Käytätkö foorumin yksityisviesti -ominaisuutta?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Vai onko se turha?

Kommentit (14)

Vierailija

Käyttäisin, jos vaan joku uskaltautuisi juttusille. Privailu on tuttua ainakin irc:n puolelta. Ehkä se kynnys on kaikilla suuri lähetää se ensimmäinen viesti. Kai pelätään että 'mitä se toinen nyt mahtaisi ajatella jos laitan sille yksityisvistin'.

Vierailija

Toki. On se niin hieno ominaisuus. Toiset vastaavat takaisin, toiset eivät. Jos tulee lähtöä Lappeenrantaan, ajattelin kutsua privana Koshin kaljalle.

Vierailija

Kyllä minä ainakin käytän, mielestäni se on yksi parhaimpia ominaisuuksia tällä uudella forumilla.

Sen verran ehdin pyöriä täällä, että opin tuntemaan tietyt nimimerkit.

Joskus yksityisviesti on parempi, kun tietää toisen kiinnostuksen kohteet eikä viitsi turhaan laittaa sitä ketjuun, koska tuskin se muita kiinnostaisi.

Minä olen vastannut kaikille viestittäneille ja saanut myös vastauksen.

En minä mitään chattailyä käy, vaan yksityisviesteissäkin keskityn "tietoon", tiede on ehkä liian juhlallinen ilmaisu.

Vierailija

No ei me täällä mitään tiedettä tehdä, tosin luulen että olemme hiiriä cyber-laboratoriossa...
Itse epäilen että muutama keskustelija on keinoäly, itseni lisäksi.

Vierailija

Olisin vastannut hyvin, hyvin harvoin, jos sellainen vaihtoehto olisi ollut. Nyt vastasin en koskaan. Voin kyllä kuvitella, että jossakin tilanteessa ehkä saattaisin käyttää sitä. Ainakin jos joku kysyy jotain, niin pitäähän siihen koettaa vastata.

Jossakin toisessa keskustelufoorumissa olen joskus käyttänyt sitä vastaavasti.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

kyllähän sitä sillointällöin on tullut käytettyä, kun on vastaillut yksityis viesteihin mitä mulle on tullut..

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
kyllähän sitä sillointällöin on tullut käytettyä, kun on vastaillut yksityis viesteihin mitä mulle on tullut..

Tuleeko postia naisilta?

Vierailija
SAMAEL
Itse epäilen että muutama keskustelija on keinoäly, itseni lisäksi.

Tunnustan. Mutta mikä sitten on aitoa, nykypäivänä, tai yleensä ?

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Olli V
TERÄS NALLEPUH

Tuleeko postia naisilta?

Joo on tullut. Tosin ei kyllä iskuyrityksiä valitettavasti.

Miksiköhän siellä on toi lähtevät ja lähetetyt kansiot..mä en tajua mitä järkeä siinä on..kummiski ne lähtee parissa sekunnissa niin eikai sitä varten piä tehdä kansiota erikseen..

Vierailija
TERÄS NALLEPUH

Kuka sitä iskuyrityksiä täällä kaipaa. Ei tämä mikään deittipalsta ole, vaan keskustelufoorumi. Sitäpaitsi sokkotreffit on pepusta.

Ps. Tämä ei ollut henkilökohtaista, vaan oma mielipiteeni itse asiaan.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Poison dart frog
TERÄS NALLEPUH

Kuka sitä iskuyrityksiä täällä kaipaa. Ei tämä mikään deittipalsta ole, vaan keskustelufoorumi. Sitäpaitsi sokkotreffit on pepusta.

Ps. Tämä ei ollut henkilökohtaista, vaan oma mielipiteeni itse asiaan.

Totta, sitäpaitsi sokkotreffeille meno vaatii muutenkin enemmän pokkaa kuin mitä tavallinen treffi.

No joo, eipä haitaa..en ole nimittäin bösa, joten ei harmita vaikka olisikin ollu henkilökohtaista.

Vierailija
TERÄS NALLEPUH

Totta, sitäpaitsi sokkotreffeille meno vaatii muutenkin enemmän pokkaa kuin mitä tavallinen treffi.

Ai? Joskus teininä tuli ite perseiltyä kunnolla sokkotreffeillä. Toisen osapuolen kun ei tarvinnut koskaan saada tietää henkilöllisyyttäni. Hauskaa oli.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä27433
Liittynyt30.4.2005

En mää tarvi sellasta ominaisuutta kun kaikki muut vaan privailee ja puhuu musta paskaa eikä mulla oo mitää sanottavaa eikä muilla mulle.

Support Soldiers Of Odin Ry Tampere: "Jos tilanne että meitä vastaan hyökätään niin me piiritetään ja hyökätään ensin." :D:D

Uusimmat

Suosituimmat