Miksi valitsit avattaresi?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tuolla toisaalla jo arvostellaan päätä pahkaa avattaria muiden toimesta, ja ajattelin tasapuolisuuden nimissä avata otsikon, jonka alla voi vapaasti kertoa oman avattarensa tarinan tai merkityksen - jos sitä on. Tää on tällaista kevyttä perjantai hupaa...

Oma avattareni on siis Polle- sarjakuvan ilkikurinen ja omapäinen Polle- poni, joka heittää ratsastajapahaiset selästään pukkilaukalla kanveesiin. Pollea ei ohjailla. Pollea ei naruteta. Silti Polle on varsin kultainen, kunhan sitä vain osaa käsitellä oikein.

Tämän vuoksi valitsin juuri Pollen ja Polle valitsi minut

Sivut

Kommentit (68)

Vierailija

[quote="s&s&s"]Tuolla toisaalla jo arvostellaan päätä pahkaa avattaria muiden toimesta

Ei muiden toimesta vaan ihan itsesi, koska tiesithän mihin ryhdyit ja siis ihan - ite - halusit tulla arvostelluksi.

Vierailija

Pah. Vahdan tasaisin väliajoin, etten kyllästy. On tuossa minun omakuvakin keikkunut pariin kertaan.
Lääketiedeorinteoitunut avatar sopii koska seuraan nimenomaan lääketiede/psykologia foorumeita. Ja olen alalla työssä.

Vierailija
qaz
s&s&s
Tuolla toisaalla jo arvostellaan päätä pahkaa avattaria muiden toimesta

Ei muiden toimesta vaan ihan itsesi, koska tiesithän mihin ryhdyit ja siis ihan - ite - halusit tulla arvostelluksi.

Ymmärsit tarkoitukseni väärin; alkuperäinen ideahan on hauska!

Vierailija

Koska se kertoo minusta: Siitä voi päätellä, että kuuntelen heviä ja minulla on huumorintajua. Lisäksi se on niin hiton kaunis, eikö teistäkin

Vierailija
wizard
Koska se kertoo minusta: Siitä voi päätellä, että kuuntelen heviä ja minulla on huumorintajua. Lisäksi se on niin hiton kaunis, eikö teistäkin

Missä se huumorintaju näkyy, en ole ihan vielä huomannut sitä teksteistäsi tai avattarestasi?
Hevi on ihan ok, siitä avattaresi voisi kertoa.
Ei avattaresi ole ruma, se on aika neutaraali.

Vierailija

Ehkä täällä saan ulista suruani. Minä haluaisin niin kovasti avattarekseni sen Tyttökultien Sophian kuvan. Saakos semmoisen laittaa ettei tule räpätystä tekijänoikeuksista tms?

Tosin en ymmärrä, miten ihmeessä sen osaisin tehdä...No, jos se jonain päivänä tuohon viereen ilmestyy, niin tiedätte, että ihan, ihan mikä tahansa on mahdollista

Sophia on mun idylli

Mummo

Vierailija

Siksi, etta a.) pidan Kill Bill elokuvista, b.) pidan samuraimiekoista niiden yksinkertaisen kauneuden takia ja c.) koska The Bridella on niin h******n hyva asenne Kill Bill leffoissa

salai
Seuraa 
Viestejä7095
Liittynyt17.3.2005

Tuo pallo on Deer Park Alfan (Firefoxin kehitysversio) maapallo.

Taidan vaihtaa kohta siihen ropelliin, mikä alussa oli.

Toivottavasti Mummokin saa joskus naamarin.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Pohtija
Seuraa 
Viestejä883
Liittynyt16.3.2005

Dragons eye -Lohikäärmeen pilke silmäkulmassa-

Lohikäärme kun on niin upea olento ja ikoni, täydellinen avatar.

-Uljas.
-Älykäs.
-Voimakas.
-Viisas.
-Nopea.
-Ketterä.
-Pystyy Lentämään.
-Tuntee ja hallitsee luonnonvoimia.
>Syöksevät tulta, jäätä, salamoita...
-Herättää kunnioitusta jokaisessa joka tuntee sen voiman.

-Kaikinpuolin mielikuvitusta kiehtova ja herättävä fantasia olento.

Ehkä haluaisin silloin tällöin olla kuin lohikäärme.

"Perhosten liihottelu voi näyttää epämääräiseltä haahuilulta, mutta se on harhaa. Ne tietävät tarkkaan, mitä tekevät."

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat