Myönnän huijaukseksi pitkäkyntiset humanoidit.

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Kuinka moni kuvitteli että minulla on jotain mielentervysongelmia tai olen tosissani humanoideista.

Vai pidittekö sitä huijauksena vai trollina.

Kyseessä oli koe!!!

Sivut

Kommentit (30)

salai
Seuraa 
Viestejä7095
Liittynyt17.3.2005

Ei kai nuo vaihtoehdot sulje toisiaan pois?

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

Salaliitto!
Älä enää lähetä ääniä päähäni!
Ota mikrosirusi pois jogurteistani!

Minun humanoidini olivatkin oikeita!

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Minä ainakin uskoin heti, enkä ole pitänyt sinua hulluna. Mutta nyt mieli saattaa muuttua kerta huijasit. Terveet ihmiset eivät valehtele tahallaan. Ainakin, hyi sinua, kun petät viattomia tiedemiesystäviäsi.

Lierikki Riikonen

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
lierik
Minä ainakin uskoin heti, enkä ole pitänyt sinua hulluna. Mutta nyt mieli saattaa muuttua kerta huijasit. Terveet ihmiset eivät valehtele tahallaan. Ainakin, hyi sinua, kun petät viattomia tiedemiesystäviäsi.

En usko että lierikki olisi tosissan mitä kirjoittaa.

Vierailija

Taatusti löytyy tosiuskovia. Yhdessä Bullshit:in jaksossa herrat Penn&Teller maalasivat anustapin hopeasprayllä ja eräs "ufotutkija" selitti tosissaan, että tuttu on laite, sillä kuulema asennetaan implantteja ihmisiin nenän kautta.
Then they shoved it up my.....

Season 1 episode 3

Vierailija
tiäremiäs
Joku voi oikeasti uskoa asiaa.

Se että joku uskoo ei tee asiaa todeksi.
Ei jeesusten eikä alieneiden kohdalla.

Heksu
Seuraa 
Viestejä5462
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs
Kuinka moni kuvitteli että minulla on jotain mielentervysongelmia

Sitä saa mitä tilaa... Mitä muuta voi odottaa Mengele-fanaatikolta, jonka kylpyhuoneessa on humanoideja jotka eivät näy valokuvissa

Edit: sori, Tiäremiäs, jostain ihme syystä sekoitin sinut ja nimim. Gideonin toisiinsa. Pahoittelen syvästi tätä ilmeisen loukkaavaa erehdystä!

Vierailija
tiäremiäs
Pakko taas oli tunnustaa, koska siinä oli tuhansia lukijoita. Joku voi oikeasti uskoa asiaa.

Tuskin. Siihen uskon että sinulla on liikaa aikaa.
Jonnen joutavaa jorinaa toisensa perään, "köyhän miehen" pykologialla siivitettyna. Oma psykologinen arvioni sinusta.

Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337
Liittynyt29.3.2005

Voi sekö ei ollutkaan totta. No kun se olikin koe, niin saitko selville jotain meistä koekaniineista?

Siinä se taas nähtiin, kuinka vilunki rehellistä huiputtaa...

IsoJussi
Seuraa 
Viestejä987
Liittynyt16.3.2005

Älä narraa. Mie näin ne teidän pihalla. Yhden kanssa harrastin sexiäkin kun et ollut näkemässä. Jos jotain tulee, laita ruokot nimimerkilleni.

Same shit, different day...

Vierailija

Minulle ilmestyi viime yönä kaksi olentoa, toinen oli Jeesus, mutta se oli tullut vahingossa väärään osoitteeseen, pyyteli anteeksi ja poistui, toinen oli saatana, käskin sen painua helvettiin.

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005
Espi000
Minulle ilmestyi viime yönä kaksi olentoa, toinen oli Jeesus, mutta se oli tullut vahingossa väärään osoitteeseen, pyyteli anteeksi ja poistui, toinen oli saatana, käskin sen painua helvettiin.

Näin se käy. Valitettavasti.

Jos tulee oikein kompsakoita öttiäisiä, käske meillekin. Takan päälle mahtuu, pullossa.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337
Liittynyt29.3.2005

Lapsuuskotini lähelläpä asuu käkättäjiä. Se mitä ne tekevät tervaämpärillä, on liian kauheaa kerrottavaksi.

Siinä se taas nähtiin, kuinka vilunki rehellistä huiputtaa...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat