Cooperin testi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kuinka paljon te olette juosseet Cooperin testissä?
Itse juoksin viime viikolla 2200. Olen kyllä aika huonossa kunnossa.

Sivut

Kommentit (45)

Vaari
Seuraa 
Viestejä3297
Liittynyt22.3.2005

Juoksin intissä 4200m Mutta siitä on jo monta kiloa.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija

Juoksin pari viikkoa sitten 2950 m. Pitää yrittää kohta uudestaan, josko menisi maaginen kolme kiloa rikki.

Olen oikein tyytyväinen, tulokseni on naisena minkä tahansa taulukon mukaan erinomainen.

IsoJussi
Seuraa 
Viestejä987
Liittynyt16.3.2005

3 kilometriä juostaan pelkällä sisulla, toki tuonen viikate häilyy viimeisillä minuuteilla perskannikoiden takana. 3550 meni intissä, mutta siitä on toki jo aikaa.

Vaarin 4200 kuulostaa aika uskomattomalta. Tai sitten Vaarin henkilöllisyys selvisi. Vaari on Lasse Viren tai Martti Vainio, tai vaikka Juha Väätäinen. Tuolla tuloksella pesisi koko nykyisen kestävyysjuoksukaartin (Suomessa).

Same shit, different day...

Vierailija

C O O P E R I N T E S T I

Juostaan, juostaan.
Tää on Cooperin testi.
Juostaan hidasta tartania,
Heikinoja tuolla katsoo kellosta.

Juostaan, juostaan,
juostaan Cooperin testi.
Pitää yrittää saada joku edes kiinni,
pitää yrittää olla jonkinlainen mies.
Jos ei hyvä, niin jonkinlainen mies,
jonkinlainen mies, parempi kuin nolla.

Mä en juokse teidän paskakisoissa!
Mua ei kiinnosta nuo patsaat katolla.
Mä en kuuntele kun karjutte ja väistän kun te lyötte.

Juostaan, juostaan.
Tää on Cooperin testi.
Ja se Cooper oli natsi,
merijalkaväen vääpeli ja sänkitukka.
Juostaan, juostaan,
juostaan Cooperin testi.
Pitää sylkeä ulos verenmakuista limaa,
pitää saada ees tuo Läski-Ossi kiinni.
Pitää yrittää olla jonkinlainen mies,
ees jonkinlainen mies, parempi kuin nolla.

Mä oon petturi ja myyn mun isänmaan!
Mä en kuuntele kun karjutte ja väistän kun te lyötte.

Juostaan, juostaan,
juostaan Cooperin testi.
Ja se Cooper oli natsi,
ja sen muija petti sitä maitopojan kanssa.
Se Cooper oli rehti,
oikein kunnollinen natsi.
Mut kun muijat ei vaan toimi aina ohjesäännön mukaan.
Joten se äijä löi,
se löi ja löi.
Se löi sen muijaa, ja silloin se tais keksii
että nyt pannaan maitopojat Cooperin testiin!

Mä oon kommari ja hintti samalla!
Mä myyn tyttäret ja äidit ja mummon kiikkustuolin!

-Kauko Röyhkä, Cooperintesti-

Vaari
Seuraa 
Viestejä3297
Liittynyt22.3.2005
IsoJussi
Vaarin 4200 kuulostaa aika uskomattomalta.

Näin kuitenkin jolkotin urheilujoukoissa yli 25 votta sitten. Lasse Virenin vielä voimassa oleva (!) 5000m SE 13.16,3 vastaisi reilua 4500m cooperissa.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija

Joskus muinoin juoksin 3000 m. Nyt ei polvet anna juosta edes 300 m:a kerralla, eli mitä sitä kävellen kuupperia kerkeäisi... reilun kilometrin?

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18361
Liittynyt16.3.2005

Viimeksi juossut tuon coopperin tuloksella 3200 m. Vaan sen jälkeen on vettä virrannut.
Nyt on vähän sama tilanne ku patsella, polvi sökö ja kunto kuralla.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija

Juoksin armeijassa vajaat 30 vuotta sitten melkein saman kuin IsoJussi eli vähän päälle 3500 metriä, se asfaltilla viiden sentin lumessa. (Kyllä siinä kahlaamisessa ainakin sata metriä haaskaantui. :)) Nykykunnossa pitäisi 3000 metriä mennä vieläkin, ainakin toiveajattelulla ja jos kolmannen kilometripylvään päällä vartoo pullo Seagramia palkintoja. Kossukin käy. Tupakkaa tulee polteltua sen verran, että hapenottokyky ei ole entisensä, vaikka paino onkin pysynyt ennallaan.

Tuosta Vaarin tuloksesta muistui mieleen, että sinä vuonna Niinisalossa parhaan tuloksen 3800 metriä juoksi joku huippusuunnistaja.

Vierailija

Jaahas.. Tulos taisi jäädä 2800m, jos nyt en vallan väärin muista. Tulihan sitä ihan koulujenvälisissä kisoissa juostua. Maastojuoksukisoissa.

Nykyisin otan sujuvasti aikaa.
En mielelläni juokse edes pysäkiltä karkaavan linja-auton perään.

Vierailija

3100 Meni armeijassa eikä kunto ole lainkaan laskenut.

Jos silloin meni 3100 metriä 12 minuutissa niin edellen pääsen 12 metriä 3100 minuutissa!

Vierailija

Tosiaan toi 4200 on aivan järkyttävä tulos: 21 km/h 12 minuutin ajan. Katsoo Bekelen 5000 maailmanennätystäkin, niin keskinopeus on alle 24 km/h. Vaarilla lienee jonkinlaisia mitallejakin kaapissa, jos tuollaisia vauhteja vetää?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat