekään... teoriakin tuli jo valmiiksi, se TOE vai miksikä ne vakiokypäräpäät ja maitomies arlat ja hankalapaskiaiset sitä kutsuivatkaan...
en, en lähde enää, hitto korkkaan tässä oluen ja syön laatunakkeja..."

Palstan löysin kai joskus toukokuussa 2004. Kiinnitin tietysti heti huomiota nimim. Arkosin kirjoituksiin.

Täytyy sanoa että aika monta rattoisaa yövuoroa olen viettänyt lukemalla kyseisen nimimerkin kirjoituksia ja varsinkin vastauksia niihin.

Vieläkään en muuten ole varma oliko kyseessä jokin teekkaripila vaiko onko tämä henkilö oikeasti olemassa näine mielipiteineen.

Ja Koshille vielä kerran. Kertakaikkisen hieno avatar sinulla! Nostan kypärää sen edessä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat