Jokelan -tragedian ennustus jo ma 5.11.2007

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Maijaliisa Hiekkanen kirjoittaa Promerit.net -palstalla blogissaan ma 5.11.2007, että Suomea kohtaa suuri suru

Voi lapsia ja nuoria tässä maassa. Hirmuinen on se vaiva.

Koska profetia on herättänyt suurta kiinnostusta, avaan oman keskusteluketjun aiheesta.

Suomen kohtalon kello käy

Ja kaikille tiedoksi: Tämän teen kysymättä lupaa kirjoittajalta. Jos esitätte kritiikkiä, esittäkää minua kohtaan, ei kirjoittajaa kohtaan.

Sivut

Kommentit (302)

Vierailija

Ei tuossa sanallakaan mainita sitä, että Jokelan koulussa tullaan ampumaan ihmisiä. Eli aika surkea profetia.

Minä olen jonkin verran jumalalta (ja vaikka miltä muilta entiteeteiltä) viestejä saaneiden kanssa ollut tekemisissä. Lääkityksellä oireet on yleensä saatu hallintaan.

Vierailija

Niin lääkkeitähän se söi tämä ampujakin! Ja nyt syö moni muu ihminen eilisen tapauksen johdosta ja pitkään.

Että sorry, Lazlo

Vierailija

samanlaista vaahtoamista sillä on pitkin vuotta tullut, vaikka mitään ei ole tapahtunut. tämä on sitä ennustamista jota tehdään päivittäin, ja ihmetellään kun kerran osuu kohdalle. vertaa rulettia ja oikean numeron "ennustamista"

Vierailija
oivariina
Maijaliisa Hiekkanen kirjoittaa Promerit.net -palstalla blogissaan ma 5.11.2007, että Suomea kohtaa suuri suru

Voi lapsia ja nuoria tässä maassa. Hirmuinen on se vaiva.

Koska profetia on herättänyt suurta kiinnostusta, avaan oman keskusteluketjun aiheesta.

Suomen kohtalon kello käy

Ja kaikille tiedoksi: Tämän teen kysymättä lupaa kirjoittajalta. Jos esitätte kritiikkiä, esittäkää minua kohtaan, ei kirjoittajaa kohtaan.

Missäs se ennustus on?

Vierailija
tofuice
samanlaista vaahtoamista sillä on pitkin vuotta tullut, vaikka mitään ei ole tapahtunut. tämä on sitä ennustamista jota tehdään päivittäin, ja ihmetellään kun kerran osuu kohdalle. vertaa rulettia ja oikean numeron "ennustamista"

Ai onko?

Enpä vaan ole aikaisemmin huomannut, vaan nyt pari viikkoa olen lukenut hänen tekstejään.

Vierailija
Lazlo
oivariina
Niin lääkkeitähän se söi tämä ampujakin! Ja nyt syö moni muu ihminen eilisen tapauksen johdosta ja pitkään.

Että sorry, Lazlo

Ampujahan oli nimenomaan lopettanut lääkkeiden syönnin

Mitä luulet, jos ei olisi koskaan aloittanutkaan, miten hän olisi toiminut?

Vierailija
oivariina

En ole ennustaja, mutta jostakin syystä hän niitä lääkkeitä söi. Tiedätkö sinä, miten hän olisi toiminut?

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
oivariina

Tämä on Tiede-palsta, ei mikään harhaisten hihhuleiden profetioiden palsta.

Toisekseen tuossa ei ole edes mitään ennustusta. Ympäripyöreää höpötystä. Motiiveita voi vain arvailla.

Vierailija
Lazlo
oivariina

En ole ennustaja, mutta jostakin syystä hän niitä lääkkeitä söi. Tiedätkö sinä, miten hän olisi toiminut?

En tiedä!

Vierailija
Volitans
oivariina

Tämä on Tiede-palsta, ei mikään harhaisten hihhuleiden profetioiden palsta.

Toisekseen tuossa ei ole edes mitään ennustusta. Ympäripyöreää höpötystä. Motiiveita voi vain arvailla.

Jokainen kirjoittaja täällä on oman asiansa hihhuli! Ympäripyöreitä höpötyksiä, mutta kukaan ei tiedä taustoja, arvailuja vain. "Linkolaisuudesta" on kovasti syytetty tätä surmaajaa.

Vierailija
oivariina
tofuice

Ai onko?

Enpä vaan ole aikaisemmin huomannut, vaan nyt pari viikkoa olen lukenut hänen tekstejään.

Se taas kertonee lähinnä sinusta jotakin...Siis se että luet hänen tekstejään...

oivariina
Lazlo
oivariina

Että sorry, Lazlo

Sitä meidän pitää kysyä Maijaliisa Hiekkaselta! Sen tietää vain Maijaliisa Hiekkanen ja Promerit.net!

Vierailija
Pelle Hermanni
oivariina
tofuice

Ai onko?

Se taas kertonee lähinnä sinusta jotakin...Siis se että luet hänen tekstejään...

Moni muukin on lukenut. Käy vaikka katsomassa.

Pelle Hermanni
oivariina
Lazlo
oivariina

Että sorry, Lazlo

Sitä meidän pitää kysyä Maijaliisa Hiekkaselta! Sen tietää vain Maijaliisa Hiekkanen ja Promerit.net!

Ai, että miten tämä Jokelan -tragedian aiheuttaja olisi toiminut, jos ei olisi koskaan aloittanut lääkkeiden syöntiä ja sitten lopettanut sen, niinkö?

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
oivariina

Jokainen kirjoittaja täällä on oman asiansa hihhuli! Ympäripyöreitä höpötyksiä, mutta kukaan ei tiedä taustoja, arvailuja vain. "Linkolaisuudesta" on kovasti syytetty tätä surmaajaa.

Linkolalaisuuteen on selvä syy-yhteys. Se on fakta, ei hihhulointia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat