Heikko itsetunto eli ...

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

...heikosti itsensä tunteva ja asiansa osaava väittää trollaukseksi (esim. ID-teoria ketjussa) toisten sanomisia ... koska kokee olevansa "häviöllä vahvempaansa nähden" ... ja henkilökohtaisuuksiin meneminen kruuna koko koreuden eli juoruaa siitä, ettei itse asia kiinnosta.

Kommentit (2)

Vierailija

Lainauksista poistettu kaikki tarpeettomat välimerkit selkeyden maksimoimiseksi:

lystikäs
heikosti asiansa osaava väittää trollaukseksi esim ID-teoria ketjussa toisten sanomisia

Heikosti asiansa osaava ei tekisi moista. Mitä enemmän tietoa, sitä suuremmalla todennäköisyydellä erottaa toisen kirjoituksista ne valheet ja p*kan, mikä on lupa tulkita trollaukseksi. Myös tarpeeton samojen asioiden jankkaaminen on trollausta.

lystikäs
koska kokee olevansa häviöllä vahvempaansa nähden ja henkilökohtaisuuksiin meneminen kruuna koko koreuden eli juoruaa siitä ettei itse asia kiinnosta.

Asia varmasti kiinnostaa. Kyseisessä ketjussa Teppo vain ei pysty keskustelemaan tieteellisestä ID-teoriasta, koska tieteellistä id-teoriaa ei ole olemassa. Jos olet päinvastaista mieltä, voit varmasti mennä lyömään tiskiin ne tieteelliset todisteet jumalan luomistapahtumasta. Tai tarkemmin ajatellen säästä itsesäsi. Ei siitä kukaan ottaisi selvää kuitenkaan.

Vierailija
lystikäs
...heikosti itsensä tunteva ja asiansa osaava väittää trollaukseksi (esim. ID-teoria ketjussa) toisten sanomisia ... koska kokee olevansa "häviöllä vahvempaansa nähden" ... ja henkilökohtaisuuksiin meneminen kruuna koko koreuden eli juoruaa siitä, ettei itse asia kiinnosta.

Minullakin on tuo tunne usein, kun olen jossakin tiedeaiheessa parempi, muut alkavat trollaamaan ja haukkumaan natsiksi.

Uusimmat

Suosituimmat