Kenellä on täällä foorumissa mielenterveysongelmia.

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Kertokaa jos teillä jotain mielenterveysongelmia, ja kuinka niittä olette hoitaneteet ja kuin ne on parantunut tai huonontunut.

Kannattaa ennakkoluulot peittää, kuka tässä uskaltaa tunnustaa.

Minulla on mielenterveysongelmia ja olen niiten takia lääkityksellä ja käynyt psykiatrilla juttelemassa.

Sivut

Kommentit (95)

Vierailija

Taitaa tulla pitkä ketju.

Itselläni ei tällaisia ongelmia ole vielä ilmennyt mutta todennäköisyys sairastua kasvaa jatkuvasti kun viihdyn tällä foorumilla. Mutta toisaalta muutamat harhat ja äänet saattaisivat avartaa maailmankuvaani kummasti ja tulisi ainakin väriä tähän kovin sateiseen ja synkkään päivään.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Mulla on noita harhaääniä ja näkyjä, ne on ihan kivoja jos ne eivät ole mitään vakavaa. Tai ei ne kivoja oo mutta jälkikäteen kuin ajattelee niin on ne mielenkiintoisia.

Niiden avulla olen oppinut että humanoidit ja aaveet ovat toden totta mielenkuvituksen aiheuttamia.

Olen harrastanut ufotutkimusta

L
Seuraa 
Viestejä7006
Liittynyt17.3.2005

tiäremiäs

Mun mielestä täällä on montakin totaalisen kajahtanutta tyyppiä. Niillä vaan ei ole mitään mahdollisuutta itse tilaansa tajuta, joten eivät varmaan tule ilmoittautumaan.

Sairauksiahan tuollaiset ovat siinä missä muutkin, ja yleensä hoidettavissa. Kunhan siis kykeee/uskaltaa tilanteen myöntää. Ja eiköhän jokaisella pää välilllä tee omia temppujaan, mutta tervettä on se, että tiedostaa sen mahdollisuuden, että pää yrittää välillä kusettaa.

Vierailija
L
Mun mielestä täällä on montakin totaalisen kajahtanutta tyyppiä. Niillä vaan ei ole mitään mahdollisuutta itse tilaansa tajuta, joten eivät varmaan tule ilmoittautumaan.

Sinulla ei siis ole sitäkään mahdollisuutta?

Vierailija
L

Näin puhuu asiantuntija? Kuka sinä olet sanomaat milloin joku henkilö on parantumattomasti kajahtanut?
Jos esimerkiksi et ymmärrä, mitä EINARI sanoo, täytyy EINARIN olla totaalisen kajahtanut?

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005

Minulla on palstalla useitakin mielenterveysongelmia. Tosin yksikaan niista ei ole omani.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

L
Seuraa 
Viestejä7006
Liittynyt17.3.2005

Tiäremiäs

Tulee ne sittenkin ilmoittautumaan. Outoa.

Eikä mitään nimeämisiä, mutta en tarkoittanut kuitenkaan Koshia.

Vierailija
L
Tulee ne sittenkin ilmoittautumaan. Outoa.

Jännä homma, miten ainoastaan tyhjänpäiväisesti suutasi soittamalla
viet uskottavuuden kaikista kommenteistasi.
Harmi sinäänsä, koska mielestäni olet aivan fiksujakin juttuja suustasi päästellyt.

Neonomide
Seuraa 
Viestejä13269
Liittynyt23.6.2005

Ja taas tapellaan, molitaan ja aletaan rakennella toisille vaikka minkälaisia psyykkisiä häiriöitä. Ei ihme jos tällaisessa ilmapiirissä järkevä-jannekin sekoaa. Relatkaa nyt saatana, ettei tarvitse suuttua!

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija

Neonomide sehän tässä onkin,
että vaikka aihe olisi perhokalastus, AINA voi L-tyypit tulla viisastelemaan ÄLÄ?-KERRO-LISÄÄ-tyyppisillä letkautuksillaan.

Ei ole keskustelua, jota ei voisi lapsellisesti lyödä läskiksi, vaikka aihe olisi jääkiekko.
Onhan se tilannekohtainen, keventävä vittuilu monesti paikallaan,
mutta jos se on itse tarkoitus, voi miettiä josko niitä mielenterveysongelmia löytyisi jokerilla yllättävän läheltäkin.

L
Seuraa 
Viestejä7006
Liittynyt17.3.2005

Neonomide

Uhkailet:

Relatkaa nyt saatana, ettei tarvitse suuttua!

Hui. Parempi varmaan vähän relata.

Mutta hetkinen, ethän sä edes tiedä mun nimeä tai missä mä asun. Ja mistä sen tietää, kuinka hyvä tappelija sä olet? Ja haukku ei minuun haavaa tee. Tai voi tehdäkin, mutta vain jos haukkuja on tuntemani ja arvostamani henkilö.

Neonomide
Seuraa 
Viestejä13269
Liittynyt23.6.2005

Yeah! Osaan kyllä tapella, mutta sen mainostelussa ei ole yleensä mitään järkeä.

Ja ei tarvitse pelästyä, kunhan näpäytin!

EDIT: Enkä kyllä viitannut mitenkään, että lähtisin hakkaamaan sen, jolle suutun. Kummallista logiikkaa.

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija
L
Ja haukku ei minuun haavaa tee. Tai voi tehdäkin, mutta vain jos haukkuja on tuntemani ja arvostamani henkilö.

Haukku ei siis tee haavaa, jos et tunne kyseistä henkilöä?
Mistä mahtaa moinen johtua?

Vierailija
Dredex
L
Ja haukku ei minuun haavaa tee. Tai voi tehdäkin, mutta vain jos haukkuja on tuntemani ja arvostamani henkilö.

Haukku ei siis tee haavaa, jos et tunne kyseistä henkilöä?
Mistä mahtaa moinen johtua?

Hah! Eikö L sinulle ole häpeä, kun "totiset" viisaat keskustelijat voittavat sinut omassa lajissasi?
Täällä voit muuten päteä, kerron sinulle vilpittömästi vittuilemati
http://www.kerrolisaa.com

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat