Ilmavoimat salaavat ufot, 10 vuotta pitää olla vaiti.

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Joka tapauksen jälkeen pitää olla vaiti 10 vuotta, jos tutkassa havaitaan jotain poikkeuksellista. Esim ufo. Varsinkin silloin on oltava vaiti jos ufoa ei pystytä selvittämään luonnolliseksi.

Mistä tämä kaikki kertoo, se kertoo siittä että pelkäävät uskottavuutta. Eihän koskaan pystytä tutkimaan mitään jos aina olla vaiti asioista. Suuri syy tähän on Hollywoodin scifielokuvat jotka kuvaavat ufot kummajaisiksi.

Milloin kaikki tilastot tuleva julkisiksi. Mitä ilmavoimat salaa ja kieltää.

Monet lentäjät näkevät kaikenlaisia ilmiöitä jotka ovat mielenkiintoisia. Mutta miksi nämä salataan.????

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija
tiäremiäs
Monet lentäjät näkevät kaikenlaisia ilmiöitä jotka ovat mielenkiintoisia. Mutta miksi nämä salataan.????

"Jos todellinen ufon kohtaaminen olisi tapahtunut, siitä löytyisi lento- ja valvontaraportti, lentäjän haastattelupöytäkirjat, viralliset lausunnot, johtopäätökset ja teknisen henkilökunnan yhteenveto. Nykyisen tiedotuskäytännön mukaan ilmavoimilla ei ole mitään syytä salata tällaisia kohtaamisia. Suurin osa niistä on luonnon omia valoja ja ilmiöitä. Tuntematonta voi olla joukossa ja yliopistoissa tutkitaan monia uusia fysiikan ilmiöitä, joten asialliset ja kriittiset ufotutkijat saavat kyllä informaatiota tarvittaessa."

Lähde: http://www.ufofinland.org/index.php?id=2&pid=1020

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
jm-
tiäremiäs

"Jos todellinen ufon kohtaaminen olisi tapahtunut, siitä löytyisi lento- ja valvontaraportti, lentäjän haastattelupöytäkirjat, viralliset lausunnot, johtopäätökset ja teknisen henkilökunnan yhteenveto. Nykyisen tiedotuskäytännön mukaan ilmavoimilla ei ole mitään syytä salata tällaisia kohtaamisia. Suurin osa niistä on luonnon omia valoja ja ilmiöitä. Tuntematonta voi olla joukossa ja yliopistoissa tutkitaan monia uusia fysiikan ilmiöitä, joten asialliset ja kriittiset ufotutkijat saavat kyllä informaatiota tarvittaessa."

Lähde: http://www.ufofinland.org/index.php?id=2&pid=1020

Saa mutta sitä ei saa suoraan, kyllä ne kiertää ja kaartaa.

Minäkin Saisin jos tietäisin lähteet, mutta en kuitenkaan saa tietoa suoraan ilmavoimilta.

Vierailija
tiäremiäs
Siellä on jokin ufo tapaus taas ollut, mutta kuin yritin lisätietoa niin ei ne sitä antaneet mulle.

No, tuskinpa tuosta olisi mitään ratkaisevaa ilmennyt. Monissa maissa tietoja ufoista on kuitenkin julkaistu varsin avoimesti. Ranskalainen COMETA-raportti on tästä hyvä esimerkki. Tässä tiivistelmä:

http://www.ufofinland.org/index.php?id=2&pid=1017

Vierailija
tiäremiäs
Joka tapauksen jälkeen pitää olla vaiti 10 vuotta, jos tutkassa havaitaan jotain poikkeuksellista. Esim ufo. Varsinkin silloin on oltava vaiti jos ufoa ei pystytä selvittämään luonnolliseksi.

Pää kiinni nyt, tiäremiäs. En tarkoittanut, että tuota vaitiolovala täällä levitellään. Olen pettynyt. Petit luottamukseni. Muutamilla on se ikuinen. Minulla vain se 10 vuotta, mutta käsittää ainostaan strategiset maakohteet. Sotilaslennonnojohtajilla se on ikuinen. Aiheen voi mielestänii lukita. Menee nyt niin arkaluonteisiin asioihin, että parasta olla vaiti, että ei tule seuraamuksia.

.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Lassi
tiäremiäs

Pää kiinni nyt, tiäremiäs. En tarkoittanut, että tuota vaitiolovala täällä levitellään. Olen pettynyt. Petit luottamukseni. Muutamilla on se ikuinen. Minulla vain se 10 vuotta, mutta käsittää ainostaan strategiset maakohteet. Sotilaslennonnojohtajilla se on ikuinen. Aiheen voi mielestänii lukita. Menee arkaluonteisiin asioihin nyt.

.

kaikki sen tietää että ilmavoimissa on 10 vuotta salassapitoo, ei se mikää uusi juttu ole.

Vierailija
tiäremiäs
Eipä näistä tule mitään vaikeuksia jos ei itse kerro, että on ollut asialla.

kannattaa olla ainakin itte hiljaa jos toiset on kertonu jotain muuta.

Tarkoitatko sinä nyt sitä ufoa Kiskon Hirsjärvellä, jossa aiemmin kesällä oli ne orgiat?

Wolf
Seuraa 
Viestejä820
Liittynyt29.5.2005

Ufoja???

Olitko sinäkin Hurskis niissä bileissä, törmättiinköhäs silloin jotenkin, sillä minulla on edelleenkin paha ihottuma.....!

Navigare necesse est, vivere non necesse (Cicero)

Vaari
Seuraa 
Viestejä3297
Liittynyt22.3.2005
tiäremiäs
Siellä on jokin ufo tapaus taas ollut, mutta kuin yritin lisätietoa niin ei ne sitä antaneet mulle.

Kerro:

mistä kuulit että siellä on ollut ufo tapaus?
mistä ja keneltä yritit lisätietoa?
millaisen vastauksen tarkasti ottaen niiltä/siltä sait?

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Vaari
tiäremiäs

Kerro:

mistä kuulit että siellä on ollut ufo tapaus?
mistä ja keneltä yritit lisätietoa?
millaisen vastauksen tarkasti ottaen niiltä/siltä sait?

Kuulin että jossain tilaisuudessa oli juttua. Lisätietoo yritin puolustusvoimilta.

En saanut mitään vastauksia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat