Pitkäkyntisiä humanoideja

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Esinettä tutkittaessa siittä kuului yhtäkkiä korkea ääni, ja kiekon kyljestä avautui oviaukko Aukosta astui ulos kaksi olentoa, jotka huomattavasti poikkesivat ihmisen ulkonäöstä.

Olennot olivat 1.20-1.35m pitkiä, hoikkia, isopäisiä. Heillä oli harmaat, tiukasti vartalonmyötäiset asut pää oli kalju silmät isot, suu ja nenä pienet. Hoikat kädet päättyivät neljään sormeen. jossa oli pitkät ja terävät kynnet ja välissä ihopoimut. Iho vaalea sävyltään harmaan sinertävä. Olennot eivät äännelleet tai tehneet vastarintaa, kuin minä siirsin heidät punaiseen Skodaan takapenkille. Vasta myöhemmin. kuin olennoista yritettiin veljen kanssa ottaa verinäyte, raapivat minua kynsillä. Pyysin apua terveyskeskuksesta että saisin humanoidit jemmata sinne, mutta eivät oikein uskoneet minua ja veljeä.

Olen huolestunut näistä olioista, Kukaan ei halua auttaa.

Menetän maineen jos kukaan ei usko minua.

Mikä taho suomessa hoitaa humanoideja jos niitä saa suomen virkavalta kiinni.

Kuka tekee tutkimukset?

Sivut

Kommentit (95)

Vierailija

tuo ne vaikka meille.... ota vaikka kuva niistä....
minkä lainen oli kyseinen esine josta ne tulivat?
tota varmaan kaikki uskoo....

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Chaase Burger
tuo ne vaikka meille.... ota vaikka kuva niistä....
minkä lainen oli kyseinen esine josta ne tulivat?
tota varmaan kaikki uskoo....

Laite olis sellaninen lautaisen muotoinen jossa oli 30 neliön pyöreä kupu.

En löydä mistään mitään johon voisi ilmoittaa asiasta muuta kuin ufotutkijat.

Ajattelin viedä ne tällä viikolla eläinlääkäriin.

Vierailija

joo, kannattaa ne viedä eläin lääkäriin....
onko sulla niistä kuvia, ne saattais lisätä muiden uskomista asiaan.....
Tollaseen en kylllä uskois...
No, soita poliisille, jos ne nauraa sulle niin soita niille monta kertaa uudestaan peräkkäin ja hauku niitä niin ne tulee kahtoon sinne teille mitä porukkaa siellä oikeen on....
Tai voisit mennä poliisi laitokselle niitten kans...

Vierailija

Voisit piärehies ilmoittaa havainnoistas paikalliseen mielenterveystoimistoon ja kertoa samalla kaikista henk. koht. ongelmistasi.

Vierailija

Soita 10023

Sieltä tulee auto hakemaan.

En tiedä varmana että ketä teistä, humanoideja vai sinua.

Epäilen jälkimmäistä...

Heksu
Seuraa 
Viestejä5462
Liittynyt16.3.2005

Mikset laita tänne vähän valokuvia ja muuta materiaalia niistä hjumanoiteista? Täällä on varmasti kaikki erityisen kiinnostuneita, jos saisi viimeinkin totistuksia humanoidien olemassaolosta.

Älä tee elämääsi vaikeaksi! Kuvat nettiin niin pääset piinastasi.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Chaase Burger
joo, kannattaa ne viedä eläin lääkäriin....
onko sulla niistä kuvia, ne saattais lisätä muiden uskomista asiaan.....
Tollaseen en kylllä uskois...
No, soita poliisille, jos ne nauraa sulle niin soita niille monta kertaa uudestaan peräkkäin ja hauku niitä niin ne tulee kahtoon sinne teille mitä porukkaa siellä oikeen on....
Tai voisit mennä poliisi laitokselle niitten kans...

En voi lastata niitä autoon päivänvalossa että ulkopuoliset ei nää, mutta menen poliisilaitokselle heti jos ne eivät usko kuin soitan.

Humanoidit muutenkin rupeaa käyttäytymään agresiivisesti, niille pitäisi jotain tehdä. En pärjää yksin niiden kanssa.

Loptio
Seuraa 
Viestejä1187
Liittynyt12.4.2005
tiäremiäs
En voi nyt ottaa kuvia kuin digikameran akuissa ei oo virtaa. Otan heti kuvan jos saa ladattua akut.

Mielenkiintoista. Jäämme odottamaan kuvia ja mahdollisia ääninäytteitä. Miksi muuten et ilmoittanut ufotutkijoille löydöksestäsi, hehän tulisivat kiitäen avittamaan sinua humanoidiongelman kanssa?

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Otin humanoidit kiinni viime viikonloppuna Tuuloksessa, Ne oli laskeutunut metsään jossa oli marjassa. Lastasin ne autoon aja ajoin kesämökille josta ne tällä viikolla kuljetin tänne Tampereelle. Nyt ne ovat täällä minun huoneistossa Olen lukinnut ne makuuhuoneeseen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat