Shakin harrastajia?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Niin löytyykös täältä shakin pelaajia? Itse olen lähes amatööri, mutta haasteita mielelläni otan vastaan.

Tämä on kiva sivusto koska siirroissa ei ole kiirettä, vaan voi tehdä vaikkapa päivässä vain yhden siirron jos ole aikaa pelata. Vaatii rekisteröinnin (ilmainen).
http://www.redhotpawn.com
Minut löytää nimim: LilAtlas kyseiseltä sivulta.

Kommentit (3)

Vierailija

Minä pelailin paljonkin shakkia tuohon yläasteen viimeisiin luokkiin asti. Pelailin kerhossa vaarini kanssa muita pappoja vastaan. Vaari opetti säännöt ja nappulat, kun olin 5-vuotias. Vaarilla oli mielenkiintoinen opetusmetodi, hän pelasi aina minua vastaan niin hyvin kuin pystyi, jonka takia minulla kesti useita vuosia ennenkuin päihitin edes kerran hänet. Sillä tapaa näin itsekin hyvin kuinka kehityin ja opin pelaamaan vaarin pelityyliä vastaan paremmin. Parhaimmillaan osallistuin suomen pikashakin SM-kisoihin kouvolassakin. Siitä on todisteena ihq-sininen teepaitakin.

Nyt tuo jalo laji on hieman jäänyt. Pitäisi varmaan alkaa pelailemaan taas.

Vierailija

Pelailen silloin tällöin. Yläasteella hävisin yhdelle luokkalaiselleni, muista ei ollut juurikaan vastusta, vaikka luonnontiedeluokan ollessa kyseessä olisi muuta olettaa voinut.

EDIT:Mikä sinun nikkisi siellä on, tupakka? Haluan haastaa sinut.

Uusimmat

Suosituimmat