Tuhoutuuko Discovery?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Uskotteko että Discovery räjähtää palatessaan ilmakehään? Sehän olisi tosi paska nakki sillä Nasa ilmoitti lopettavansa koko sukkulaohjelman seuraavan onnettomuuden jälkeen. Itse en usko räjähdykseen koska näissä turvallisuusasioissa on kehitytty huimasti Columbian jälkeen. Onkohan tuosta Columbian onnettomuudesta olemassa miten huimia salaliittoteorioita?

Sivut

Kommentit (17)

Heksu
Seuraa 
Viestejä5462
Liittynyt16.3.2005
gfy
Onkohan tuosta Columbian onnettomuudesta olemassa miten huimia salaliittoteorioita?

Miksi ihmeessä, mihin tarvitaan salaliittoteoriaa? Miksi niitä salaliittoja pitää ylipäänsä tunkea joka paikkaan? Pitäisikö jokaisen onnettomuuden takana olla salaliitto?

Vierailija

NASA räjäytti Columbian jotta saisi rahoitettua turvallisemman sukkulaohjelman. Discoveryä eivät räjäytä vaan poksauttelevat pienillä panoksilla eristelevyä pois että kansaa alkaisi pelottaa ja kongressin olisi pakko hyväksyä NASA:lle isompi budjetti. Osa tuosta budjetista menee tietenkin NASAn päälliköille jotta he saavat ostella Ferrareita.

Vierailija
Heksu

Miksi ihmeessä, mihin tarvitaan salaliittoteoriaa? Miksi niitä salaliittoja pitää ylipäänsä tunkea joka paikkaan? Pitäisikö jokaisen onnettomuuden takana olla salaliitto?

Ei onnettomuuden takaa. Mutta kummallista tämä "salaliittofobia". En yleensä jaksa puuttua näihin, mutta tällainen virheellinen kielenkäyttö on valitettavan yleistä ja siksi hieman vituttavaa. Lontoon pommi-iskujen ja WTC:n taustalla oli joka tapauksessa, hui, SALALIITTO, ja hui hui, me ollaan kaikki SALALIITTOTEOREETIKOITA. Ainut kysymys on kenen salaliitto.

Niin, Discoveryyn tämä ei liity, mutta tiedän mihin viittasit.

Vierailija
Heksu
gfy
Onkohan tuosta Columbian onnettomuudesta olemassa miten huimia salaliittoteorioita?

En minä tuota tarkoittanut.

Vierailija
gfy
Uskotteko että Discovery räjähtää palatessaan ilmakehään? Sehän olisi tosi paska nakki sillä Nasa ilmoitti lopettavansa koko sukkulaohjelman seuraavan onnettomuuden jälkeen. Itse en usko räjähdykseen koska näissä turvallisuusasioissa on kehitytty huimasti Columbian jälkeen. Onkohan tuosta Columbian onnettomuudesta olemassa miten huimia salaliittoteorioita?

Se nyt on aika varmaa ettei räjähdä. Ilmakehään saapuessa avaruusromulla/sukkuloilla/meteoriiteillä ei ole tapana räjähdellä. Tunguskan tapauksessa näin kyllä kävi, mutta on erittäin epätodennäköistä. Sama vanha sukkula tuo on uusilla virityksillä. Onhan se toki edistyneempi.

Mulla on salaliittoteoria! Joulupukkia ei ole olemassa. Älkää kertoko kenellekkään.

Vierailija

No eikös se edellinen avaruussukkulä räjähtynyt palatessaan ilmakehään?

Anyway, no avaruuden vallottajat ovat kyllä kaikki aivan täysiä taulapäitä. Ne ovat rakentaneet miljardeilla ja taas miljardeilla dollareilla, ruplilla ja euroilla Avaruusaseman, mutta sieltä ei löydy edes yksinkertaista rautasahaa. Ne tekivät sen käyttämänsä "rautasahan" veitsestä, muovinarusta sekä ilmastointiteipistä. Varsinaista MacGyver toimintaa paikassa, jossa sitä ei pitäisi olla!!!! Viekää nyt joku sinne ISS:lle ihan perus-työkalupakki.

Vierailija
dj.shenzou

Anyway, no avaruuden vallottajat ovat kyllä kaikki aivan täysiä taulapäitä. Ne ovat rakentaneet miljardeilla ja taas miljardeilla dollareilla, ruplilla ja euroilla Avaruusaseman, mutta sieltä ei löydy edes yksinkertaista rautasahaa. Ne tekivät sen käyttämänsä "rautasahan" veitsestä, muovinarusta sekä ilmastointiteipistä. Varsinaista MacGyver toimintaa paikassa, jossa sitä ei pitäisi olla!!!! Viekää nyt joku sinne ISS:lle ihan perus-työkalupakki.

Siinä se taas nähtiin. Ei ole enkeliteipin voittanutta korjausvälinettä. Astronauteilla taitaakin olla ihan erityinen McGyver koulutus? Sen jälkeen voidaankin painava työkalupakki korvata teippirullalla ja linkkarilla.

Vierailija
dj.shenzou

Anyway, no avaruuden vallottajat ovat kyllä kaikki aivan täysiä taulapäitä. Ne ovat rakentaneet miljardeilla ja taas miljardeilla dollareilla, ruplilla ja euroilla Avaruusaseman, mutta sieltä ei löydy edes yksinkertaista rautasahaa.

Eikö se päinvastoin olisi aika huolestuttavaa että matkalle pitäisi ottaa rautasaha siltä varalta jos sukkula hajoaa?
Tämäkin ongelma korjaantuisi sillä, että mukaan otettaisi yksi nainen joka saisi itse päättää mitä matkatavaroita ottaa mukaansa. Takaan että mitään ei puuttuisi!

Vierailija

Tottakai täsä on salaliitto, siis kaikki onnettomuudet on salaliiton takana. Siis onnettomuudet on mahdottomia.

Mä kaaduin muuten eilen mun huoneessa olevaan sähköjohtoon ja löin mun pääni, god damn commies, ne varmaan laski mun hermostonliikkeestä miten mä tulen kävelemään ja asetti sen johdon sinne taii pisti mut alitajuisesti pistämään sen siihen. Mä tiedän et ne haluu tuhota mun aivosolut etten saa neroja ideoitani ulos ja ettei suomi pääse maailman herruuteen MWUAHAHHAHAH.

Ei tosa muuta mut jos toi alus nyt tuhoutuu ni NASA on kuseessa, ku niitten luotettavuus tosiaan on vähän tossa aluksessa.

Vierailija

Ajatella että 5 ihmistä uskoi että Nasa tuhoaa Discoveryn. Nyt ne joutuvat myöntämään olleensa väärässä. Kertoo kuinka hyvällä pohjalla nuo salaliittoteoriat oikeasti ovat.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat