Ulosteen väri

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Millaista on ulosteesi väri?

Sivut

Kommentit (21)

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä27719
Liittynyt30.4.2005
Olli V
Sinistä? Mielenkiintoista. Eipä ole tullut koskaan vastaan.

Kokeile. Ole viisi päivää syömättä ja juo sinä aikana viisitoista pulloa punkkua. En voi olla suosittelematta.

Vierailija

Kyllä paskasta keskustelu ja kakkahuumorin viljely kertoo terveestä ja kokolihaa syövästä armeijan käyneestä miehestä. Sivarit ja viherhipit taas tuppaavat välttelemään kehittäviä kakkakeskusteluja.

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

Eilen tuli tummanruskeata. Sitä aikasemmin tuli vaalean ruskeata.

Vaalean ruskeat kakat ovat kevyempiä kuin tumman ruskeat kakat.
Viimeksi kun kakin vaalean ruskeita kakkapökäleitä, niin ne molskahtivat vähemmän kuin eiliset tumman ruskeat kakkakokkareet vaikka olivatkin isompia.

Olen fiksu ja älykäs!

Vierailija

Jos elää pitkän aikaa todella suurella energian kulutuksella, muodostuu hyvin tiukkaa ja tummaa kakkaa. Ainakin itelläni. Siitä muodostuu päärynän muotoisia pökäleitä, joka on joskus kivuliaskin saattaa ulos. Ne kun tulevat paksumpi puoli edellä.

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

Joo, taitaa olla totta.
Myöskin juominen vaikuttaa paljon kakan laatuun.
Kun juo teetä paljon, ja muitakin juomia, niin silloin kakasta tulee paljon kevyempää ja vaaleanruskeaa. Ne saattavat myöskin kellua.
Minä pidän juuri vaaleanruskeista kakoista sentakia, että niitä on helpompi paskoa.

Olen fiksu ja älykäs!

Vierailija
CE-hyväksytty
Olli V
Sinistä? Mielenkiintoista. Eipä ole tullut koskaan vastaan.

Kokeile. Ole viisi päivää syömättä ja juo sinä aikana viisitoista pulloa punkkua. En voi olla suosittelematta.

Ja jos tuota "kuuria" jatkaa, vastaan voinee tulla mitä vaan.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
pekkapoko
Aina välillä ollut tummankeltainen.. Mitä se mahtaa tarkoittaa? Joku Sen tuohon äänestykseenkin oli laittanut..

Johtuisisikohan se pissan värjäämän veden vuoksi? Mustaakseni minullakin ollu kellertäviä pökäleitä joskus. En ole ihan varma.

Joskus minulla on ollut kakkapökäleissä punaisia marjoja. Niitä punaviinimarjoja.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

PeterH
Seuraa 
Viestejä2875
Liittynyt20.9.2005
Olli V
Jos elää pitkän aikaa todella suurella energian kulutuksella, muodostuu hyvin tiukkaa ja tummaa kakkaa. Ainakin itelläni. Siitä muodostuu päärynän muotoisia pökäleitä, joka on joskus kivuliaskin saattaa ulos. Ne kun tulevat paksumpi puoli edellä.

Ei se energiankulutuksesta riipu, vaan ruuassa olevan kuidun määrästä. Jos uloste on pikimustaa, etkä ole syönyt hiilitabletteja, se voi olla merkki maha- tai suolihaavaumasta.

Vierailija
PeterH
Olli V

Ei se energiankulutuksesta riipu, vaan ruuassa olevan kuidun määrästä. Jos uloste on pikimustaa, etkä ole syönyt hiilitabletteja, se voi olla merkki maha- tai suolihaavaumasta.

Tosiaan, vaelluksilla kuidun määrä ravinnosta todella on ollut normaalia pienempi.

Vierailija
pekkapoko
Aina välillä ollut tummankeltainen.. Mitä se mahtaa tarkoittaa? Joku Sen tuohon äänestykseenkin oli laittanut..

Veikkaan että silloin ruoka on sulanut huonosti. Oma ripulini nimittäin on usein tummankeltaista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat