Millaisia ovat Tiede.fi:läiset?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Jokaisen kirjoitustyyli on erilainen, yksi ärsyttää, toinen ihastuttaa. Joku antaa tylsän kuvan, joku on rennon rempseä. Näiden virtuaalielämän assosiaatioden luomat mielikuvat toisesta kirjoittajasta voivat olla voimakkaitakin ja luoda pikkutarkkoja yksityiskohtia. Useimmiten ne ovat vääriä. Millaisia siis ovat Tiede.fi:läiset mielestänne?

Pelinavauksena,

Mummo: mielestäni ei perinteinen pullantuoksuinen (leipomotuotteet haetaan konditoriasta, koska muut ajanvietteet ovat prioriteetteina huomattavasti edellä), vaan hieman modernimpi versio höystettynä kattavalla juustotarjottimella ja vahva-aromisella punaviinillä. Kotiaan hän ei ole sisustanut modernisti, vaan mieluummin vanhan ajan kotikirjastojen tyyliin, tummaa puuta, syviä punertavia nahkatuoleja ja sohvia. Maustettuja pikkusikareita?

Nimimerkki hieman hämää sillä Mummo ei ole suinkaan vielä varsinaista mummo-ikää saavuttanut, hieman harmaata tosin ohimoilla. Nutturan näen, mutta ehdottomasti sellaisen, jossa osan hiuksista annetaan vielä huolettomasti roikkua korvallisilla ja kaulalla. Taustoiltaan ehdottomasti humanisti.

Sivut

Kommentit (171)

Vierailija

Tuohon beetan fiktioon en sano juuta enkä jaata.

Jos leikkiin yhdytään: Balthasarin tekstejä lukiessa nään selvästi Harry Potterin Hagridin

Mummo

Vierailija
Mummo
Tuohon beetan fiktioon en sano juuta enkä jaata.

Jos leikkiin yhdytään: Balthasarin tekstejä lukiessa nään selvästi Harry Potterin Hagridin

Mummo

Uh! Nyt olen otettu. Hagrid on idolini. Olisinpa yhtä iso. Enemmänkin muistutan ehkä muumien haisulia tai...

http://www.egmont-kustannus.fi/nayta_uu ... tml?id=205

Tuo kuvaa minua jos mikä. Partakin on punainen.

Tämä Beetan luonnehdinta Mummosta taas vastaa pitkälti omiakin mielikuviani.

On se kun on näin jälkeenjäänyt kaikesta kehityksestä niin minä en osaa laittaa kuvia suoraan tänne. Olisiko jossakin aivan todella simppelit ohjeet missä neuvottaisiin? Laittakaa linkki tai yksityisviesti, olisin kiitollinen.

Vierailija
beeta
Nimimerkki hieman hämää sillä Mummo ei ole suinkaan vielä varsinaista mummo-ikää saavuttanut, hieman harmaata tosin ohimoilla. Nutturan näen, mutta ehdottomasti sellaisen, jossa osan hiuksista annetaan vielä huolettomasti roikkua korvallisilla ja kaulalla. Taustoiltaan ehdottomasti humanisti.

Kasvanut punaisella 60 tai 70-luvulla ja päähän iskostettu punainen oppi. Eikä lähde pesemällä pois. Olohuoneesta tuskin kuitenkaan löytyy mitään Leninin tai Stalinin kuvaa tai patsasta. Pääoma voi olla kirjahyllyssä.

Vierailija
tiäremiäs
Minkälainen minä olen?
Hahmo tiäremies vaikuttaa ihmiseltä, joka oikeassa elämässä näyttäytyy meille hiljaisena, syrjäänvetäytyvänä, jollain tavalla hiljaan viisaan oloisena nuorena miehenä. Hän on jotenkin poissaoleva ja salaperäinen. Kukaan ei tiedä hänen salaisuuksiaan, vaikka hän saattaa ajoittain vaikuttaa siltä, että tietää kaikkien muiden salaisuudet.

Vierailija

Kosh: Pitkä ja hoikka nuorimies, jonka hartiat ovat painuneet kumaraan, mutta jonka silmissä näkyy päättäväisyys sekä huumori.

Vierailija

Entä minä..Kertokaapas minusta.

Jukteri/JukriS/E=Tila:
Henkilö joka osaa käyttää logiikkaa ja mielikuvitusta luodakseen omaperäisiä teorioita. Koukussa shampanjaan. Luulen että hän on hyvin aktiivinen henkilö tosielämässäkin. Aina vaan iloinen. Arvostaisin enemmän kun käyttäisi logiikkaansa ja hyvää mielikuvitustaan luodakseen mahdollisia maailmankaikkeuden teorioita.

Vierailija
beeta
Jokaisen kirjoitustyyli on erilainen, yksi ärsyttää, toinen ihastuttaa. Joku antaa tylsän kuvan, joku on rennon rempseä. Näiden virtuaalielämän assosiaatioden luomat mielikuvat toisesta kirjoittajasta voivat olla voimakkaitakin ja luoda pikkutarkkoja yksityiskohtia. Useimmiten ne ovat vääriä. Millaisia siis ovat Tiede.fi:läiset mielestänne?

Pelinavauksena,

Mummo: mielestäni ei perinteinen pullantuoksuinen (leipomotuotteet haetaan konditoriasta, koska muut ajanvietteet ovat prioriteetteina huomattavasti edellä), vaan hieman modernimpi versio höystettynä kattavalla juustotarjottimella ja vahva-aromisella punaviinillä. Kotiaan hän ei ole sisustanut modernisti, vaan mieluummin vanhan ajan kotikirjastojen tyyliin, tummaa puuta, syviä punertavia nahkatuoleja ja sohvia. Maustettuja pikkusikareita?

Mummo ei todellakaan ole sitä, miltä näyttää. Tekstit ovat eräänlainen suojamuuri, todellinen henkilö sen nimimerkin takana on jotain aivan muuta.

Vierailija

En voi yksinkertaisesti vastustaa kiusausta; kertokaa minulle minkälainen olen!!!

Mummo: Hän on jonkinlainen palstan äitihahmo, pitää huolta meistä muista ettemme tappele silmiämme mustiksi. Tuo huumoria sinne missä väännetään ja kiristetään hampaita. Hän on varmasti ulkonäöltään klassinen, ei mikään nutturapää. Osaa avata suunsa oikeassa paikassa ja antaa kipinöiden lentää tarpeen mukaan!
kuten olen lainannut jostain omaksi mielipiteekseni, Mummo, oot mun Idylli

Vierailija
Neiti
En voi yksinkertaisesti vastustaa kiusausta; kertokaa minulle minkälainen olen!!!

Mummo: Hän on jonkinlainen palstan äitihahmo, pitää huolta meistä muista ettemme tappele silmiämme mustiksi. Tuo huumoria sinne missä väännetään ja kiristetään hampaita. Hän on varmasti ulkonäöltään klassinen, ei mikään nutturapää. Osaa avata suunsa oikeassa paikassa ja antaa kipinöiden lentää tarpeen mukaan!
kuten olen lainannut jostain omaksi mielipiteekseni, Mummo, oot mun Idylli

Arviosi mummosta ei enää enemmän pieleen voisi mennä.
Minkälainen hahmo olet? Olet erittäin vahvasti asenteidesi orja, asenteet ratkaisevat aina eniten kirjoituksissasi. Eli sinä asennoidut voimakkaasti johonkin kantaan, etkä hyväksy muuta kantaa.

Vierailija

Gideon, usko tai älä, mutta sinun lässytystä kaikkein vähiten kaipasin tähän. Älä tule kertomaan minulle mielipiteitäsi.

Ja toisaalta, toivottavasti sitten tunnet mummon ihan oikeassa elämässä, kun tiedät hänestä kaiken.

Gideon, painu pois painajainen.

Vierailija

Minä en nyt voi laittaa tähän arveluitani Neidistä, koska meillä on yhteinen Matti-Esko Hytös -harrastus. Huumorintajumme menevät melko usein yksiin.

Gideon on puberteettinen kammotus.

Mummo

asdf
Seuraa 
Viestejä10399
Liittynyt16.3.2005

Arvelisin, että sekä Mummossa että Neidissä on muutamia yhteisiä piirteitä.

Molemmat ovat uteliaita ja satunnaisesti innostuvia. Heillä on hyvä mielikuvitus ja paljon pohdittavaa. Tilaisuuden tullen oman pään sisällä saattaa kulua pitkiäkin aikoja ihan vain ajatellen kaikenlaista. He eivät kuitenkaan sorru turhaan haaveiluun silloin kun on akuutimpaa tekemistä.

He ovat käyttäytymiseltään yleensä korrekterja, mutta rakastavat välillä heittäytyä lapseksi ja lapselliseksi. Aistin heissä jotain hallittua hillittömyyttä. He nauttivat välillä härskistä huumorista silloin kun se ei loukkaa ketään (paikallaolijaa).

Uskoisin myös, että molemmat ovat aika mieliala-ihmisiä. Mielialasta riippuu mikä milloinkin on hauskaa, miellyttävää, tylsää jne. Jopa siinä määrin, että aina eivät läheisetkään osaa ennakoida näitä mielialoja. Toisaalta taas läheiset - kun kerran läheisiksi ovat päässeet - ovat ihmisiä, jotka nauttivat heidän impulsiivisuutensa positiivisista puolista ja pitävät lievästä luovasta hulluudesta, varsinkin kun se yleesä pysyy hallinnassa.

Menikö ihan metsään?

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs
Minkälainen minä olen?

Sinä olet Putin.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat