Katsos Jukterin Ajatuksen voimaa-samaan päädytty täällä!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

No voi hiivatti kun luin Jukterin Ajatusta niin havaitsin hänen päätyneen samaan täsmälleen atomien luonteesta ja maailmankaikkeuden voimista kuin itsekin intuitiivisempaa tietä!!!!!!

Olen sanomattoman kiitollinen jukterille luennoistaan!

Lähden heti irroittelemaan:

(Huumoria ensin): tämä selittää sen miksi ihmiset lihovat ja nimenomaan savolaiset ovat persjalkaisia ja pulleata ja isoegoista väkeä! Ja miksi savolaisuus laajenee nopeammin kuin moni muu heimolaisuus!

heh! Nyt vakavoidun Raamatusta poimimaan ehtaa Jukteria ihan ryppäänä ja järjestyksettä, lukekaapa hänen teoriansa valossa:

mutta Alussa oli siis Sana ....ja Jumalan henki liikkui vetten päällä....ja tuli valkeus ....ja sitten Jumalallle on yksi päivä kuin tuhat vuotta ja päinvastoin...Ja ei meillä olekaan taistelu armeijoita vastaan vaan ...taistelu henkivaltoja vastaan taivaitten avaruuksissa...(siis Jukterin isompi systeemi jonka sisällä olemme).

Tee lähimmäiselle niinkuin itsellesi...ihminen on luotu Jumalan kuvaksi...kukaan ei ole milloinkaan nähnyt Jumalaa...Jumalan valtakunta on sisäisesti teissä....!!!!

Rukoilkaa...taivaaalliset sotajoukot....legioona enkeleitä (ajatuksia?)...
Jumala ilmestyy aina salamana ,valona, on kaikkialla yhtäaikaa , kaikkitietävyyden periaate....

Itse puhuin täällä - en Jumalasta vaan Hengestä ja sen voimasta joka liikuttaa tahdon voimalla kaikkea materiaa.

Jukteri hyvä: minä olen todella kiitollinen, niin kiitollinen teoriastasi että en saa nyt enempää edes paperille.

Keksitkö tuon kaiken ihan itse -kerro siitä prosessista.

Olet jäljillä ja pahemman kerran!!!!!!!!! Juon shamppanjaa kanssasi auringonnousuun!Kiitos!!!!

Kommentit (12)

Vierailija

Tulipa vielä mieleen sekin Prisman mies joka väitti näkevänsä numerot muotoina-tilana siis! Hän näki maisemaa siellä missä tavikset näkivä numeroita. 1 =valonvälähdys ja esim: 9 oli peloittava ja ISO! Jne....

Jukteri miten sinä näkisit tämän ilmiön tällä miehellä?????

Vierailija

Senkin mainitsin aiemmin en siis aiemmin kuin Jukter vaan hänestä tietämättä: ei tarvita mitään pimeitä aineita!

Vierailija

Ja entäs tämä: Andromedan mustan aukon lähellä, liian lähellä on outo alue:lähde tämä lehti. Onko Jukterilla näkemystä mikä se olla voisi?

Andromedan galaksin keskeltä on löydetty nuorista ja kuumista tähdistä muodostuva kiekko. Kiekon tekee salaperäiseksi sen sijainti. Se on nimittäin niin lähellä Andromedan keskustassa olevaa jättiläismäistä mustaa aukoa, että aukon vetovoiman pitäisi kaiken järjen mukaan estää sitä muodostumasta.

Vierailija
kyberkatti
No voi hiivatti kun luin Jukterin Ajatusta niin havaitsin hänen päätyneen samaan täsmälleen atomien luonteesta ja maailmankaikkeuden voimista kuin itsekin intuitiivisempaa tietä!!!!!!

Olen sanomattoman kiitollinen jukterille luennoistaan!

Lähden heti irroittelemaan:

(Huumoria ensin): tämä selittää sen miksi ihmiset lihovat ja nimenomaan savolaiset ovat persjalkaisia ja pulleata ja isoegoista väkeä! Ja miksi savolaisuus laajenee nopeammin kuin moni muu heimolaisuus!

heh! Nyt vakavoidun Raamatusta poimimaan ehtaa Jukteria ihan ryppäänä ja järjestyksettä, lukekaapa hänen teoriansa valossa:

mutta Alussa oli siis Sana ....ja Jumalan henki liikkui vetten päällä....ja tuli valkeus ....ja sitten Jumalallle on yksi päivä kuin tuhat vuotta ja päinvastoin...Ja ei meillä olekaan taistelu armeijoita vastaan vaan ...taistelu henkivaltoja vastaan taivaitten avaruuksissa...(siis Jukterin isompi systeemi jonka sisällä olemme).

Tee lähimmäiselle niinkuin itsellesi...ihminen on luotu Jumalan kuvaksi...kukaan ei ole milloinkaan nähnyt Jumalaa...Jumalan valtakunta on sisäisesti teissä....!!!!

Rukoilkaa...taivaaalliset sotajoukot....legioona enkeleitä (ajatuksia?)...
Jumala ilmestyy aina salamana ,valona, on kaikkialla yhtäaikaa , kaikkitietävyyden periaate....

Itse puhuin täällä - en Jumalasta vaan Hengestä ja sen voimasta joka liikuttaa tahdon voimalla kaikkea materiaa.

Jukteri hyvä: minä olen todella kiitollinen, niin kiitollinen teoriastasi että en saa nyt enempää edes paperille.

Keksitkö tuon kaiken ihan itse -kerro siitä prosessista.

Olet jäljillä ja pahemman kerran!!!!!!!!! Juon shamppanjaa kanssasi auringonnousuun!Kiitos!!!!

No eip oo jukteria näkyny... mutta mitäpä muuta kuuluu katti?

salai
Seuraa 
Viestejä7095
Liittynyt17.3.2005

Jos vastuu siirtyy kuulijoille, kun savolainen alkaa puhua, niin eipä löydy vastuunkantajia Kuopion puolestakaan. Aika yksin saa JukriS teoretisoida.

Tai ehkä ne on itsestäänselviä totuuksia sielläpäin?

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
tupakka
Voi ei..

Voi ei ... Annas ku mä arvaan ... sä(kin) oot sitä mieltä, et ns. normaalien tekstit ovat (sulle) niitä, joita mielummin täältä luet ...

Uusimmat

Suosituimmat