Miksi valitsit nimimerkkisi?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Minkä takia valitsitte juuri sen nimimerkin, mikä teillä on käytössä?
Oman nimimerkkini valitsin, koska se esiintyi Judas Priestin laulussa Demonizer.
( En kuulu suomengideoneihin, vaikka joku niin vihjaili)

Sivut

Kommentit (104)

Vierailija
s&s&s
Nimimerkkini kirjan s kertoo jotain nimestäni, mutta myös luonteestani

Luonteesta, siistikö?
Vai, sadisti?
Vai, sielukas?
Menikö yksikään veikkaus oikein?

Pokasaha
Seuraa 
Viestejä1462
Liittynyt16.3.2005

Huomasin taannoin että joku muukin käyttää Pokasaha nimimerkkiä, nimimerkki löytyy Jonna Tervomaan forumista.
Harmitta hiukan, mutta kaveri näyttää ottaneen ko. nimimerkin käyttöön aikaisemmin kuin minä joten saanen syyttää vain itseäni kun en keksinyt mitään omaperäisempää.
Nimimerkin valitsin siksi että kuulun siihen ikäluokkaan joka on joskus käyttänyt ko. kapinetta. Tietenkin haluaisin olla myös mielipiteissäni moni ja teräväpiikkinen, kuitenkin kun olen jälkeenpäin lueskellut juttujani niin eipä sekään näytä kovin hyvin toteutuneen.

Täytynee keksiä uniikki nimimerkki jahka saan sen keksittyä … ???

Kansakunta joka kieltää historiansa, häviää maailmankartalta.
Pokasaha

Vierailija

Olen yleensä kaukana poissa laskujeni ja ideoideni kanssa. Siksi.

Edit (jos joku kerkesi lukemaan):

Ja nyt tuntuu että olen kauenpana kuin koskaan. Kaukana sfääreissä, kaukana todellisuudesta. Mutta saapas nähdä miten tuolta tullaan pois - jos tullaan.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18361
Liittynyt16.3.2005

Minä niin tykkään joulusta. Silloin on lunta ja valkeaa ja pakkasta. Saa syödä vatsansa täyteen, laskea pulkkamäkeä, hiipata pitkin tienoota lasten riemuksi tonttumyssy päässä ja tunnelma on kovin rauhaisaa. Joulukuusi tuoksuu kilpaa kynttilöiden, piparien, pullan, kinkun ja hyasinttien kanssa. Ja tietysti jouluun liittyy hienoja ja iloisia muistoja.

Niin ja meillä on perinteisesti naisväki toimittanut joulupukin virkaa. Ja jos ei ihan aina pukkina, niin joulutaikojen tekijänä kuitenkin.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat