Mitä osaatte?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Nyt on katto korkealla ja seinät leveällä minun puolestani tässä aiheessa.
Ajattelin vain aloittaa sellaisen aiheen missä ei tarvitsisi riidellä vaan kertoa siitä mikä on se missä itsekukin tuntee olevansa taitava tai vahvoilla.

Minäpä sitten aloitan.

Karjanhoito näin maalaispoikana. Lomallani kävin kotiseudullani ja huolehdin ystäväni maatilasta muutaman päivän ajan niin että hän pääsi itse perheineen reissaamaan. Olin itse ihastuksissani siitä että sujui niin konelypsy, poi'itus, kuin sen jälkeinen käsinlypsy vasikan juottamisineen ihan vanhalla rutiinilla.

Olkaa hyvät...

Sivut

Kommentit (85)

Vaari
Seuraa 
Viestejä3297
Liittynyt22.3.2005

Minä olen hyvä riitelemään ja ylläpitämään tarvetta siihen.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija
Vaari
Minä olen hyvä riitelemään ja ylläpitämään tarvetta siihen.

Siksi pidänkin vaarista. Entä muut täällä.

Vierailija

Minusta tuntuu ihan oikeasti, että en ole hyvä missään asiassa. Minulla kun on pakonomainen tarve täydellisyyteen. Jos joku on jossakin asiassa parempi, en siinä tapauksessa ole tarpeeksi hyvä. Ollakseni hyvä minun on oltava paras.

Olen myös hyvin laiska. Tästä aiheutuu se, että en koskaan jaksa kehittää itseäni päästäkseni täydellisyyteen. Tämän vuoksi tunnen jatkuvasti olevani epäonnistunut ja muita huonompi asiassa kuin asiassa. Enkä siltikään viitsi tehdä asialle yhtään mitään. Noidankehä on valmis.

No jos ei muuta, niin on minulla ainakin hyvä mielikuvitus.

Vierailija

Minä osaan heiluttaa nenää ja ylähuulta samalla tavalla kuin Samatha ikivanhassa tv-sarjassa " Vaimoni on noita".

Mitään taikoja en sen avulla kuitenkaan saa aikaiseksi mutta täpötäydellä baartiskillä tai ylivakavissa tilaisuuksissa taidosta on ollut hupia.

Mummo

Vierailija

Tämän otsikon alle ilmestyneiden viestien vähyys kertoo karua kieltä suomalaisesta tapakulttuurista. "Kukas sen kissan hännän nostaa, ellei kissa itse" sanotaan, mutta totuus on, että "itsekehu haisee". ????!!

Jos suomalainen sortuu kehumaan itseänsä tai toteamaan edes hillitysti olevansa hyvä jossain, heti ilmaantuvat selkäänpuukottajat paikalle.
Siis: "Pidä kynttilä vakan alla." Mutta se näistä suomalaisista sanonnoista..

asdf
Seuraa 
Viestejä10407
Liittynyt16.3.2005

Osaan paistaa sisäfilepihvistä juuri sellaisen, josta vaimoni tykkää paremmin kuin kukaan muu maailmassa. Lisäksi olen syntymäkaupunkini toiseksi paras pekonin paistaja.

Vierailija
wizard
Osaan sytyttää nuotion ja väitellä aiheesta, josta en tiedä oikeastaan yhtään mitään

Poliitikko ainesta!

Vierailija

Osaan koskettaa kielelläni nenänpäätä ja yllän nuolemaan varpaitani. Osaan myös vaikka mitä hienoja temppuja, kuten puolivoltin, siltaanlaskeutumisen ja käsilläkävelyn.

Osaan juoda kaljaa samaan tahtiin kuin miehet.

Osaan kutoa sukan (myös kantapää onnistuu ihan helposti).

Olen hyvä kielissä. Osaan puhua riikinruotsia ilman suomalaista korostusta. Osaan myös (ok, pienellä harjoittelulla) lausua moitteettomasti saksankielisiä sanahirviöitä, kuten die Leichtatletikweltmeisterschaften.

Osaan pelata halmaa eli kiinalaista shakkia, josta moni ei ole kuullutkaan.

Vierailija

Olen hyvä onkimaan, teroittamaan erilaisia veitsiä ja puukkoja, soitan kitaraa ja shakuhachia keskinkertaisesti. Mielipuuhiani osaamisen tasosta huolimatta ovat ruuanlaitto ja toisten tekstien oikoluku.

49

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat