Minkälaisia miehiä pidät viehättävinä!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Nyt Naiset samalla tavalla! Eihän tässä vain voi olla hiljaa?

Mikä miehessä miellyttää? Mikä on vastenmielistä?
Forumin naisilla on nyt tilaisuus sanoa vastineensa miesten vaatimuksille, voimme sitten vertailla että kumpi sukupuoli on vaativampi!

Sivut

Kommentit (168)

Vierailija

Unelmieni rinssillä on seuraavia ominaisuuksia
- rehellinen
- avoin
- älykäs
- huumorintajuinen
- arvostaa elämän pieniä hetkiä ja normaalia arkea

Ulkonäölle en aseta muita vaatimuksia kuin että hän on yleisilmeeltään siisti. Ei takkutukkia tai likaisia vaatteita. Ulkonäkö kun on minulle aivan sivuseikka...
Eniten huomiotani ovat kuitenkin vetäneet kaljut ja "skrodet" miehet, eivät mitkään heinäkepit. Mutta loppupeleissä ulkokuorella ei ole mitään osaa eikä arpaa, eihän se puoliso ole mikään näyttelyesine.
Pituudella ei ole niin väliä, koska lähes 99% miehistä on minua pidempiä; vajaan 160cm mittainen varteni kun ei ole kovin päätähuimaavan korkea! Hiustenväri ja silmien väri; aivan sama!

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Minulla on yksi kaveri, joka on kovasti naisten suosiossa. Hänen ominaisuuksiensa perusteella tässä on lista miehen ominaisuuksista, jotka naista miellyttävät:

- eksoottinen ulkonäkö
- itsevarma
- iso auto
- puhelias, hyvä small talker
- hymyilee paljon
- valehtelee aina, mutta uskottavasti
- enemmän tunne- kuin älytyyppi

Vähän kyyninen lista osittain, mutta todellinen (ja evolutiivisestikin perusteltu).

Vierailija

Nyt tuli kunnon otsikko! Johan noita miesten lätinöitä on jo luettukin vastaavasta aiheesta....

Tällaista otusta voisin kutsua Mieheksi

- huumorintajuinen, pilkettä ja tulta silmäkulmassa
- rauhallisen itsevarma
- älykäs, mutta ei tuohikuiva
- aikaansaapa, ei siis nössö Tarttuu härkää sarvista, eikä ihmettele ja inise.

Siis sellainen hienostunut maasturi- malli!

Vierailija

Sielukas ihminen, nainen tai mies on viehättävä.
Minusta vakavakin ihminen voi olla sellainen.
Ulkonäöstä on helppo sanoa, ettei sillä ole mitään merkitystä. Mutta kyllä sillä vain on.
Miellyttää silmää… ja silmä lepää.. Menisiköhän se jotensakin niin.

Viehättävyys on eri asioista koostuva miellyttävä kokonaisuus,
joka koetaan subjektiivisesti.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18361
Liittynyt16.3.2005
Neiti
...Mikä miehessä miellyttää? Mikä on vastenmielistä?...

Olipas hyvä, että laitoit tuon jälkimmäisen vaihtoehdon. Helpottaa hivenen vastaamista. (Taitaa olla luontaista vastata niitä neg. piirteitä?)
Vastenmielistä:
- kaikenmaailman ruikuttajat (laumaesiintymisiä tälläkin palstalla toisinaan)
- yhden "ismin" ihmiset ja muut kiihkoilijat
- miehet, joilla on peukalo keskellä kämmentä (varsinkin silloin, kun ei lompakossa ole virtaa asian paikkaamiseen)
- autointoilijat, jotka hinkkaa sormet mustana sitä armasta peltilehmää aamusta iltaan
- leveilijät ja "hormoonien voimin eläjät"
- kirjaviisastelijat, joilta puuttuu tai on pahasti vaillinainen käytännön älli
- alkoholin suurkuluttajat ja päissään lässyttäjät
- kopeloijat ja muut ahdistelijat
- huumorintajuttomat ja tärkeilijät
- mustasukkaiset ukot on ihan kamalia - yäk!!

Juu, siinä kait pahimmat piirteet.
Muut onkin sitten ihan OK. Viehättäviä naisia tunnen mutten miehiä.
Jos parisuhdetoimintaa ajattelee, niin ulkonäön on oltava komeampi ilman kuin paperipussia päässä
Niin, ja koolla on väliä - sen pitää olla sopiva
edit: ja muutenkin kriteerit kovenee, jos pitää ajatella asuvansa elämänsä loppuun saman katon alla

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18361
Liittynyt16.3.2005
Gideon
Josef Mengele oli erittäin puoleensa vetävä sekä kiva ihminen.

Kuolleet eivät ole mielestäni kovinkaan viehättäviä.

DM
jonka kanssa saa lämpimän suhteen hommaamalla yhteisen polttohautauksen

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Niin, sitten miehiin. Miesten puolella onkin isommat vaatimukset.

Miehen pitää olla älykäs, fiksu (eivät muuten sama asia: älykäs tietää, fiksu osaa käyttää tietoaan), kohtelias, huomioonottava, taitava kaikilla aloilla (itse olen ns. vanhanajan nainen, jonka mielestä mies hoitaa kaiken teknisen...) lukenut muutakin kuin tietokirjoja ja nettiä, kulturelli, EI SAA SEURATA AKTIIVISESTI URHEILUA, mutta itse pitää kuitenkin osata pitää kunnostaan huolta, tulee toimeen eläinten ja lasten kanssa siinä määrin ettei vastusta kummankaan hankkimista, uskollinen (MINÄ olen mustasukkainen), EI mustasukkainen ( ), osaa puhua asioista muutenkin kuin yksisanaisesti, pitää kaikesta mistä minäkin, ja jos ei pidä, osaa pitää suunsa kiinni, vastuuntuntoinen, hellä...

Jospa hengittäisi välillä. *lääh* *lääh*

Sitten ehdottomia off-putteja: karvaisuus. Etenkin tummat karvat. Älkää kysykö.

Se mikä EI ole niin kovin tärkeää: ulkonäkö etc. Kunhan sitä ei pelästy kun aamulla herää tai hämärässä näkee, hyvä.

Saatan lisäillä jossain välissä lisää, koska tiedän jättäneeni jotain pois. Ei ole minun miehilläni helppoa, ei... Onneksi yksi lähes kaikki kriteerit täyttävä on tarttunut matkaan. ISO PUSI, jos sattuu täällä olemaan.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija

en tiedä pitäiskö laittaa ihan uus keskustelu pystyyn mutta en laita siltikään.

Elikkäs minkäs näköset miehet sitten ovat teijän mielestä niitä ns. pantavan näkösiä? Eli ei mitään luonnekysymyksiä yms.. vaan pelkkä ulkonäkö.

Eli siis ei nyt tartte sanoa niin yksinkertasesti että joku mallipoika vaan niitä omasta mielestänne seksikkäitä yksityiskohtia yms..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat