Onko Järkeä?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Onko?

Sivut

Kommentit (18)

Vaari
Seuraa 
Viestejä3297
Liittynyt22.3.2005

Mielestäni ei J, ehdottomasti ei. C voisi olla, D ja F:kin, mutta ei J.

Kyllä.

Sanonkin siis, että C on ärkeä.

Eikö teistäkin!

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vaari
Seuraa 
Viestejä3297
Liittynyt22.3.2005
Kalvoanturi valvoo putkaan tuodun elintoimintoja (...)

Tällä palstalla ei voi sanoa mitään ilman että keskustelu kääntyy henkilökohtaisuuksiin ja mollaamiseksi. Voin sanoa sinulle paukapää vain, että en aio jatkaa aiheesta kanssasi enempää.

Isä on jo hävinnyt voimakastahtoiselle zombille, joten häneen ei kannata haaskata kauraa. Hän vaatii niin paljon huomiota, ettei siinä kertakaikkiaan ehdi enää parisuhteesta huolehtia.

Haista itse.

Turhaan meidänkin kannaltamme, sillä uuden anturin polkimista näemme kyllä, mistä puhelu tulee. Joskus huomautamme ystävällisesti, että voisi sitä suoraankin soitella, sanoo puhelunvälittäjä, toimistosihteeri Kalle Haapio.

Jos tietäist edes ravustamisen alkeet, et nolaisi itseäsi ja koko lippukuntaa. Miten tämä liittyy mihinkään lumpio!

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija

Hesarin Nyt-liitteessä oli erinomainen pienoisessee kuplamuovin poksauttelusta. Ei mitään hukkakauraa jyväjemmareille.

Kalvot on kalliimpia.

Nyt voi haistaa itse, kun ei polta tupakkaa. Koshilta paloi pinna. Pyöräilijä-parat.

Mummo
jonka Virallinen Valvoja on mennyt nukkumaan

Vierailija

Kuplamuovi:
ei lihota,
ei saastuta,
ei ole syntiä
eikä aiheuta syöpää valkoisille hiirille...

Mutta koukuttaa ensikosketuksesta!

Vaadimme kuplamuoviriippuvaisten katkaisuhoitoklinikoita joka kuntaan!

Mummo
popper of the pops

Sepi
Seuraa 
Viestejä3231
Liittynyt16.3.2005

En voi vastata kun puuttuu vaihtoehto vaarin housut. Älköön kuitenkaan sotkettako palstan samannimisen kirjoitteleskentelijan byxoreihin...

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Siinä on järkeä omalta kannaltani että kirjoitan tänne, koska se on hauskaa ja tuottaa minulle mielihyvää. Siinä on ehkä järkeä em. asian vuoksi. Siinä ei ole järkeä mitä kirjoitan nyt. Nin vastaan ei.

Edit: Näköjään monet olivat samaa mieltä, Vaarin suuttumuksen kohdetta en kohdentanut, lainaukset ovat minulle outoja. Kuplamuovin käytössä alkuperäiseen tarkoitukseensa esineiden ja laitteiden suojaukseen on järkeä. Kuplien poksauttelussa ei ole mitään järkeä, koska se menee silloin käyttökelvottomaksi suunniteltuun tarkoitukseen. En pysty järkisyillä selvittäämään miksi teen sitä.

Miksi pitää räjäytellä nuorena ainakin kaikki mikä jotenkin posahtaa, tai voi saada vahinkoa aikaan? Ja vanhempanakin, jos saa jonkinlaisen syyn kehiteltyä, hieno on opettaa turvallisuutta lapsille silläkeinoin, että tehtäisiin oikein. Kuplien nasahteluistakin saa jonkinlaisen korvikkeen tieten.

Lierikki Riikonen

Vierailija

lierikki

Vaari on onnessaan kun saa parodioida. Ei edes väärin kirjoitetut yhdys sanat niin häntä virkistä. Äidin kielen kanssa vehtaa ja vääntelee sitä ilokseen. Ja iloksemme.

Hulluuteen on myös taipuvainen, kuten

Mummokin

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Toiset ajat ovat koittaneet ja Mummot tietää vieläkin. BYÄHH, kun häviettää, hetken kyllä ihmettelin, miten ne jutut liitttyvät toisiinsa, ennen kuin menin nälkälakkoilaisen sivuja lukemaan. Vaari on yliveto sanankäyttäjä ja laulaa monet Joukahaiset suohon.

Lierikki Riikonen

Sepi
Seuraa 
Viestejä3231
Liittynyt16.3.2005
lierik
BYÄHH, kun häviettää, hetken kyllä ihmettelin, miten ne jutut liitttyvät toisiinsa, ennen kuin menin nälkälakkoilaisen sivuja lukemaan.

Siis mitkä jutut liittyvät toisiinsa?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat