oikea tiedefoorumi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Nyt vasta moderaattorit alkavat heräämään, olemme joutuneet sietämään idi???? liian kauan, tämän lisäksi on tiedeforum, missä ei jukterit juhli vaan voi keskustella asioista ilman idi?? kommentteja,
Sinne mahtuu vielä, JÄRKEVÄÄ KESKUSTELUA,!;
Tiedeforum.net

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Tiedeforumissa näytti olevan valvojilla osaava ja huumorintajuinen ote. Mikä tärkeintä, he olivat keskusteluissa myös läsnä oikeaan aikaan. Hienoa!

Vierailija

Tietysti tämä on paras foorumi mutta jos haluaa keskustella ilman häiriköitä niin siellä kannattaa mielestäni vierailla kun täällä ei järkevät jutut riitä.
Kyseessä on suomen ensimmäinen tiedefoorumi missä ei urpot hillu,
siellä voi oikeasti keskustella kiinnostavista asioista ilman jukdeoneja.

Vierailija

Palsta missä ei urpot hillu? No se ihme täytyy heti tarkistaa...

Kun löytyisi vielä sellainen K-21 palsta...ei hardcorea vaan keskustelua varten...

Vierailija
Herkku
Palsta missä ei urpot hillu? No se ihme täytyy heti tarkistaa...

Kun löytyisi vielä sellainen K-21 palsta...ei hardcorea vaan keskustelua varten...

Tämä on sellainen, varsinkin kun mm. neiti on valvojana, joka on ihastunut minuun, joten voin ehkä vaikuttaa yksityisviestillä asiaan, paitsi ettei asioita mihin pitäisi vaikuttaa tule koska homma toimii loistavasti.

Herra Tohtori
Seuraa 
Viestejä2613
Liittynyt18.3.2005

Hei! Minäkin olen 20 vee eikä minun keskustelutaidoistani ole kovinkaan usein valitettu. En itse asiassa muista että moista olisi tapahtunut, muistaako joku muu?

Olin mukana myös vanhalla palstalla lukion ekaluokalta alkaen, eli (öö) 16-17-vuotiaasta alkaen. Eikä silloinkaan valitettu ainakaan keskustelutaidoistani (saati niiden puutteesta).

Vähän ikärasismihanikkaa pienemmälle, kitoos.

Capito tutto, perchè sono uno
Persona molto, molto intelligente...

-Quidquid latine dictum sit, altum viditur.

If you stare too long into the Screen, the Screen looks back at you.

Vierailija
nm

Tämä on sellainen, varsinkin kun mm. neiti on valvojana, joka on ihastunut minuun, joten voin ehkä vaikuttaa yksityisviestillä asiaan, paitsi ettei asioita mihin pitäisi vaikuttaa tule koska homma toimii loistavasti.

Vierailija

kirjauduin sinnekin, joten on siellä nyt ainakin yksi urpo hillumassa tosin taidan vähän rajoittaa ja alkaa käyttäytyä kuin kunnon nettikansalainen konsanaan, vastaan vain kun suoraan kysytään

Vierailija
Herra Tohtori
Hei! Minäkin olen 20 vee eikä minun keskustelutaidoistani ole kovinkaan usein valitettu. En itse asiassa muista että moista olisi tapahtunut, muistaako joku muu?

Olin mukana myös vanhalla palstalla lukion ekaluokalta alkaen, eli (öö) 16-17-vuotiaasta alkaen. Eikä silloinkaan valitettu ainakaan keskustelutaidoistani (saati niiden puutteesta).

Vähän ikärasismihanikkaa pienemmälle, kitoos.

Pyydän nöyrimmästi anteeksi! Tiedän, tiedän: ei pitäisi yleistää...
Meinasi vain päreet palaa aiemmin ja kostin heti viattomille - tapani mukaan.

nm

Ahaa, tässähän paljastuu syvimpiä salaisuuksia...
Mutta TiedeForum vaikuttaa ihan asialliselta paikalta.

Vierailija
Herkku

Ahaa, tässähän paljastuu syvimpiä salaisuuksia... .

Näinmpä! Mäkin oon ihan tyytyväinen että mullekin kerrotaan jotain

Vierailija
Mummo
Tuletule tohtori-herra meitin völjyyn

viekottelee
Mummo

Mummo hyvä

Olen aina ollut heikko naisellIsille viehätysvoimallesi. Kuitenkin minun on tedettava, että katsottuani tuota uutta foorumia en löytänyt yhtään keskustelua tai yksittäistä kommenttia, mihin minulla olisi ollut jotain sanottavaa.

Odotan kiinnostuneena.

Vierailija

Kneder hyvä, avaa oma ketju sinne! ei myö aina tieretä mikä teittejä immeisiä tuppaa kiinnostamaan!

Antaa palaa!

Vierailija

hhhh...hhh...muistelen erittäinkin kaihoisasti, kuinka viimevuosituhannella piirtelimme vanhalla kunnon tiedettäpalstalla tieteelisiä suuntaviivastoja ja kehittelimme sinänsä toki ainoastansa esittämishetkillänsä erikoisia teorioita ja ideoita, joista monet ovat sittemmin suoranaisiin oppikirjallisiin ja opinnäytteellisiin töihin päätyneet... edellämainutulla tavalla tavalla kannuksemme ansaittuamme eräät meistä pitelivät virkavapaita ja toiset eivät, mutta pääsääntöisesti verrattain monelle tuonaikaiselle "gurulle" kävi laillani valitettavasti siten, että nostettiin heidät läsnäoloistansa riippumatta tiedettäjalustoille ja tehtiin heistä ikoneita tahojen, joihin en tässä tämän enenpiä aio viitata, toimista... mutta kuten sanottu...erittäinkin monet nykypäivän arkipäiväisistä hyödykkeistä ynnämuistasensemmoisista varsinkin turhakkeista perustuvat viime vuosituhannella tiedettäpalstallakin vallinneisiin aivoriihiolosuhdanteisiin... ehkäpä silloisella tiedettäpalstalla vallinneelle sinänsä toki riitaisalle, mutta pohjimmiltansa rakentavalle hengelle oli selityksenä yksinkertaisesti se, ettei noihin aikoihin annettu kenenkä tahansa puupään käsiin tietokoneita ja sensemmoisia hilavitkuttimia, vaan piti semmoisia elikäs tämmöisiä laitteistoja halajavan henkilön osoittaa tieteeliset kannuksensa muilla keinoin...vain meistä kaikkein lahjakkaimmat saivat etuoikeuden käydä tieteelisiä keskusteluita ynpäri tellusta kaikilla tuntemillansa kielillä...

Lentotaidoton
Seuraa 
Viestejä4706
Liittynyt26.3.2005
nm
Tietysti tämä on paras foorumi mutta jos haluaa keskustella ilman häiriköitä niin siellä kannattaa mielestäni vierailla kun täällä ei järkevät jutut riitä.
Kyseessä on suomen ensimmäinen tiedefoorumi missä ei urpot hillu,
siellä voi oikeasti keskustella kiinnostavista asioista ilman jukdeoneja.

Ihmettelinkin nm:n hiljaisuutta näillä palstoilla. nm on aivan oikeassa siinä, että moni asia on mennyt plörinäksi yksisilmäjankkaajien takia. nm:n tulee kuitenkin muistaa oma historiansa, jonka hän aloitti suurinpiirtein näin: nykyinen kosmologia ja kvanttifysiikka on naurettavasti pielessä, asioihin perehtymätönkin huomaa heti kuinka lapsellisia tiedemiehet ovat. Ja sitten tuli mutua tuutin täydeltä.
Olet toki tässä matkan varrella oppinut hieman perusasioita. Puhun tässä nyt vain kosmologiasta ja kvanttifysiikasta, kemiasta ja biologiasta tiedät kadehdittavan paljon. Mutta ne e-bosonit. Vielä kun mieltäisit, ettei ratkaisu pulmaan kuin pulmaan ole uudet itsekeksityt partikkelit, niin.....

Täytyypi tutkailla tuo uusi foorumi. Pitäisi sitten kuitenkin valita yksi, sillä aika ei riitä sinne sun tänne.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat