Ainoa #tiede.fi -kanavalta IrcQuotesiin päässyt quote

Seuraa 
Viestejä2613
Liittynyt18.3.2005

http://ircquotes.net/list.php?sort=new&chan=%23tiede.fi

Murheellista jätkät. Millaisen kuvan tämä antaakaan nimikkokanvastamme?

Capito tutto, perchè sono uno
Persona molto, molto intelligente...

-Quidquid latine dictum sit, altum viditur.

If you stare too long into the Screen, the Screen looks back at you.

Kommentit (14)

Vierailija

Quotessa on näköjään minun tekstini ja minä olen sen hyväksynyt kun olen IRC-Quotesin moderaattori. #Tiede.fi -kanavalta ei tule paljonkaan quoteja, joten hankala niitä on hyväksyä. Ko. kanava on lähinnä idlausta varten. Siellä on puhuttu viimeksi viikko sitten. Ennen niin virkeä kanava, mutta kuihtui.

Herra Tohtori
Seuraa 
Viestejä2613
Liittynyt18.3.2005

Sääli sinänsä.

Capito tutto, perchè sono uno
Persona molto, molto intelligente...

-Quidquid latine dictum sit, altum viditur.

If you stare too long into the Screen, the Screen looks back at you.

Vierailija
Asimov
Siellä on puhuttu viimeksi viikko sitten. Ennen niin virkeä kanava, mutta kuihtui.

Merkillistä!?! Miten siinä noin on käynyt? Eikö tiede kiinnosta.

Vierailija
Herra Tohtori

Murheellista jätkät. Millaisen kuvan tämä antaakaan nimikkokanvastamme?

5 vuotta vanha "tiede"vitsikö siellä pitäisi olla? IRC(quotes) on paikka jossa on hauskoja juttuja, tiede ei yleensä ole hauskaa. Siksi varmaan kanavakin kuihtui.

Tosin #ateismi kukoistaa vaikka ateismissakaan ei ole mitään hauskaa, mutta ateisteilla ei ainakaan ole estoja.

On muuten irkkaus jäänyt ihan paitsioon. Ei nappaa enää jostain syystä. Ennen oli IRC auki koko ajan, nyt joskus harvoin. Olen ehkä liian vanha kun omatkin lapset jo irkkaavat.

Vierailija

Miksi ette voineet tehdä sitä Quakenettiin. -.- En jaksa vaihtaa servua. jIRCii käyttäjä olen, enkä mIRC sitten.

Vierailija
coolleon
Miksi ette voineet tehdä sitä Quakenettiin. -.- En jaksa vaihtaa servua. jIRCii käyttäjä olen, enkä mIRC sitten.

Käytä jotain sellaista kunnon IRC-ohjelmaa, jolla voi olla yhteydessä useammalle serverille

Terveisin tyytyväinen Konversation käyttäjä.

Uusimmat

Suosituimmat