UUTINEN:Moderaattorin toimintaa havaittu!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

"On ilmeistä, että moderaattori on ollut aktiivinen tällä palstalla, vaikkakin aktiivisuus kauden pituus jää toistaiseksi arvailujen varaan.", sanoo asiantuntijamme . "Arvailuksi jää myös se, onko nyt alkanut aktiivisuus kausittaista, lyhyt aikainen aktiivisuuden 'purkaus' vai jatkuvaa, mikä ärsyke aiheutti tämän tilastojen valossa lyhyeksi jäävän aktiivisuuden jakson, mikä ärsyke tulee lopettamaan/lopettaisi sen ja onko aktiivisuudella älyllinen syy." Onko tämä siis merkki keskustelupalstan sisäisestä älykkyydestä? Se jää nähtäväksi.

Kommentit (9)

Vierailija

Minäkin ajattelin tehdä tästä juuri aiheen, mutta enpäs teekään.

Toimintaa havaittu seuraavissa topiceissa:

Kuuluuko tämä Vapaa sana- otsikon alle? Tässä olisin halunnut itse vielä keskustella, mutta sulkivat aiheen. VAROITTAMATTA*

Gideonille bannit, kyllä vai ei? Sulku täysin aiheellinen moden näkökulmasta, mutta muilla näytti olevan asiaa vielä.

*Tietyissä aiheissa, esim. tämä, pitäisi ensin varoittaa jos kiellettyjä asioita tehdään.

Vierailija

Moderaattorin toimintaa havaittu, mutta moderaattorin aivoissa ei vieläkään merkkiäkään toiminnasta.

T: Närkästynyt Neiti

Vaari
Seuraa 
Viestejä3297
Liittynyt22.3.2005
Gideon
Olen huomannut sen, jos minä kerron jostakin asiasta, josta heillä ei ole syvempää tietoa: he alkavat vainoamaan.

Ihanko totta gideon! Tarjoat taas samaa selitystä itsellesi, että se kaikki vastus minkä olet täällä saanut, johtuu vain siitä ettei meillä muilla ole riittävästi tietoa, sanotaan nyt vaikka Satu Östring-Procopéstä, josta saattaisit olla vaikuttunut, esimerkiksi.

Uskot sitten itse tuohon ajatukseen — no — se selittää sen ettet ole kyennyt muuntumaan yhteisöön sulautuvammaksi.

Juu. Älä sulaudukaan. Jatka kapinaa. Tarkoitan vain sitä, että älä sitten myöskään itke saamaasi kohtelua. Net kun kulkevat käsikädessä ja kuuluvat osaksi ihmisten sosiaalista älykkyyttä, hyväksyntä ja halu tulla hyväksytyksi.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija
Vaari
Gideon
Olen huomannut sen, jos minä kerron jostakin asiasta, josta heillä ei ole syvempää tietoa: he alkavat vainoamaan.

Ihanko totta gideon! Tarjoat taas samaa selitystä itsellesi, että se kaikki vastus minkä olet täällä saanut, johtuu vain siitä ettei meillä muilla ole riittävästi tietoa, sanotaan nyt vaikka Satu Östring-Procopéstä, josta saattaisit olla vaikuttunut, esimerkiksi.
.

Teit asian itsellesi selväksi, sitä se nimen omaan on.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3297
Liittynyt22.3.2005

... ja sen takia ajattelet että antamalla lisää tietoa tästä aiheesta niille, jotka sinua vainoavat, tilanne korjaantuu.

Jokin mättää, sillä jokainen uusi ketju Satu Östring-Procopéstä lisää ärtymystä sinuun, jos olet lainkaan huomannut. Oletko?

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija
Gideon
Olen joutunut ilkeämielisten ja pahansuopien ihmisten uhriksi jälleen kerran.

Mikä sua oikein vaivaa? Minkä takia sää otat kaiken sulle sanotun niin saatanan henkilökohtaisesti? Jos joku sanoo sulle ikävästi, ei se tarkoita että henkilöllä olisi varsinaisesti mitään juuri sinua vastaan. Sinä vain olet sanonut jotain sellaista, joka on saanut hänessä aikaan tämän reaktion. Minkä takia ketään oikeasti kiinnostaisi jahdata sinua? Jos olisit täällä hiljaa asioista, joiden tiedät tasan tarkkaan ärsyttävän ihmisiä, ketään ei kiinnittäisi sinuun mitään ylimääräistä huomiota.

Olet ihan varmasti kuullut sanonnan "niin metsä vastaa jne." Koita ymmärtää sen sisältö, tota "ne vainoo munt!"-juttua jaksa Erkkikään kuunnella.

Vierailija
Gideon
Neiti
Moderaattorin toimintaa havaittu, mutta moderaattorin aivoissa ei vieläkään merkkiäkään toiminnasta.

T: Närkästynyt Neiti

Ilkeämielisestä vainosta sen sijaan näyttää olevan paljonkin näyttöä. Olen joutunut ilkeämielisten ja pahansuopien ihmisten uhriksi jälleen kerran. Olen huomannut sen, jos minä kerron jostakin asiasta, josta heillä ei ole syvempää tietoa: he alkavat vainoamaan.

Tämä on tiede palsta, ja tietoa Mengeleestä on vain tietoa Mengeleestä,
eikä tiedon levittäminen sinänsä ole paheksuttavaa.

Mutta Gideonin tapa käsitellä Mengelettä on, että Gideon tuputtaa Mengele-
asiaa useisiin ketjuihin, niihinkin joissa ei suoranaisesti käsitellä Mengelettä,
ja korostaa Mengeleä myös allekirjoituksessaan.

Keskitysleireillä kuoli monia juutalaisia. Keskitysleirien tapahtumat
eivät olleet mieltä ylentäviä ihmisyyttä yleensä ottaen ajatellen.
Lisäksi kuolleiden sukulaisia on elossa ja saattavat lueskella Gideonin
juttuja pahoilla mielin.

Eikö vähempi määrä Mengelen hehkuttamista riittäisi?
Etenkin kun aihe on arkaluontoinen ottaen asioiden taustat huomioon.
Eikö Mengelettä voisi käsitellä omassa ketjussaan sen sijaan että
asiaa tuputetaan vähän joka paikkaan?

Yleensä kuolleiden muistolle on ollut tapana pitää hiljainen hetki.
Mutta Gideon levittää asiaa ahkerasti.... liiankin ahkerasti.

Vierailija
Gideon

Ilkeämielisestä vainosta sen sijaan näyttää olevan paljonkin näyttöä. Olen joutunut ilkeämielisten ja pahansuopien ihmisten uhriksi jälleen kerran. Olen huomannut sen, jos minä kerron jostakin asiasta, josta heillä ei ole syvempää tietoa: he alkavat vainoamaan.

Ihanko totta? Kerro lisää? Näinkö on?
Varmasti kaikki ovat oikein kiinnostuneita kuulemaan!

Uusimmat

Suosituimmat