Oletteko joutuneet tappeluun?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tulipa vaan mieleen eräänä kauniina syysiltana Helsingin keskustassa. Teinijuttuja ei lasketa.

Kommentit (11)

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18361
Liittynyt16.3.2005

En mie nyt varsinaisesti ole tapellut, mitä nyt vähän nahistellut ja kerran kaivellu pinseteillä kynnenpaloja poskestani.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija

Olen. Tässä tappelussa sääreeni mm. upotettiin hampaat.
Eräässä toisessa tappelussa taasen sain hampaat käsivarteeni. Koska en koskaan käännä vastustajalleni selkää, persuuksista ei ole vielä purtu

Wolf
Seuraa 
Viestejä820
Liittynyt29.5.2005

Olen ollut ja saanut:
a) nyrkistä
b) avokämmenestä
c) puukosta
d) ampuma-aseesta
e) mailasta (pesäpallo)
f) kivestä ja lumipallosta (jäinen)
g) joukkohivutuksen
n) ja monesta muusta.

Siis arpia riittää, ei kuitenkaan sellaista, kuin on Morgan Kanella tuossa oikeassa kämmenessään! Kaksi arpea siinä kuitenkin jo on.

Navigare necesse est, vivere non necesse (Cicero)

Vierailija

No, sudet saavat varautua kaikenlaiseen elämänsä aikana. Ole onnellinen, että olet vielä hengissä aikana, jolloin monella seudulla susia kohtaan vallitsee melkoisen hektinen lynkkausmieliala EU:n määräyksistä huolimatta.

Vierailija

No, en nyt varsinaisesti tappeluun ole joutunut, mutta lähellä se oli. Olin tulossa helsingistä kotiin (juna-> leppävaara, kävely -> koti ovi) kun matkalla muutama skinhead (ei tietenkään skinhead, vaan natsi-kakka) tuli siihen aukomaan päätään. No ainoa tosi uhkaava tilanne oli kun yks heitti kaljapullolla kohti. Lähdin juoksemaan ja vastassa toinen joukko nuoria, luultavasti maahamuuttajia tai vastaavia n. ~10. Skinit ei seurannut ja hidastin vauhtia näiden toisten nuorien kohdalla ja eipä siinä sitten muuta, pelonsekaisin tunnelmin kävelin kotiin...

Siis todentotta, ketä tässä pitäs pelätä maahanmuuttajia vai kännisiä ihmisiä? Alkaa kerääntyä vähän liikaakin ikäviä kokemuksia kännissä örveltävistä nuorista ja vähän vanhemmistakin.

Absolutismi kunniaan!

Vierailija

Nuoruudessani Etelä-Pohjanmaalla maakunnasta tulevat häjyyt ovat minua joskus kurmoottaneet. Muistona yhdestä kerrasta on pysyvästi nenänvarressa pieni patti, josta korvauksena sain nähdä portsareiden kaasuttavan/pahoinpitelevän kyseisen herran kunnolla + ilmaisen tuopin baarimikolta.

Itse en ole lyönyt koskaan ketään.

Vierailija

Kyllä sitä on joskus nuorempana tapeltu, mutta en ketään ole ikinä pysyvästi vammauttanut tai itsekkään vammautunut. Nykyään on aika paljon siirrytty siihen aikakauteen, jossa tappelu sanana tarkoittaa sitä, että iso joukko hakkaa pienemmän joukon tai yhden ihmisen. Reiluja tappeluja ei näe, esim. Simo Rantalainen sai turpaansa moottoripyöräjengiltä, mutta olisiko yksittäinen jengiläinen pärjännyt Simolle? Simo itse vetää tunnetusti yksin yhtä ihmistä turpaan tai ottaa turpaan. En ainakaan ole kuullut, että Rantalainen olisi joukolla hakannut jotakuta turpaan. Itse en ikinä ole ollut mukana joukossa, joka hakkaa ihmisiä turpaan. Mielestäni reiluja tappeluita ei ole, tai reiluimmillaan tappelu on sitä, kun joku Rantalainen tai vastaava vetää yksin jotakin naista turpaan, siis yksi vastaan yksi tilanne.

Uusimmat

Suosituimmat