Lystikäs???

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olin nukkumassa mutta isä roikku mun huoneessa, kun me ei päästä muuten tänne kirjoittamaan kuin minun koneella nykyään nyt se häippäs mun huoneesta.

Niin toivon että saisin tietää kuka on nykyinen Lystikäs?
Toivon että uudella nimellä oleva lystikäs kirjoittaisi tänne .

Toivon että isoJussi ei puutu tällä kertaa kirjoituksiini!

Kommentit (2)

IsoJussi
Seuraa 
Viestejä987
Liittynyt16.3.2005

En puutu. Ja ymmärtääkseni henkilö, joka ennen käytti nimimerkkiä "lystikäs" käyttää nykyisin nimerkkiä "qaz". On toki kirjoittanutkin tänne. Ja voithan myös lähettää hänelle yksityisviestin.

Same shit, different day...

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

No jopa on tyttö taas toimut. En tästä mitään ole tiennyt. On kuitenkin älynnyt vapaaseen sanaan laittaa. Luuletko IsoJussi etten hänelle ole suomenkieltä opettanut? Ne vaan puhuu erikieltä kuin me. Kun minun kanssani kommunikoi, on eri suomenkieli kuin kavereidensa kanssa.

Suuttui silloin aikoinaan sinulle kun ensimmäissen kerran oli kirjoittanut ja häntä moitit kieliopista. Muistaakseni jotenkin näin meni teidän juttu. "Älä sinä IsoJussi puutu... ja Löytyyhän ne predikattiivit..."

Kietämättä minulla oli hauskaa kun sen näin. Se on tosi että Lystikästä kaipaa, minä en tiedä miksi. Kerro hänelle. Niin pitää fiksuna. Ei Köpönen tyhmä oe, arvomaailma on varmasti eri.

Lierikki Riikonen

Uusimmat

Suosituimmat