Sananvapauden julistajat

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Jos ihminen ei toteuta vapauksiaan yhtä aika, silloin hän on rasisti

Suvaitsevaisuutta vaativat vain suvaitsemattomat.

Sananvapautta vaativat vain sellaiset, jotka luulevat olevansa itse turvassa lukkojen takana.

On erinomaisen typerää ja lapsellista väittää, että on okeus puhua mitä tahansa, --koska sivistynyt yhteiskunta muka on antanut sananvapauden --muiden selän takana.

Juutalaisvitsejä kertovat vain sellaiset, jotka eivät uskalla vapaasti liikkua synagogien ohitse, vaan pälyilevät, koska se hullu juutalainen tulee...

Jos todella ihminen haluaa itselleen oikeuden sananvapauteen, niin silloin hänellä tulee olla samaan aikaan liikkumisvapaus, --eli, jos ihminen on itse rajoittanut liikkumisvapautensa juutalaisten selän takaiseen maisemaan, niin silloin hän on pelkkä typerys, jos hän ei pysty itse rajoittamaan myös kielenkäyttöään.

Aito ja rehellinen sananvapauden julistaja menee talibanien luokse kertomaan vitsejä talibaaneista.

Oikein vilpitön ja sydämellinen juutalaisvitsien kertoja kertoo vitsinsä Jerusalemin pääsynagoogassa, eikä suinkaan haisevassa kapakassa perähikiällä suojassa juutalaisilta.

Vielä kehtaan sanoa, että mustalaisvitsit kuulostavat varmasti hyviltä mustalaisleirissä, joten ei muuta kuin sinne heti kertomaan vitsejäsi, jos todella haluut tietää, mitä elämä on.

Vain sellaiset vaativat suvaitsevaisuutta, joilla on jotakin kieroilua muita kohtaan. --Koska, kun ihmisellä ei ole mitään muita vastaan, niin silloin hän ei tarvitse suvaitsevaisuus-käsitettä yhtään mihinkään.

Koska tämä on vastoin tiedettä ja tiedeuskovaisia, niin kehotan teitä pikaisesti ottamaan yhteyden moderaattoriin, liikkeellä jossakin päin Suomea.

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

"Sananvapaus ei ole sitä, että sinun on turvattu sanoa se mitä mieleen tulee. Sananvapaus on sitä, että sinäkin kuulisit niitä asioita, mitä et välttämättä halua kuulla."

Sinänsä olet aivan oikeassa. Kenenkään ei tulisi penätä sananvapautta, jos ei ole uskallusta käyttää sitä sanaa niiden kuullen, joihin se koskee.

Rasistiseksi en silti sitä menisi kutsumaan. Eikös se ole jotenkin ohi aiheesta?

Henkilökohtaisesti minulla olisi uskallusta mennä kertomaan juutalaisvitsejä vaikka synagogaan, mutta onko se oikein itse juutalaisia kohtaan? Et sinäkään varmasti pidä siitä, jos sinusta kerrotaan vitsejä suoraan päin naamaasi.

Toisaalta, jokaisen ihmisen pitää myös osata nauraa itselleen. Tottahan juutalaiset tietävät, että kaikki juutalaiset eivät ole konkkanokkaisia pankkiireita, jotka ovat ahneita kuin siat. Joka tuollaisesta hermostuu, pitää sitä vähintääkin osittain totena ja pelkää sitä kuviteltua totuutta.

Kysymys kuuluukin, jos me kerromme Juutalaisvitsejä ja juutalaiset ottavat siitä kuvainnollisesti nokkiinsa, kenen on vika?

Vierailija
Veikko
Kysymys kuuluukin, jos me kerromme Juutalaisvitsejä ja juutalaiset ottavat siitä kuvainnollisesti nokkiinsa, kenen on vika?

Vitsin kertojan. Jos jollakulla on juutalaisvitsi, niin silloin hänellä on myös vitsin mukainen käsitys juutalaisista, koska muutoin vitsia ei olisi voitu ajatella.

Kyllä vitseissä on myös syntytapahtuma, ja kun ollaan tiedefoorumilla, niin ei saa mitenkään jättää sitä huomiotta. Ihminen ei ole tajunnut vitsin merkitystä, jos hän kuvittelee, että vitsi vaatii ehdottomana välttämättömyytenä ihmiskunnan jaon erilaisiin, keskenään taisteleviin osiin. Jos juutalaisvitsin juutalaista ei voida korvata millä tahansa muulla, niin silloin vitsin kertoja on rasisti, jonka ainoana tavoitteena on juutalaisten pilkkaaminen.

Jos taasen juutalaisen voi vitsissä korvata millä tahansa muualla, niin miksi sitä ei olla silloin tehty; mitä järkeä on tahallaan suututtaa juutalaisia, jos kerta se ei ole vitsin vitseydelle mitenkään välttämätön?

Jos vitsin vitseys vaatii jonkun tietyn väestöryhmän, niin silloin kysessä ei ole vitsi, vaan iva.

Tiedepalastalla ei tule ottaa kantaa erityiseen, vaan yleiseen. Ei ole tieteen asia ottaa kantaa vitsisivuston sulkemiseen, mutta tieteen velvollisuutena on selvittää tiedeuskovalle kansanosalle tieteellisesti, mitä vitsit ovat, ja mitkä eivät ole vitsejä.

Vitsin määritelmä: Vitsi on sellainen ihmisiä yhdistävä merkitys, joka voidaan kertoa ajasta ja paikasta riippumatta ilman mitään pelkoa.

ööööööööööööö
Edelleen odotan, milloin tämän palstan keskustelijat ryhtyvät sanoistaan tekoihin. Mitä himputin järkeä on pölöttää jostakin hiton bannauksesta, jos ei ole rahkeita toteuttaa sitä.

Vierailija

Ai juutalaisvitsiketju.

Itse katolisena katson olemaan oikeutettu kertomaan katolilaisvitsin:

Katolinen pappi ja juutalainen rabbi keskustelivat, ja rabbi kysyi papin uranäkymistä, johon nuori pappi vastasi, että kyllä hän odottaa nousevansa kirkkoherraksi jossain vaiheessa.

-Entäs siitä ylemmäs, mikä voisi olla seuraava askel, uteli juutalainen
-Noo, piispa se taitaisi olla, vastasi pappi.
-Entäs siitä ylemmäksi?
-Se on kyllä jo aika epätodennäköistä, mutta periaatteessa kyllä minustakin voisi tulla arkkipiispa, pappi vastasi.
-Entäs siitä ylemmäs, jatkoi edelleen rabbi kyselyään.
-No kyllähän niitä kardinaaleja on, että se olisi sitten jo käytännössä ylin mahdollinen virka.
-Eikö sitä korkeammalle?
-Noh, pappi vastasi, kyllähän aina silloin tällöin uusi paavi valitaan, mutta se on kyllä sitten jo ehdoton huippu.
-Eikö sitä korkeammalle voi yletä?
-Ei voi, kyllä se on kaikkein korkein virka meillä.
-Eikö voi tulla Jumalaa?
-No ei tosiaankaan, ei tietenkään, tuhahti nuori pappi
-Niinkö? Mutta yhdestä meistä juutalaisista tuli teidän jumalanne.

Vierailija

Katson, että te muut tiedätte varsin hyvin, mitä 'vitsejä' juutalaiset/katoliset/jms katsovat kieroon.

Ne eivät todellakaan ole mitään vitsejä, vaikka ne olisikin kerätty vitsisaitille, jotta voitaisiin leuhkia, miten monta tuhatta vitsiä on.

Laatu ei selvästikään ole korvannut määrää, jos saitissa leuhkitaan, miten monta kymmentätuhatta vitsiä on tullut kerättyä. Tämänkin olisi luullut olevan itsestään selvyys jokaiselle, joka itse ajattelee ilman tieteellistä kainalosauvaa.

ööööööööööööö
Edelleen odotan, milloin tiedeuskovilla riittää rahkeita muuhunkin kuin mollaamiseen. Voitte täysin vapaasti kerätä tänne ne ns. vitsit juutalaisista, ja koska niitä ei voida bannata siksi, että se olisi sananvapauden vastaista, niin se ei tietystikään ole sananvapauden vastaista kirjoitella nettilausuntoja kati sinenmaasta, koska kyseessä on täysin tiedeuskovaisten huuhaajoukkio, jonka johdonmukaisuus ja logiikka on sitä, mitä on.

RAUTALANKAA:
Koska tiedeuskovat väittävät, että vitsisaitin sulkeminen oli loukkaus sananvapautta vastaan, niin mitä on se loukkaa, kun tuollainen joukkio pyrkii kaikin tavoin estämään sananvapauden?

Minä vaadin edelleenkin, että joka ikinen tiedeuskovainen ryhtyy sanoista tekoihin, koska te puolustatte täysin älyttömiä juutalaisvitsejänne!

On siinäkin sananvapauden julistajat, joilla ei riitä logiikkaa edes sananvapauden ymmärtämiseen.

Tiede.fi on suojapaikka kaikelle jumalattomuudelle ja juutalaisvitseille, koska on niin typerryttävän ihanaa olla tiedeuskovainen, koska silloin on täysin pakko kannattaa sananvapautta, kun se koskee vain jumalattomuutta.

Vierailija

Jos todella ihminen haluaa itselleen oikeuden sananvapauteen, niin silloin hänellä tulee olla samaan aikaan liikkumisvapaus, --eli, jos ihminen on itse rajoittanut liikkumisvapautensa juutalaisten selän takaiseen maisemaan, niin silloin hän on pelkkä typerys, jos hän ei pysty itse rajoittamaan myös kielenkäyttöään.[/list:u:2i1cv5qh]

Jos Te nimimerkillä kirjoittajat olette pystyneet itse rajoittamaan itsenne pelkäksi nimimerkiksi, niin miten kummassa Te ette pysty itse rajoittamaan itseänne mitenkään muutoin?

Koska te katsotte, että teillä on oikeus tieteelliseen toimijuuteen nimimerkin suojissa, niin silloin te olette haisevia pelkureita, joiden vertaisia on jokainen, joka kertoilee juutalaisvitsejä jossakin sulejtussa haisevassa loukossa juutalaisilta salaa!

On se perkelettä, että tuollaiset nulikat luulevat olevansa tämän maailman omistajia ja tietävät lopullisen totuuden mihin tahansa asiaan; että se on muka ihana olla nuori, kun pitää olla kapinallinen, jolla ei ole mitään yhteistä lähdettä muiden kuin jumalattomien tiedeuskovaisten kanssa!

Ettekö hemmetin nulikat saa jo moderaattoria toimimaan, jotta voisitte tuntea maailman olevan jumalaton paikka, kun olette painaneet typerän päänne pensaaseen!

Vierailija

Niinpä niin ...

Kuinkakohan pitkään moderaattorit tosiaan viitsivät katsella kati sinenmaan lievästi sanottuna harhaista raivoamista ja jatkuvaa epäasiallista kielenkäyttöä? Vapaa sana ja Muut tiedeaiheet -osioista on pikkuhiljaa muotoutumassa tämän henkilön yksityisghettoja parhaimpaan Jippii! henkeen. Pitääkö tätä sietää vielä muissakin osioissa?

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

No, ihmisellä on sananvapaus, mutta hänellä on käytännössä vapaus myös saada turpiinsa sanomistensa takia. Riippuu siis kunkin omasta päänsisäisestä pikku moderaattorista, mitä hän suukistansa ulos päästelee... Mitä provosoivampaa tekstiä tänne kirjoittelee, sitä todennäköisemmin joku suuttuu. Eikö olisikin kivaa jos kaikki olisivat kivoja...

Jos ihminen vouhaa hirvittävästi sananvapaudesta, minun kokemukseni mukaan hän haluaa myötähymistelyä, ei vastakommentteja. Keskustelu on sananvapautta, eli lupa olla myös eri mieltä.

Joten kati, kyllä sinä olet täällä saanut sananvapautta ja keskustelua ihan viljalti, kun vain suostuisit ymmärtämään sen. Jos hymistelyä haluat, hanki oma hiekkalaatikko ja samanhenkisiä kavereita. Siellä sitä hyminää riittää.

Kaikkia ei kuitenkaan koskaan voi käännyttää... valitettavasti.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija
Pikku Gen

Joten kati, kyllä sinä olet täällä saanut sananvapautta ja keskustelua ihan viljalti, kun vain suostuisit ymmärtämään sen. Jos hymistelyä haluat, hanki oma hiekkalaatikko ja samanhenkisiä kavereita. Siellä sitä hyminää riittää.

Kaikkia ei kuitenkaan koskaan voi käännyttää... valitettavasti.

Mikä tuota naista (katia) oikeasti vaivaa koska ei voi varmastikaan olla minkäänlaista epäselvyyttä siitä että ei ole kovin pidetty tai arvostettu ihminen täällä ja silti pitää väkisillä ängetä tänne jakamaan viisauksiaan.

En minäkään helvetti menisi lähi-itään islamin kannattajille jankkaamaan raamatun paremmuutta. Varmasti jossain vaiheessa turpaan tulisi.

On se sitten perkele kun ei mitään keskustelua voi lukea ilman että siellä ei olisi viittausta urantiaa!! Vitsipalstakaan ei enää naurata kun sielläkin on noita saatanan urantia höyryilyitä! Joka saatanan keskustelu lähtee rönsyilemään sitä kirottua kirjaa kohti!!

Oikeasti olin kiinnostunut siitä kun ensimmäisen kerran kuulin mutta nyt voit olla Kati varma että en _ikinä_ koske siihen!! kiitos höyryilysi, varmasti moni muukin on tullut samaan tulokseen!

Julista uskomuksiasi vaikka maailman tappiiin minun puolesta, perkele, minulle riittää tämä "tiede"foorumi.

Minut voi bannata tältä foorumilta: HAISTA PASKA, KATI!! Siinä sinulle sananvapautta!

Hsta:n uskomus tuohon kirjaan on ilmeisesti yhtä vahva mutta hän sentään ei tuputa ja hoe samaa kokoajan.

Vierailija

Täytyy nyt jo todella kummastella, miksi te ette tee niin kuin puhutte.

Kyllä mun ajatukset pysyvät mun päässä ilman tätä foorumiakin, joten minulle se on yksi hailee, olenko teidän suosiossa vain enkö; kyse on vain siitä, etten mitenkään pysty olemaan inhoamatta kaikkea epäloogisuutta, ja eritoten silloin, kun sitä esiintyy tieteen, uskonnon ja filosofian julistajissa.

Epäloogisuus on täsmälleen yhtä haisevaa kaikkialla, kuten paskakin haisee paskalle kaikkialla.

Vierailija

Lance Kirjoitti:

Ai juutalaisvitsiketju.
Itse katolisena katson olemaan oikeutettu kertomaan katolilaisvitsin:

Katolinen pappi ja juutalainen rabbi keskustelivat, ja rabbi kysyi papin uranäkymistä, johon nuori pappi vastasi, että kyllä hän odottaa nousevansa kirkkoherraksi jossain vaiheessa.

-Entäs siitä ylemmäs, mikä voisi olla seuraava askel, uteli juutalainen
-Noo, piispa se taitaisi olla, vastasi pappi.
-Entäs siitä ylemmäksi?
-Se on kyllä jo aika epätodennäköistä, mutta periaatteessa kyllä minustakin voisi tulla arkkipiispa, pappi vastasi.
-Entäs siitä ylemmäs, jatkoi edelleen rabbi kyselyään.
-No kyllähän niitä kardinaaleja on, että se olisi sitten jo käytännössä ylin mahdollinen virka.
-Eikö sitä korkeammalle?
-Noh, pappi vastasi, kyllähän aina silloin tällöin uusi paavi valitaan, mutta se on kyllä sitten jo ehdoton huippu.
-Eikö sitä korkeammalle voi yletä?
-Ei voi, kyllä se on kaikkein korkein virka meillä.
-Eikö voi tulla Jumalaa?
-No ei tosiaankaan, ei tietenkään, tuhahti nuori pappi
-Niinkö? Mutta yhdestä meistä juutalaisista tuli teidän jumalanne.

Hieno vitsi!
Ajattelin juutalaisen tähtäävän kerronnan edetessä uskonnon Ilmaisijaprofeettaan, mutta vitsin yllätysksellisyys (ainakin minulle) olikin siinä, että hän loikkasi sen askelman ylitse.
Sain hyvät naurut, kiitos.

Vierailija
kati sinenmaa
Täytyy nyt jo todella kummastella, miksi te ette tee niin kuin puhutte.

Kyllä mun ajatukset pysyvät mun päässä ilman tätä foorumiakin, joten minulle se on yksi hailee, olenko teidän suosiossa vain enkö; kyse on vain siitä, etten mitenkään pysty olemaan inhoamatta kaikkea epäloogisuutta, ja eritoten silloin, kun sitä esiintyy tieteen, uskonnon ja filosofian julistajissa.

Epäloogisuus on täsmälleen yhtä haisevaa kaikkialla, kuten paskakin haisee paskalle kaikkialla.

Sinun ajatukset eivät pysy pelkästään päässäsi vaan leviävät hyvää kyytiä joka aiheeseen.

Itselläni ei ole kovin tieteellistä taustaa ja olen melko avoin kaikille teorioille ja lueskelen mielelläni uusista ajatuksista. Esim. Hsta:n kommentit saavat minut usein vain hymyilemään mutta mistä johtuu että sinun kommenttisi saavat pian minut hulluuden partaalle?

Taitaa johtua tuputtamisesta. Ethän varmasti itsekään pidä jos toistuvasti samaa asiaa hoetaan. Tarkoituksesi on varmasti hyvä(?) mutta saat tuolla tyylillä enemmän kirjan vihaajia kuin kannattajia.

Eikö sinulla ole kesälomaa?

Paska haisee siellä missä sitä on.

Vierailija
wayfarer

Ihminen ei tarvitse silloin mitään lomaa, kun hän on elävä, eli järkevä ihminen. Ajattele itse, mitä järkeä on pitää lomaa sellaisesta, josta pitää; minä rakastan elämää, joten en voi ottaa siitä lomaa.

Minun ei tarvitse ottaa edes iloa irti elämästä, koska elämäni ei ole suruista tehty. Minä en tarvitse lomaa, en vapaapäiviä, en juhlapyhiä, en arkipyhiä, en mitään, koska en tarvitse palkkakaan, koska en vihaa elämää.

Vierailija
kati sinenmaa
wayfarer

Ihminen ei tarvitse silloin mitään lomaa, kun hän on elävä, eli järkevä ihminen. Ajattele itse, mitä järkeä on pitää lomaa sellaisesta, josta pitää; minä rakastan elämää, joten en voi ottaa siitä lomaa.

Minun ei tarvitse ottaa edes iloa irti elämästä, koska elämäni ei ole suruista tehty. Minä en tarvitse lomaa, en vapaapäiviä, en juhlapyhiä, en arkipyhiä, en mitään, koska en tarvitse palkkakaan, koska en vihaa elämää.

Ilonasi on tuottaa päänsärkyä ja ärtymystä muille?
Toisenlaistakin iloa varmasti löytyy muualtakin kuin myös täältä.

*edit* kirjoitus/ajatusvirhe

Vierailija
kati sinenmaa
wayfarer

Häpeähän se on myöntää että ei saa töitä tai ei ole enää työkykyinen, mutta koitahan jaksaa ja tsemppiä elämään kovasti...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat