Hyvä gradunaihe

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Täällä kulkee, pienen lepotauon jälkeen, rinnan kaksi kaskustelunaihetta Millaisia naisia... ja Millaisia miehiä..

Äkkiäkös joku tiedotusopin / sosiologian/ sosiaalipsykologian / naistutkimuksen / semoitiikan tai muun voimailulajin harrastaja vääntääpi näistä gradusen.

Onko palstalla ketään siviilirohkeaa harrastelijaa, joka rohkenisi tehdä vähän epäakateemisemmän vertailun aiheesta?

Entäpä ketään yllytyshullua? Yritän nyt pitää omat näppini kurissa, vaikka pirskatisti kutisee kommentteja?

Wannabee-pakinoitsijoille oiva tilaisuus..

... tseh, tseh..Tuku, tuku lampaitani ym. houkutteluhyräilyjä..

Mummo

Kommentit (10)

Vierailija

Sori, tänään lähti virallisesti työ käyntiin, aivan erilaisesta aiheesta...

Here I come, "normiaikainen valmistuminen"!

Wolf
Seuraa 
Viestejä820
Liittynyt29.5.2005

Pahoittelen!

Minullakin on kaksi lopputyötä menossa tällä hetkellä, joten en kerkiä tähän vaikka kiinnostava aihehan tämä

on.

Wolf

Navigare necesse est, vivere non necesse (Cicero)

Vierailija

Ikävä kyllä sain graduni valmiiksi jo vuosi sitten, enkä aio hankkia maisterin papereita nyt opiskelemastani tiedotusopista (tarkemmin visuaalisesta journalismista, Tampereen yliopistosta). Kandi saa riittää tällä kertaa, muuten sitä olisikin voinut harkita

Neonomide
Seuraa 
Viestejä13271
Liittynyt23.6.2005

Viihdekulttuurista on tulossa, tarkka aihe ei vielä selvillä. Luen toki kaikkia Mummon mainitsemia oppialoja, joten mistät sen sivuainelaudaturin aiheen nyt vielä tietää...

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija

tästä on kuin onkin tehty gradu viime vuonna. en muista kuka teki tai minkä alan tutkimus se oli. luokkani vastasi kyselylomakkeeseen jossa meille ei kerrottu mikä oli hypoteesi mutta arvasin oikein, ja kävin vielä varmistamassa tekijöiltä jälkeenpäin. meille esimerkiksi näytettiin kahden samannäköisen mutta eri muotoisen naisen kuvia ja kahden samannäköisen mutta erimuotoisen miehen pään kuvia ja tiedusteltiin kumman valitsisi puolisokseen mielummin. pointtina oli naisissa vyötärön ja lantion ympärysmittojen suhde ja miehissä poikamaisuus-miehekkyys ja kiltteys-karskeus. naisenvalinnan hypoteesi oli että kapeavyötäröinen leveälantioinen nainen houkuttelisi isäehdokkaita enemmän kuin poikamainen tasapaksu lihava tai laiha pötkylä. miehenpäiden oletettua valitsemiskriteeriä en muista mutta oletan että miehekkään oli tarkoitus viehättää enemmän. itse valitsin kuitenkin mielummin poikamaisemman pään.

ja minä olen siis naispuolinen henkilö, en kuitenkaan välttämättä perheenperustamiskuumeessa

mikä on vale jonka kerron itselleni siksi että ei minulla ole isäehdokasta

Uusimmat

Suosituimmat