Saimaan norppa muka uhanalaisin nisäkäs luonnossamme

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Jotkut hihhuliluonnonsuojelijat väittää, että saimaan norppa on jotenkin uhanalainen. ei muuten pidä paikkaansa kuin niiden helvetin hihhuleiden puheissa. Mä oon itse seurannut niitä mukavia pyöreenmallisia otuksia jo reilusti yli 30 vuotta ja huomannut ne erittäin ihmisystävällisix eikä meilläpäin ainakaan yhtään harvinaisix. Ainoo norppa, joka on delannu ennen aikojaan, oli se, jonka yli nää "luonnonsuojelijat" ajoivat hydrokopterillaan, kun olivat laskemassa norppatuotantoa. Semmoisia ne "luonnonsuojelijat" vain sattuvat olemaan. Mulla on itselläni yli 500 valokuvaa norpasta. En muuten tule koskaan niitä esittämään julkisesti, koska noi saatanan "luonnonsuojelijat" vaatis heti koko mestaa kokonaan rauhotettavax. Tarkoittaa suomex, että meidän paikan omistajien ois lähdettävä ilman korvausta ja nää vitun "luonnonsuojelijat" sais tulla rauhassa tappamaan sen norpan, joka me ollaan totutettu ihmiseen. Satuitteko muuten tietämään, että norpasta maksettiin tapporahaa vielä 50-luvun alussa. Mulle ei ois ikinä tullu Waltterin kohdalle sama ees mieleen. Waltteri on meinaan se uros niissä mun yli 300 kuvassa. Muista norpista (4-7) on ne loput kuvat.

Kommentit (3)

Vierailija

Jaa, kyllä ainakin näillä palstoilla näkyy norppia silloin tällöin.

Hyvin tuntuvat voimissaan olevan ja toivottavasti sellaisina pysyvätkin.

Vierailija
kimmosal
Jotkut hihhuliluonnonsuojelijat väittää, että saimaan norppa on jotenkin uhanalainen. ei muuten pidä paikkaansa kuin niiden helvetin hihhuleiden puheissa. Mä oon itse seurannut niitä mukavia pyöreenmallisia otuksia jo reilusti yli 30 vuotta ja huomannut ne erittäin ihmisystävällisix jne..

Mitä jos opettelisit suomea ja hakisit joitain perusteluja väitteillesi, niin sinut voisi ehkä ottaa vakavasti?

Uusimmat

Suosituimmat