Haiseeko likainen ihminen?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015
kati sinenmaa
Pikku Gen
Anonymous
Mutta se pesuhomma on nykyisin karannut käsistäni aivan tykkänään; en ole enää pariin vuoteen käynyt lainkaan suihkussa, koska en ole kokenut sitä mitenkään tarpeellisena esimerkiksi hajuhaittojen torjumiseksi. Ihminen tuntee tarvetta pesuun, jos Hän haisee, joten jos ei haise, niin pesemisen tarvekin on kadonnut. Ihminen ei edes haise, kun Hän ei käytä ikävystymiseen mitään aineita, ja koska minulla ei ole ikäviä päiviä, niin siksi saan nauttia elämästä tarvitsematta tuhlata aikaani tuollaiseen jonninjoutavuuteen kuin kehon pesuun...

Lähde: Sinenmaan BioGraphy
http://www.geocities.com/sinenmaa/bloggers.html

Jos en täysin väärässä ole, niin nykylääketiede määrittää sekä ylenpalttisen peseytymisen että peseytymättä jättämisen psyykkisiksi oireiksi. Minä en sitten ottanut mitään kantaa lähteen oikeellisuuteen tai kohteen mielenterveydelliseen tilaan, oikeesti...

- - Ettekö - - itse pysty tekemään yhtään mitään omaa päättelyä! Eikö teille mene kaaliin se, että jos ihminen ei haise, niin - - --Se on täysin turhaa hingata itteensä.

Te - - luulette olevanne tieteellisiä, kun uskotte, että ihminen on likaiselle planeetalle, jossa ihminen on automaattisesti hullu, kun hän ei pidäkään planeettaa likaisena, jolloin siihen uskoon kuuluu, ettei silloin voi myöskään haista; Te haisette siksi, koska te halveksitte tätä planeettaa!

Joku järkevä olisi luullut, että ennen kuin syytätte minua, niin tulisitte edes omalla nenällä haistelemaan, mutta sellaistahan ei voi vaatia typeriltä tiedeuskovilta, joiden korkein päämäärä on pitää ihmiskunta sokeana. Tiedän, että tiede ei pysty selittämään, miten ja miksi ihminen ei haise, kun hän pitää planeettaa erittäin siistinä paikkana, koska tiedeuskovien mukaan tiede on jo todistanut, miten saastainen paikka tämä planeetta on.

Turha teille on mitään selvittää, koska teitä johtaa sokeus, jonka puitteissa te ette pysty uskomaan edes omaan nenuunne.

Ehdotan, että rajataan tämä aihe tähän ketjuun:
Jos ihminen on likainen, haiseeko hän? Kati Sinenmaan mukaan ihminen ei
ole oikeastaan likainen eikä edes haise, vaikka ei kävisi pesulla kolmeen
vuoteen. Mutta onko tämä näin? Haiseeko likainen ihminen vai ei?
Onko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia? Kenen sukat eivät haise
pahalle? Pystyykö planeetan halveksimisen lopettamisen avulla tuoksumaan
paremmalta?

Sivut

Kommentit (160)

Vierailija
Dredex
Ehdotan, että rajataan tämä aihe tähän ketjuun:
Jos ihminen on likainen, haiseeko hän? Kati Sinenmaan mukaan ihminen ei
ole oikeastaan likainen eikä edes haise, vaikka ei kävisi pesulla kolmeen
vuoteen. Mutta onko tämä näin? Haiseeko likainen ihminen vai ei?
Onko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia? Kenen sukat eivät haise
pahalle? Pystyykö planeetan halveksimisen lopettamisen avulla tuoksumaan paremmalta?

Melkein sopii. Jos ihminen pitää itseään likaisena, nin silloin hän haisee, koska sen hajun saa aikaan hänen uskonsa, ei lika --sillä todellisuudessa mikään ei ole likaista.

Vaikeus on vain siinä, että ilmeisimmin te muut pidätte sellaista likaisena, joka ei peseydy, ja koska näköjään muut ovat lika-->haisu-uskovia, niin te ette edes halua uskoa mitään muuta. Ei tämä haju-kysymys voi olla mikään äänestysjuttu; se on ihan sama mitä äänestätte, koska kyseessä on reaalitodellisuus, eikä suinkaan mikään uskojuttu.

Viimeinen lauseesi pitää paikkaansa. Sillä, kun ihminen ei pidä planettaa likaisena, niin silloin hän ei voi liata myöskään itseään; oma puhtaus on suoraan verrannollinen ihmisen käsitykseen planeetan likaisuudesta; kun ihminen ei pidä maan tomua likana, niin silloin hän tietysti ei voi väittää olevansa likainen (ja siten pesun tarpeessa), jos on hieman pölyä iholla, joka kokemukseni mukaan hyvin nopeaan hiertyy iholta pois.

Ja kun ihminen ei tunne itseän likaiseksi, niin silloin hänen ulkomaailmansa on myöskin puhdas. Pidin viime talvena samoja housuja yllä pari kuukautta yhtä mittaa, eivätkä ne haiseneet, vaikka mulla ei ole edes alushousuja. Tiedän, että tää kuulostaa uskomattomalta, mutta se johtuu vain siitä, että ihmiset on opetettu likauskoviksi.

Kysyn vielä lopuksi, että mitä mieltä on morkata pesemätöntä ihmistä haisunäädäksi, jos itse polttaa tupakkia, ja henki haisee kuin paska, kuten vaatteetkin? Huomasin nimittäin, että hyvin monet niistä, joita inhotti pesemättömyyteni, vaikka he eivät ole edes tavanneet mua, ovat jossakin muussa juonteessa osoittaneet olevansa tupakoitsijoita, eli ovat varsinaisia haisunäätiä.

PS. Tiede ei pysty saamaan tähän mitään tieteellistä selitystä --muutoin kuin siten, että tiedemiehet itse alkavat uskoa likauskonnon sijasta puhtauteen.

PPS. Olen pessyt makuupussini kerran vuodessa, jouluviikolla. Joten jokainen voi ajatella, mikä valtava ajan ja rahan säästö jo näistä syntyy ihmiselle...

Vierailija
kati sinenmaa

Melkein sopii. Jos ihminen pitää itseään likaisena, nin silloin hän haisee, koska sen hajun saa aikaan hänen uskonsa, ei lika --sillä todellisuudessa mikään ei ole likaista.

Vaikeus on vain siinä, että ilmeisimmin te muut pidätte sellaista likaisena, joka ei peseydy, ja koska näköjään muut ovat lika-->haisu-uskovia, niin te ette edes halua uskoa mitään muuta. Ei tämä haju-kysymys voi olla mikään äänestysjuttu; se on ihan sama mitä äänestätte, koska kyseessä on reaalitodellisuus, eikä suinkaan mikään uskojuttu.

Jos ihminen ei pese esim. nivustaipeitaan, niin niihin voi kerääntyä
bakteereja. Eivät bakteerit tietenkään ole likaisia, mutta kun bakteereita
ja kuonaa kertyy tarpeeksi, iho ei pääse hengittämään ja muutenkin
bakteerit saattavat aiheuttaa tulehduksia tai ihottumaa. Sitten lisäksi vielä
esimerkiksi hiivasienikasvustot saattavat aiheuttaa tulehdusperäistä
ihottumaa, ja on vaikea parantaa. Joillakin tätä esiintyy esim. varpaissa.

Kun sitten bakteerit aikanaan kuolevat iholle, ne alkavat mätänemään ja
käymään. Siitä syntyy kaasuja, mikä on aistittavissa. Eivät kaasut tietenkään
ole likaisia vaan luonnollisia. Mutta kyllä ne kaasut vaan ovat aistittavissa.
Näitä aistielämyksiä kuvastaa useimmin tieto siitä, että nyt jossain on mätää.
Mätä taas edustaa bakteereja, ja bakteerit saattavat aiheuttaa tauteja.

Kun ihminen haistaa tällaisen hajun, ihminen luonnostaan välttää mahdollista
tautiuhkaa.

Kuitenkin, pahiten kuonat mätänevät ja alkavat kasvattamaan hiivasienirihmastoja
kosteassa ja lämpimässä. Eli jos ihminen tekee ahkerasti työtä ja hikoilee paljon,
etenkin kesällä, kaikenlaiset mädät ja sienet alkavat herkemmin kukkimaan.
Myös kasvua on varmaan viileässäkin. Viileä ja kostea ilma saattaa saada kehon
reagoimaan reumaattisesti.

Tämä on ihan tavallisen tallaajan yleistietoa, en ole siis lääkäri....

Vierailija
Dredex

Jos ihminen ei pese esim. nivustaipeitaan, niin niihin voi kerääntyä
bakteereja. Eivät bakteerit tietenkään ole likaisia, mutta kun bakteereita
ja kuonaa kertyy tarpeeksi, iho ei pääse hengittämään ja muutenkin
bakteerit saattavat aiheuttaa tulehduksia tai ihottumaa. Sitten lisäksi vielä
esimerkiksi hiivasienikasvustot saattavat aiheuttaa tulehdusperäistä
ihottumaa, ja on vaikea parantaa. Joillakin tätä esiintyy esim. varpaissa.

Olet saanut väärää tietoa. Ihoon ei keräänny mitään, koska ne hiertyvät pois. Kai minä tiedän tämän paremmin kuin lääkärit, jotka perustavat tietonsa likauskonnon uskoviin, joiden pitääkin sairastua, koska he uskovat, että planeetta on likainen ja saastainen.

Lääkäreillä --kuten tiedemiehillä ja muillakin uskovilla-- on kehäpäätelmä; he uskovat, että ihminen on likainen, joten silloin siihen uskoon kuuluu juuri se, että vähäistä suurempi likakertymä iholla johtaa uskon mukaisiin sairauksiin. Ja tässä on siis kyse yksinomaan uskosta, eikä mistään muusta.

Jos ihminen menee kohtapuoliin pesulle, niin silloin ei auta yhtään mikään toisinajattelu, koska se meno todistaa kiistattomasti, että ihminen pitää itseään ja siten myös planeettaa likaisena. Joku voi haluta pesulle vain siitä syystä, että uskoo olevansa likainen.

Mutta edelleen pitää korostaa, että maan tomu eikä hiki ole likaa.

Vierailija

Tämä on erinomainen ketju esim.laihduttajille,kun tekee mieli ahmia ruokaa,kuvittelee vain kati sinenmaan istumaan visvoinensa naamansa päälle,niin ruokahalu luultavasti lähtee.
Ensimmäisiä merkkejä joissakin psyykkisissä sairauksissa on usein peseytymättömyys.
Se on varma asia että sinusta lähtee erittäin kuvottava löyhkä,jota et itse haista koska nenä tottuu hajuun jossa oleskelee jatkuvasti.
Esim.kissojen omistajat eivät välttämättä haista mahdollista kissankusenhajua ennen kun on ollut jonkun aikaa pois asunnosta.
Tämä ei ole tarkoitettu vittuiluksi;käy tutkituttamassa pääsi,jolloin saat lääkityksen joka varmasti auttaa.

Vierailija
Dredex
Jos ihminen ei pese esim. nivustaipeitaan, niin niihin voi kerääntyä bakteereja. Eivät bakteerit tietenkään ole likaisia, mutta kun bakteereita ja kuonaa kertyy tarpeeksi, iho ei pääse hengittämään ja muutenkin bakteerit saattavat aiheuttaa tulehduksia tai ihottumaa. Sitten lisäksi vielä esimerkiksi hiivasienikasvustot saattavat aiheuttaa tulehdusperäistä ihottumaa, ja on vaikea parantaa. Joillakin tätä esiintyy esim. varpaissa.

Lääkärit ja tiedeuskovaiset perustavat tietonsa sairaisiin ihmisiin, jotka ensinnäkin uskovat likauskontoon ja toiseksi he käyttäytyvät likauskonnon uskovaisten karikatyyreina, kuten rapajuoppoina, jotka siltojen alla asuvat, tai sotilaina, jotka konttaavat mudassa ja liejussa vauvauteen taantuneina, jotta rikkaat rikastuisivat ja köyhät köyhtyisivät.

Koskaan yksikään tiedemies tai lääkäri ei olet tutkinut terveitä, vaan aina he tukivat vain (lika/tiede)uskovia. Kyllähän se nytkin nähtiin, että tiedemiehillä ei ole mitään tieteellistä asennetta tutkia, pitääkö se todella paikkansa, että planeetta onkin puhdas, kun ihminen uskoo ymmärryksen kanssa sen olevan puhdas, joten koska tiedemiehet eivät pysty asennoitumaan tieteellisesti puhtauteen, niin silloin tiedemiehet ovat itse mieleltään likaisia.

Ja koska siis tiedemiehet ovat mieleltään likaisia, niin silloin heidän on pakko nähdä myöskin kaikki ulkoinen mielensä likaisuuden läpi, joten ei puhettakaan, että tiede pystyisi jotenkin käsïttämään todellisuutta terveen ihmisen näkökulmasta.

Vierailija

Veikkaan että Kati kyllä haisee, mutta on joko tottunut hajuunsa tai sitten ei pidä lian tuoksua pahanhajuisena. Mikähän edes on likaa Katin mielestä? Tupakansavu kai? Voisi Kati vaikka kokeilla peseytyä kunnolla yhden kerran ihan saippuan kanssa, pukeutua tämän jälkeen juuri pestyihin vaatteisiin ja sitten tulla tänne ilmoittamaan huomasiko olotilassaan mitään eroa? Mutta tietenkin tämä on aivan turha tiedeuskovaisen ehdottama tutkimus, johon Kati ei missään tapauksessa tahdo tuhlata rajallista aikaansa.

Vierailija
nm
Tämä on erinomainen ketju esim.laihduttajille,kun tekee mieli ahmia ruokaa,kuvittelee vain kati sinenmaan istumaan visvoinensa naamansa päälle,niin ruokahalu luultavasti lähtee.
Ensimmäisiä merkkejä joissakin psyykkisissä sairauksissa on usein peseytymättömyys.
Se on varma asia että sinusta lähtee erittäin kuvottava löyhkä,jota et itse haista koska nenä tottuu hajuun jossa oleskelee jatkuvasti.
Esim.kissojen omistajat eivät välttämättä haista mahdollista kissankusenhajua ennen kun on ollut jonkun aikaa pois asunnosta.
Tämä ei ole tarkoitettu vittuiluksi;käy tutkituttamassa pääsi,jolloin saat lääkityksen joka varmasti auttaa.

Olen päivittäin vapaaehtoistyössä hoitamassa erään yhdistyksen kahvilan asiakastietokoneita. Koska on jo kaikille selvää, että te muut olette täysin ulalla, niin voitte tulla kyselemään asiakkailta ja tämän kahvilan työntekijöitä, miten asiat ovat.

Jos ette usko heitäkään, ja pelkäätte kohdata totuuden, niin voitte haastatella asian johdosta vaikka Suvi-Anne Ässää, tai Tarja H. Pressaa, jotka ovat minut tavanneet. Yksi lysti, mitä teette, mutta jos edelleen esitätte tuollaista lapsellista ennakkoluuloisuutta, niin minä laitan tänne sellaisen shoun pystyyn, että te kaduttu syntymäänne.

Vierailija
atl
Veikkaan että Kati kyllä haisee, mutta on joko tottunut hajuunsa tai sitten ei pidä lian tuoksua pahanhajuisena. Mikähän edes on likaa Katin mielestä? Tupakansavu kai? Voisi Kati vaikka kokeilla peseytyä kunnolla yhden kerran ihan saippuan kanssa, pukeutua tämän jälkeen juuri pestyihin vaatteisiin ja sitten tulla tänne ilmoittamaan huomasiko olotilassaan mitään eroa? Mutta tietenkin tämä on aivan turha tiedeuskovaisen ehdottama tutkimus, johon Kati ei missään tapauksessa tahdo tuhlata rajallista aikaansa.

Te olette kaikki täysin pelkureita; te ette uskalla kohdata totuutta planeetan puhtaudesta ja ihmisen sisimmän viattomuudesta, joten teidän on täysin pakko ainoastaan esittää tieteellistä, eli tiedeuskovaista.

Heksu
Seuraa 
Viestejä5462
Liittynyt16.3.2005

Mistähän se johtuu, Kati, että jos en pese jalkojani, ne alkavat haista turkasen pahalle. Samoin käy havaintoni mukaan genitaaleilleni. Hampaisiini kertyy pesemättömänä paksu kerros möhnää, ja henki alkaa haista kalmalle. Tarkoitatko todellakin, että haju on vain psykologinen juttu, ja koen nämä hajuaistimukset koska uskon likaisuuteen? Empä ole uskomattomampaa teoriaa kuullut. En väitä, että Sinä haisisit jotenkin pahalle, kun en ole tavannut, mutta itselläni on kyllä sellaisia ruumiinosia jotka pesemättöminä alkavat haista huomattavankin pahalle.

Mitä tulee Tarja Haloseen, hänellä varmaan on asemansakin puolesta siinä määrin sivistynyt käytös, ettei hän varmaankaan ala huomauttelemaan keskustelukumppaninsa aiheuttamista hajuhaitoista.

Vierailija
kati sinenmaa
Yksi lysti, mitä teette, mutta jos edelleen esitätte tuollaista lapsellista ennakkoluuloisuutta, niin minä laitan tänne sellaisen shoun pystyyn, että te kaduttu syntymäänne.

Laita sou pystyyn,on helpompi saada sinut ulos foorumista kun olet oma itsesi ja kaikki vittuuntuvat idioottilässytyksiisi lopullisesti.
Hyvästi jo etukäteen...

Vierailija

Kati, Käsitinkö oikein, peseytyminen tekee meistä sokeita. Selitä miten lika-ja tiedeuskovaiset liittyvät toisiinsa ja mitä pahaa tieteessä on?
Todennäköisesti kerrot että olen sokea ja ennakkoluuloinen ja sivuutat kysymykseni.

Itse aiheeseen, kyllä esim. sukat haisevat minulla jatkuvasti, heti kun laitan juuri pestyt sukat jalkaan ne haisevat järkyttävän pahalle, toivottavasti kukaan teistä ei joudu kokemaan samaa hajua. Ratkaisin ongelman siten että en käytä enää sukkia.

Kati, haisevatko sukkani koska vihaan planeettaa?
En enää edes yritä ymmärtää.

Sepi
Seuraa 
Viestejä3231
Liittynyt16.3.2005
kati sinenmaa
Te olette kaikki täysin pelkureita; te ette uskalla kohdata totuutta planeetan puhtaudesta ja ihmisen sisimmän viattomuudesta, joten teidän on täysin pakko ainoastaan esittää tieteellistä, eli tiedeuskovaista.

Konkretisoitko hieman: Pelkuritko vain peseytyvät? Saako pyyhkiä?

Vierailija
kati sinenmaa

Minä olen nyt viimeiset kuusi päivää (eilinen oli jo vapaa) tehnyt yhdessä tuulettomassa, varjottomassa montussa valulaudoitusta ja -raudoitusta. Siellä on ollut helv... kuuma, juomaa on mennyt 4 -5 litraa per päivä, on pöllynnyt puun puru ja multa, rälläkkä leikannut rautaa niin, että kipinät sinkoilevat ja itse olen suoraan sanoen uinut hiessä. Kun olen tullut kotiin, ensimmäinen himoni on ollut peseytyä.

Tuletko, Kati Sinenmaa, kaveriksi tiistaina, kun jatkan tuota kaverilleni lupaamaa projektia? Peseytyminen on vapaan ihmisen tahdon varassa, mutta epäilen, että illalla pesu kelpaa.

Ps. Keskiviikkona kotiin ajellessani pysähdyin yhdelle ABC:lle kahville ja istuin samaan pöytään nokipojan kanssa. Oli mies nokinen. Siinä itseään rapsutteli. Sanoi: "hikoillessa huokoset avautuvat ja nyt kutisee niin pirusti".

Vierailija
Hurskapöllö
kati sinenmaa

Minä olen nyt viimeiset kuusi päivää (eilinen oli jo vapaa) tehnyt yhdessä tuulettomassa, varjottomassa montussa valulaudoitusta ja -raudoitusta. Siellä on ollut helv... kuuma, juomaa on mennyt 4 -5 litraa per päivä, on pöllynnyt puun puru ja multa, rälläkkä leikannut rautaa niin, että kipinät sinkoilevat ja itse olen suoraan sanoen uinut hiessä. Kun olen tullut kotiin, ensimmäinen himoni on ollut peseytyä.

Hyvään elämään kuuluu ehdottomasti myös se, ettei tee toisille töitä. Me kaikki olemme saaneet pesänrakennusgeenit, joten kenenkään ei tule rakentaa laiskoille yhtään mitään. Jos poliitikko ei itse rakenna itselleen taloa, niin älköön häntä kukaan auttako, koska ihminen voi olla pätevä hallinnossa vain silloin, kun hän ei vaadi muiden työtä itselleen.

Ihmiset tuhlavat oman elämänsä rikkaiden hyysäämiseen vain sellaisessa systeemissä, missä poliitikot ovat täysin avuttomia hoitamaan itse itseään.

Jos ja kun sinä ja te kaikki muut rakentaisitte vain omia talojanne, niin silloin teidän ei tarvitsisi hikoilla montuissa, eikä siten myöskään olisi tarvetta haikailla esua. En pysty ymmärtämään, miksi ihmiset eivät vain aloita oma elämää, koska kun vain ihmiset vähät välittäisivät poliitikoista, niin silloin poliitikot joutuisivat itsekin elämään fyysistä, eli oikeaa elämää.

Vierailija
Hurskapöllö
Tuletko, Kati Sinenmaa, kaveriksi tiistaina, kun jatkan tuota kaverilleni lupaamaa projektia? Peseytyminen on vapaan ihmisen tahdon varassa, mutta epäilen, että illalla pesu kelpaa.

Ps. Keskiviikkona kotiin ajellessani pysähdyin yhdelle ABC:lle kahville ja istuin samaan pöytään nokipojan kanssa. Oli mies nokinen. Siinä itseään rapsutteli. Sanoi: "hikoillessa huokoset avautuvat ja nyt kutisee niin pirusti".

Minulla on oma elämä elettävänä. Menen minne tahansa, mutta vain, jos se huvittaa minua; minua ei ohjaa mikään muu kuin huvitus, eli pelkkä elämän ilo ja riemu.

Jos ihminen on alistanut itsensä rikkaiden orjaksi, hän kärsiköön myös kaikki sen seuraukset. Katsokaas, kun minä en kerjää itselleni armoa rikkailta, niin silloin rikkailla ei ole mitään mahdollisuuksia kyykyttää minua noilla hiton kursseilla, aputöillä, koulutuksella, professuureilla,...

Jopa yliopistojen professoritkin ovat rikkaiden talutusnuorassa, joka nähdään seuraavasta viestistäni:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat