Pingviini, joka kertoo IP-numerosi kyltissä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tälläkin sivustolla on ollut viestejä, joihin on linkitetty kuva joka kertoo IP-numerosi. Pingviini kyltin kanssa, jossa näkyy IP-numero. Voisiko joku laittaa linkin tuohon kuvaan.

Kommentit (8)

Vierailija

Klikkaa kuvasta oikealla näppäimellä ja sieltä ominaisuudet. En usko, että tuollaiset infokyltit olisivat tiedeservulle ladattuja. Tarkista. En itse tiedä osoitetta. Ja niin, googlettaa voi myös.

Vierailija

Minulla ei ole tuota kuvaa, vaan olen sen tälläkin palstalla useampaan otteeseen nähnyt ja joku voisi sen tähän viestiketjuun liittää. Meinaa kokeilisin vaan Tor/Privoxy ohjelmakaksikon antamaa anonyymiyttä.

Vierailija

Kiitos, Cannibal, nyt helpotti ahistus.

Tiedän, jotta

- jos rupeaapi näkemään vaaleanpunaisia elefantteja, pitää ottaa yhtyttä A-klinikalle.

- jos rupeaapi näkemään salaliittoja, pitää ottaa yhteyttä mielenterveystoimistoon

- jos ei näe lukea, pitää ottaa yhteyttä optikkoon

- jos ei näe kylttiä piteleviä pingviinejä niin minne helskutissa silloin pitää ottaa yhteys

Mummo

Muoksista: Siis olen ollut hiukan ahdistunut, jotta jos kaikki muut näkee tällä sivustolla kyltteileviä pingviinejä. Minä vaan en. Joku keisarin uudet vaatteet -juttuko?

Vierailija

se on vaan niin vitun siistii että pystyy surffaamaan, viestittämään news-uutisryhmiin ja irc:iin ym. ym. ilman että joku myöhemmin listaa missä on käyty milloinkin ja mitä kirjoitettu. Todella vapauttavaa kun internet-palveluntarjoajakaan ei voi lokeja sinusta enää kerätä. Tor & Privoxy kehiin ja anonyymiys pysyy oikeasti. Ei tarkoitus ole mitään rikollista tehdä tai kirjoittaa, mutta rehellisellä ihmisellä pitää olla oikeus harrastaa vapaasanaista nettiviestintää ilman että myöhemmin voidaan penkoa kun vaikkapa julkuksi tai pressaksi tulee.

Tuleva Suomen Kuningas

Vierailija

Kiitos kiitos Törttö-kiltti

Emminä vanha ihminen enää semmosii tarvitte. Nuorempana olin noihin sinfoniamuusikkoihin vähän heikkona kyllä

Mummo
vaatimaton vanhus

Uusimmat

Suosituimmat