Teppo Järkevä - tiede.fi:n lättähattu

Seuraa 
Viestejä235
Liittynyt16.3.2005

Jotta Geologia, maa, meri ja ilma, Evoluutio ja fossiilit sekä Historia, kulttuurit ja yhteiskunta -osiot saataisiin rauhoitettua niihin kuuluviin keskusteluihin, voitaisiin kaikki meikäläisen arvosteluun, nimittelyyn ja syyttelyyn keskittyvä viestittely keskittää tänne.

En lupaa vastata kaikille mutta tärkeintähän on, että näette miltä oma teksti näyttää netissä ja pääsette purkamaan pahaa oloanne julkisella foorumilla vai mitä.

P.S. Myös profiilini lukeminen saattaa auttaa tuntemaan itsensä paremmaksi ja tieteellisemmäksi ihmiseksi kuin minä.

Valle Portos: Scorchio! Mi Nia Kuniatera Interior: Scorchio! Mi Nia Kuniatera Exterior: Scorchio! Coasta Scorchio: Scorchio! Chris Waddle Citti: Scorchio! Monto Blonko: Scorchio! Coasta... OH! NIMBO CUMULUS CATASTROPHICA!!!

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija
wizard
Kyseessä on T. religorum, joka kärsii Napoleon-syndroomasta

Korjatkaa jos olen väärässä mutta minusta Napoleon-syndrooma tarkoittaa Ranskan vallankumouksen pelkoa. Tarkoitatko Napoleon-syndroomaa vai -pienen miehen uhoamista eli Napoleon-kompleksia?

Vierailija
Teppo Järkevä
Jotta Geologia, maa, meri ja ilma, Evoluutio ja fossiilit sekä Historia, kulttuurit ja yhteiskunta -osiot saataisiin rauhoitettua niihin kuuluviin keskusteluihin

Tämä on hartain toiveeni, joten voisitko lopettaa paskan jauhamisen.

salai
Seuraa 
Viestejä7095
Liittynyt17.3.2005
Mummo
Kuka on Paul Whitehouse?

Mummo
junasta jäänyt ja kärryiltä pudonnut

Harmi.
Paul Whitehouse
The Fast Show
Archie
Chanel 9
Chris Jackson, the Crafty Cockney
Ron Manager
Rowley Birkin QC
The Suit You Tailors
Ted and Ralph
Unlucky Alf
'I'm afraid that I was very, very drunk'.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

Kiitos salai,

olenpa joitain noista nähnyt. Katson kovin vähän tv:tä, mitä kai nykyisin pidetään pahana yleissivistyksen puutteena.

Mummo

Teppo Järkevä
Seuraa 
Viestejä235
Liittynyt16.3.2005
Satu litteästä maasta elää -ketjussa Dirk Gently
Jämä [=Teppo Järkevä, Tep. huom.)] kirjoitti:
"Unohdit todennäköisimmän: Dirkin viestihistorian huomioiden hän lienee henkilö, joka ei osaa keskustella itse asiasta, vaan hän kääntää puheen asian esittäjään ollakseen edes jollakin tavalla mukana. Onnekseen hän on löytänyt sinusta [=Kosh] hengenheimolaisen tukemaan tapaansa osallistua keskusteluun TIEDE-lehden foorumilla aiheessa "Historia, kulttuurit ja yhteiskunta: Satu litteästä maasta elää". "

Sorry, mulla on 15 eri nimimerkkiä tänne

Sopii tyyliisi, Dirk.

Dirk Gently
Jämä kirjoitti:
"Olen täysin syytön Dirkin esittämiin "tilastoihin" ja valheisiin. "

syytön "tilastoihin"?

Kuka helvetti ne viestit on lähettänyt, haloo.

Olen syytön siihen, että sinä katsot oikeudeksesi julkaista tilastosi ketjussa, jossa piti käsitellä litteää maata. Ja sinähän ne "tilastot" teit enkä minä vai mitä. Älä syytä minua niiden tekemisestä.

Dirk Gently
JA mitä valheita olen kertonut?
"luulen" on mielestäni vain minun oma mielipiteeni, vai mitä?

Esimerkki litteän maan ketjusta (Kes Hei 06, 2005 11:34 pm) - sanaa " luulen" ei viestissä esiiinny :

Dirk Gently
Voisiko joku esittää linkin jossa Teppo Järkevä EI olisi lähettänyt viimeistä vastausta.

TJ:llä on uskomaton kyky lamauttaa jokainen keskustelija (max 3 viestiä/per päivä),siis ei spontaania keskustelua.
Aamuisin klo: 8-9, TJ vastaa eri palstojen teksteihin. ( vastauset ovat kirjoitettu valmiiksi edellisenä iltana).
klo=9-11: luetaan vasta-argumentteja ja suunnitellaan vastauksia.
klo:11-12: vastataan
klo 12-18 : luetaan palstoja
Klo 18-19 : muutama vastaus
JNE.

SIIS FANAATIKKO JONKA ON AINA SAATAVA VIIMEINEN SANA.

edit: TJ siis kirjoittelee eri palstoille samaan tapaan?

Vaikka yritätkin lopun kysymyksellä lieventää väitteitäsi, valehtelet ainakin että 1) kirjoitan enintään kolme vietiä päivässä 2) minulla on kyky lamauttaa jokainen keskustelija 3) haluan saada viimeisen sanan ketjuun. Myös nuo kellonaikajutut ovat ihan omaa keksintöäsi.

Dirk Gently
Edit: Käytät aina samaa konetta työaikana.

Taas yksi vale, Dirk! Huomaatko itse ollenkaan milloin valehtelet ja milloin puhut totta? Kerropa, jos kerran luulet tietäväsi, työaikani esimerkiksi tältä viikolta.

Teppo Järkevä
Jotta Geologia, maa, meri ja ilma, Evoluutio ja fossiilit sekä Historia, kulttuurit ja yhteiskunta -osiot saataisiin rauhoitettua niihin kuuluviin keskusteluihin

Dirk Gently

Hartautesi ei taida olla kovin aitoa, koskapa olet taas eilen illalla käynyt kirjoittelemassa Historia, kulttuurit ja yhteiskunta -osioon horinoitasi. Paitsi rehellisyydestä, sinua ei voi syyttää myöskään johdonmukaisuudesta.

Valle Portos: Scorchio! Mi Nia Kuniatera Interior: Scorchio! Mi Nia Kuniatera Exterior: Scorchio! Coasta Scorchio: Scorchio! Chris Waddle Citti: Scorchio! Monto Blonko: Scorchio! Coasta... OH! NIMBO CUMULUS CATASTROPHICA!!!

Teppo Järkevä
Seuraa 
Viestejä235
Liittynyt16.3.2005

Kosh, palstan ylimmäinen fontinvalvoja, jos aivan välttämättä haluat saada orgasmin vastakohdan, klikkaa TÄSTÄ.

Vierailija
wizard
Kyseessä on T. religorum, joka kärsii Napoleon-syndroomasta

Korjatkaa jos olen väärässä mutta minusta Napoleon-syndrooma tarkoittaa Ranskan vallankumouksen pelkoa. Tarkoitatko Napoleon-syndroomaa vai -pienen miehen uhoamista eli Napoleon-kompleksia?

Vierailija
Teppo Järkevä
"Unohdit todennäköisimmän: Dirkin viestihistorian huomioiden hän lienee henkilö, joka ei osaa keskustella itse asiasta, vaan hän kääntää puheen asian esittäjään ollakseen edes jollakin tavalla mukana. Onnekseen hän on löytänyt sinusta [=Kosh] hengenheimolaisen tukemaan tapaansa osallistua keskusteluun TIEDE-lehden foorumilla aiheessa "Historia, kulttuurit ja yhteiskunta: Satu litteästä maasta elää". "

Sopii tyyliisi, Dirk.

Dirk Gently
Jämä kirjoitti:

syytön "tilastoihin"?

Olen syytön siihen, että sinä katsot oikeudeksesi julkaista tilastosi ketjussa, jossa piti käsitellä litteää maata. Ja sinähän ne "tilastot" teit enkä minä vai mitä. Älä syytä minua niiden tekemisestä.

Dirk Gently

Esimerkki litteän maan ketjusta (Kes Hei 06, 2005 11:34 pm) - sanaa " luulen" ei viestissä esiiinny :

Dirk Gently
Voisiko joku esittää linkin jossa Teppo Järkevä EI olisi lähettänyt viimeistä vastausta.

TJ:llä on uskomaton kyky lamauttaa jokainen keskustelija (max 3 viestiä/per päivä),siis ei spontaania keskustelua.
Aamuisin klo: 8-9, TJ vastaa eri palstojen teksteihin. ( vastauset ovat kirjoitettu valmiiksi edellisenä iltana).
JNE.

Vaikka yritätkin lopun kysymyksellä lieventää väitteitäsi, valehtelet ainakin että 1) kirjoitan enintään kolme vietiä päivässä 2) minulla on kyky lamauttaa jokainen keskustelija 3) haluan saada viimeisen sanan ketjuun. Myös nuo kellonaikajutut ovat ihan omaa keksintöäsi.

Dirk Gently

Taas yksi vale, Dirk! Huomaatko itse ollenkaan milloin valehtelet ja milloin puhut totta? Kerropa, jos kerran luulet tietäväsi, työaikani esimerkiksi tältä viikolta.

Teppo Järkevä

Dirk Gently

Hartautesi ei taida olla kovin aitoa, koskapa olet taas eilen illalla käynyt kirjoittelemassa Historia, kulttuurit ja yhteiskunta -osioon horinoitasi. Paitsi rehellisyydestä, sinua ei voi syyttää myöskään johdonmukaisuudesta.

No kuka ne viestit on lähettänyt???
Vai väitätkö palstan tietokannan olevan väärässä?

edit: Siis sinä ne "tilalastot" teit, minä vain editoin "tilaston".

Teppo Järkevä
Seuraa 
Viestejä235
Liittynyt16.3.2005
Dirk Gently
Teppo Järkevä

Sopii tyyliisi, Dirk.

Dirk Gently
Jämä kirjoitti:

syytön "tilastoihin"?

Dirk Gently

Dirk Gently

JNE.

Dirk Gently

Teppo Järkevä

Dirk Gently

No kuka ne viestit on lähettänyt???
Vai väitätkö palstan tietokannan olevan väärässä?

edit: Siis sinä ne "tilalastot" teit, minä vain editoin "tilaston".

Ja julkaisit. Litteän maan ketjussa. Historia, kulttuurit ja yhteiskunta -osiossa.

Vierailija

Teppo Järkevä on tehnyt ketjun itsestään. Voiko ihmisen itserakkaus ja omahyväisyys enään pidemmälle mennä? Uskovainen muka olevinaan vielä! Luulisi sentään jotakin rajoja olevan fundamentalismillakin ennen kuin alkaa tänne itsestään ketjuja laittelemaan ihan kokonaan.

Vierailija

Huomaa, Samum Anker, päivämäärät. Uskoisin että nimimerkki Teppo Järkevä on jättänyt tämän virtuaalisen maailman. Mutta kuten uskontotrollit yleensäkin, hän nousee kolmantena päivänä kuolleista. Olen ollut havaitsevinani nimimerkillä "Chair" yllättävän samankaltaisia mielenkiinnon kohteita, saman asennemaailman ja jopa samoja lauseita.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat