MIkä on lähin paikka Tampereella jossa on ollu taisteluja

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

1700-luvalla ja 1800- luvun alussa, minun pitäisi metallinilmaisimella mennä etsimään sen aikaista militaari tavaraaa.

Minua ei kiinnosta 1918 vuoden taistelut.

Kommentit (3)

Herra Tohtori
Seuraa 
Viestejä2613
Liittynyt18.3.2005

Millä etäisyyshaarukalla?

Oravaisista nyt ainakin varmaan SAATTAISI löytyä jotain pientä sälää.

Iisalmella käydyn Koljonvirran taistelunkin jäänteitä saattaa löytyä, mutta tuskin Tampereelta...

Lähimpänä Tamperetta on Kostianvirran taistelun näyttämö Pälkäneellä.

Pikaisen etsinnän jälkeen näyttäisi siltä, että Tampereen lähistöllä ei ole juuri taisteltu mainitsemanasi ajankohtana.

Capito tutto, perchè sono uno
Persona molto, molto intelligente...

-Quidquid latine dictum sit, altum viditur.

If you stare too long into the Screen, the Screen looks back at you.

Vierailija

Suunilleen nykyisen Parkanon radan suunnalla kai käytiin kahakka tai pari, kun Klingsporin armeija häipyi 1808 pohjoiseen. Itse rautatie näkyy metallinilmaisijassa vahvasti. Älä erehdy kaivamaan sen alta.

Seuduilla noilla voi olla jäämistöä myös viikinkiretkian ajan kahakoista.

Entä eri aikoina metsissä sotaa tai väenottajia tai joskus verottajiakin paossa olleiden jäämistö? Tai suurtern kuolovuosien aikojen pilkkijät
Näsijärvellä. Sen pohjasta voisi löytyä, tai rannasta.

Olet näemmä kyllästynyt työttömyyteesi, kun sanotaankin, että kyllä töitä aina löytyy, jos haluaa tehdä.

Mitä muuten Suomen laki löytäjien oikeuksista muinaisesineisiin. From Marian tavara Katariina IIn ajalta oli jo oikeudessakin. Oikeudet ovat Suomen valtiolla, ja kuten täältäkin palstalta huomaatte, se ei maksa korvauksia nille, jotka missään asiassa menevät tekemään mitään löytöjä
ohi virallisen tieteen. Joten tiäremiestämmekin odottaa takavarikointi, ja oikeuskulut siellä käynnistäsi maksat itse. Ei taida työllistymisesi tuolla tapaa onnistua, kuten ei minunkaan tällä tapaa. - Kuinka muuten kohdallasi on mennyt sähkölaskutus. Myös sen muuttamiseen voi tulla aihetta, jos jatkat omintakeisia tutkimuksiasi. Catcat catcat, pitkät matkat, sinä ja minä ja Hentun Liisa - - -.

Työllistäminen palkattuna virallisiin muinaiskaivauksiin on tietysti ihan eri asia. Vaan ne paikat on jaettu tältä kesältä, ja yleensä jaetaan opiskelijoille ja koululaisille.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
ArKos itse
Suunilleen nykyisen Parkanon radan suunnalla kai käytiin kahakka tai pari, kun Klingsporin armeija häipyi 1808 pohjoiseen. Itse rautatie näkyy metallinilmaisijassa vahvasti. Älä erehdy kaivamaan sen alta.

Seuduilla noilla voi olla jäämistöä myös viikinkiretkian ajan kahakoista.

Entä eri aikoina metsissä sotaa tai väenottajia tai joskus verottajiakin paossa olleiden jäämistö? Tai suurtern kuolovuosien aikojen pilkkijät
Näsijärvellä. Sen pohjasta voisi löytyä, tai rannasta.

Olet näemmä kyllästynyt työttömyyteesi, kun sanotaankin, että kyllä töitä aina löytyy, jos haluaa tehdä.

Mitä muuten Suomen laki löytäjien oikeuksista muinaisesineisiin. From Marian tavara Katariina IIn ajalta oli jo oikeudessakin. Oikeudet ovat Suomen valtiolla, ja kuten täältäkin palstalta huomaatte, se ei maksa korvauksia nille, jotka missään asiassa menevät tekemään mitään löytöjä
ohi virallisen tieteen. Joten tiäremiestämmekin odottaa takavarikointi, ja oikeuskulut siellä käynnistäsi maksat itse. Ei taida työllistymisesi tuolla tapaa onnistua, kuten ei minunkaan tällä tapaa. - Kuinka muuten kohdallasi on mennyt sähkölaskutus. Myös sen muuttamiseen voi tulla aihetta, jos jatkat omintakeisia tutkimuksiasi. Catcat catcat, pitkät matkat, sinä ja minä ja Hentun Liisa - - -.

Työllistäminen palkattuna virallisiin muinaiskaivauksiin on tietysti ihan eri asia. Vaan ne paikat on jaettu tältä kesältä, ja yleensä jaetaan opiskelijoille ja koululaisille.

Jos jotain arvokasta löytää niin museovirasto maksaa löytöpalkkion, kuitenkin ajattelin myydä ne internetin huutokaupassa.

Uusimmat

Suosituimmat